Strona 24 z 42

: pn sty 26, 2009 21:17
autor: Ryba266

: pn sty 26, 2009 22:23
autor: LCQ
ch*lera nie wiem czemu mi się z KR ubzdurało :helm: racja CSR :helm:

: pn sty 26, 2009 23:31
autor: Paweł18
To jak z wytrzymałością podzespołów w silniku 9A. Bo jakbym chcial miec blok z kr to poprostu 1.8 16 v kupuje potem zakladam digi z g60 i na koniec turbo lub kompresor (wiedzialem ze pasuja graty z audi 2.2 turbo). A ja Sie pytam o 9A slyszalem ze 1 bar wytrzymuja po odprezeniu. A ile na maxa zeby zostawic zapas i nie pompowac ile wlezie tego powietrza. Wiec czy 1-1.2 bara wytrzymaja i jaka moc na tym moze byc. Silnik przejdzie przeglad i wymiane zuzytych podsespolów przed tym bedzie z hamowany i sprawdzi sie ile stracil przez te lata potem doprowadzenie do serii. I zaczecie dmuchania od 0.8 bara dojdzie do 1.2 na koncu jesli bedzie okolo 250 koni przy mniejkszym doladowaniu to zostanie na mniejszym przez jakis czas zeby sie wszystko ułożyło. Dodam ze bedzie najprawdopodobniej zasilane eatonem m90. Prosze o szczere odpowiedzi.

: pt sty 30, 2009 16:34
autor: marol_10
to i ja sie dołacze do tematu!
W następnym tygodiu bede robił cały układ wydechowy w ABF-ie: kolektor supersprint, tłumik przelotowy i na końcu sportowy INOX RACING, rura fi55mm z nierdzewki.

Ciekawe ile da????

następnie obróbka kanałów kolektora ssącego przepustnicy i puszki powietrza filtra i zobacze ile to da. Oczywiście bede hamował auto przed i po.
wrzuce fotki po wszystkich pracach.

: pt sty 30, 2009 22:42
autor: evolution
Paweł18, Paweł18, fabryczne gratyw 2.0 wytrzymuja po odpowiednim przygotowaniu cisnienie 1,7 bara spadajace na 5ce do 1,5 ( na innych biegach nie dochodzi do tego cisnienia testowany samochod, nie obciaza sie w nalezyty sposob z powodu uslizgow) jedyna uwaga jest taka ze przy tych cisnieniach pojawiaja sie znaczne juz przedmuchy na pierscieniach i temu trzeba sie przyjrzec dokladniej

: sob sty 31, 2009 03:56
autor: mustang877
a Kr i PL różnia sie wytrzymałością od 9A czy może te 3 silniki sa porównywalnie wytrzymale na doładowanie?

: ndz lut 01, 2009 04:58
autor: Marszall
Panowie, wiem już że mogę przerzucić wałki od ABF'a bez większych modyfikacji do swojego PL'a ale zastanawia mnie czy jak pojdzie dół od 9A odrazu zwiększajac pojemność to czy wtrysk mi wyrobi z podawaniem paliwa?
Bo zostaje mechaniczny.

I jeszcze pytanko czy wtryski i rozdzielacz wtrysków były takie same dla silnika 9A i PL??

: pn lut 02, 2009 00:13
autor: Hubi16v
Witam wszystkich. Mam pytanie jaki powinien być efekt (odczuwalny wzrost mocy) po założeniu wałka wydechowego na ssący. W moim KR po takiej przeróbce zauważyłem znaczący wzrost w dolnym zakresie obrotów natomiast na wyższych niebardzo. Czy to normalne. Dodam ze pozbyłem sie środkowego tłumika. Prosze o dpowiedz.

: pn lut 02, 2009 00:44
autor: CSR_GTI
Hubi16v pisze:Czy to normalne
nie

[ Dodano: Pon 02 Lut, 2009 ]
Hubi16v pisze:W moim KR po takiej przeróbce zauważyłem znaczący wzrost w dolnym zakresie obrotów natomiast na wyższych nie bardzo.
Albo źle założony albo zapłon spróbuj przyspieszyć

: pn lut 02, 2009 17:56
autor: Hubi16v
Jezeli wałek bedzie przestawiony o jeden ząbek to może być taki efekt? To znaczy nieduży wzrost mocy na wyższych obrotach.

: pt lut 06, 2009 10:47
autor: Marszall
Nie wiem czy pytanie na miejscu, ale czy gładź cylindra powinna być gładziutka?
Bo blok od 9A ma takie jakby wzorki wpoprzek?
czy to normalne?

: pt lut 06, 2009 11:02
autor: CSR_GTI
Bo blok od 9A ma takie jakby wzorki wpoprzek?
To prawdopodobnie są ślady honowania ... jeżeli tak to trafiłeś bardzo dobry blok. Wzorki takie jak na foto http://img140.imageshack.us/img140/6639 ... opygp3.jpg ???

: pt lut 06, 2009 13:12
autor: Marszall
dokadnie takie!

co to w praktyce oznacza?

wsumie w paru miejscach sa delikatnie przytarte ale ogólnie idoczne na kazdym cylu.

dobry jak dobry delikatniutki prozek ma ale o wiele m niejszy niz w mojej PL.

Odrazu jak jestem przy glosie to spytam:

Czy warto przekladac naped pompy oleju z PL do 9A bo syszalem że wtedy bedzie lepsze cisnienie oleju, tylko czy nie za duze??

: pt lut 06, 2009 15:50
autor: mustang877
Marszall pisze: Czy warto przekladac naped pompy oleju z PL do 9A bo syszalem że wtedy bedzie lepsze cisnienie oleju, tylko czy nie za duze??
mozna pod warunkiem ze nie przekroczy ona przedzialu miedzy min. 0,1 MPa a max. 0,7 MPa, bo taka jest wartośc dla silnika 9A, w przeciwnym razie uszczelnienia, simmeringi szlag trafi od razu... :bigok: