Strona 30 z 42

: śr kwie 29, 2009 23:05
autor: zielaq16v
przemoGTI pisze:
zielaq16v pisze:Wałki wydechowe z tego co wiem to sa takie same w wszystkich 16v wiec bez roznicy który sie przefazuje
no to źle wiesz.... jest tu kilka razy na forum napisane o wałkach
CSR_GTI pisze:Jeszcze jedna sprawa jak po tych zmianach ustawic zapłon?
pojeździsz i poustawiasz i sobie dostroisz... u siebie na drodze ustawiałem
jakieś bzury... zapłon wg książki... na 6 stopni
jak będziesz dawał sportowe wałki to wtedy mozesz sie zastanawiać nad zapłonem
Sprawdzałem to w tabelach z jakies niemieckiej stronki w abf 9a pl i kr wszystkie wydechowe maja 220/261 chyba ze roznia sie innymi parametrami?

: śr kwie 29, 2009 23:06
autor: LCQ
jak Przemogti ci napisał poszukaj, dokładnie, mylisz się, tak samo z zapłonem, dawaj normalny

: śr kwie 29, 2009 23:11
autor: zielaq16v
Tak dokładnie z tej samej , spotkalismy sie kiedys na jeleniu z tym ze wtedy miałem inne auto.

Wszystko wyjdzie na hamowni oby było pozytywnie :grin:

: czw kwie 30, 2009 02:31
autor: CQ
moze ktoś wrzucić fotke tej puszki filtra z "dziurą" ;P

: pt cze 05, 2009 11:35
autor: mustang877
CQ pisze:moze ktoś wrzucić fotke tej puszki filtra z "dziurą" ;P
ja mam tak przerobiona puszkę to wstawię fotkę żeby było jasne jak to zrobić.

: pt cze 05, 2009 13:41
autor: Marszall
Ja mam puchę na filtr od wersji edition one pod k-jeta i tam jest sporo wiekszy filtr.
Dól obudowy jest ogólnie taki sam jak w silniku RP i można tam w latwy sposób wyjąć dyfuzor po ktorym zostaje spora dzióra skierowana do kierunku jazdy, wiec i zasys swierzego powietrza lepszy.

Jak ktoś potrzebuje to jest na sprzedarz

: sob cze 06, 2009 00:08
autor: mustang877
tak jak obiecałem wstawiam fotki mojej przerobionej puszki filtra. mozna rowniez tak jak koledzy piszą wyciąć dzure ale ja postarałem sie to zrobic w dośc estetyczny sposób

Obrazek Obrazek

: pt cze 12, 2009 17:35
autor: CSR_GTI
Niechce zakładać nowego tematu by zadac jedno pytanie więc spytam tutaj:

czy jest możliwosć założenia do ABF'a aparatu od innego 16V? Chodzi mi o to czy da rade założyć aparat z regulacją tak żeby zostawić cały osprzęt który już wczesniej siedział.

: czw cze 25, 2009 10:22
autor: bialko1991
jak temat rozwiercania puszki ma się w abfie ? jakie płyną z tego korzyści ( wiem że dźwięk i niby lepsza zwijka na wysokich obrotach) a jakie niekorzyści ? Np nie filtruje gorzej? albo nie łapie brudu ? Jak się ma sprawa przy podtlenku LPG ?

: czw cze 25, 2009 11:54
autor: yahoo_p
bialko1991 pisze:jak temat rozwiercania puszki ma się w abfie ? jakie płyną z tego korzyści ( wiem że dźwięk i niby lepsza zwijka na wysokich obrotach) a jakie niekorzyści ? Np nie filtruje gorzej? albo nie łapie brudu ? Jak się ma sprawa przy podtlenku LPG ?

Ja ma w abfie całą boczną ściankę wyciętą w dolnej części puszki, wymontowałem ten mechanizm przełączania ciepłe zimne powietrze, poprawiłem przepustnice i powiem, że odczułem wrażenie, że zyskał na całym zakresie, mam jeszcze zamiar zamiast gumowej rury wczucić z kwasiaka. A co do dźwięku to powiem, że bajka :helm: Gazu nie mam...

: sob cze 27, 2009 16:17
autor: bialko1991
ktoś się jeszcze wypowie ? :) głownie o wpływ na lpg mi chodzi...

: sob cze 27, 2009 17:51
autor: Marszall
Do lpg to jeśli nie masz ABF'a to najlepszym rozwiązaniem jest BLOS, osiagi takie same jak na benzynie jeśli ABF to chyba sekwencja jest najlepszym rozwiazaniem.

: sob cze 27, 2009 18:08
autor: yahoo_p
Marszall pisze:Do lpg to jeśli nie masz ABF'a to najlepszym rozwiązaniem jest BLOS, osiagi takie same jak na benzynie jeśli ABF to chyba sekwencja jest najlepszym rozwiazaniem.
nie uwierze, że na Blosie albo sekwencji będzie taka sama moc co na benzynie, zresztą blos to zwężka w dolocie i straci na gazie i na benzynie. Zobacz sobie temat użytkownika Kwiatoschi on ma pomiar na benzynie i sekwencji to różnica chyba 6KM.

: sob cze 27, 2009 19:25
autor: toffic
yahoo_p pisze:nie uwierze, że na Blosie albo sekwencji będzie taka sama moc co na benzynie,
na sekwencji może być więcej, warunek= ogarnięty gazownik