Strona 22 z 42

: wt sty 20, 2009 00:02
autor: jawa
co moze ABF bez znacznych modow :grin:
Obrazek

: wt sty 20, 2009 00:21
autor: Skrzypul 16V
ładnie ładnie :bajer: :bigok:

: wt sty 20, 2009 00:37
autor: LCQ
jakie masz modyfikacje?, nie wiesz jakie zwykle ma rozbieżności ta hamownia?bo ogólnie o Vtechowskich nie słyszałem za dużo dobrego

: wt sty 20, 2009 08:48
autor: AD6
LCQ pisze:jakie masz modyfikacje?,
dokłądnie napisz co masz zrobione bo seria to napewno nie jest no chyba że źle skalibrowali rolki

: wt sty 20, 2009 13:03
autor: jawa
LCQ, AD6, z modow jest tylko stozek simota racing i rozwiercona przepustnica, czyli podstawowe rzeczy ktore mozna znalezc dzieki funkcji "szukaj" :grin: Ponadto wywalilem filtr weglowy zeby miec lepszy nadmuch powietrza ze zderzaka i pokombinowalem z odma, zeby miec gladki dolot i zadnych zbednych rurek przed przepustnica (wstepny mod pod jakas power-rure i zabudowe stozka). Tego dnia hamowalismy w sumie 10 autek i wyniki zgadzaly sie z poprzednimi pomiarami, chociaz ja 1szy raz hamowalem ABFa, bo nie dlugo jest w moich rekach. Przede mna na rolkach krecili VR6 i to bardzo zdrowego - wyszlo 166KM i 169KM w 2ej probie. Ja nie mialem juz 2ego podejscia, bo opona skapitulowala i puscila bierznik :helm: Mozliwe, ze auto mialo modzony soft w Holandii, bo ja nic wiecej nie modzilem... Ale jestem pozytywnie zaskoczony z wyniku, po mimo utraty oponki :grin:

: wt sty 20, 2009 17:16
autor: Skrzypul 16V
co daje skrócenie prowadnic zaworowych ? jak na foto to jedno pytanko drugie to .. jakiego przyrostu moge sie spodziewac po wsadzeniu seri głowicy KR'a na blok 9A 2 wałki wydechowe z KR'a dolot 50 mm rozwiercona przepustnica wydech przelot jak myslicie cos w granicach 150+ ? :chytry:

: wt sty 20, 2009 17:18
autor: CSR_GTI
Skrzypul 16V pisze:co daje skrócenie prowadnic zaworowych
lepszy przepływ gazów (PS: dłubiesz jednak tą głowice?)... na wydechu je zostaw

: wt sty 20, 2009 17:31
autor: Skrzypul 16V
chetnie bym to zrobił ale niestety PLN Cosi musze ładowac w co innego narazie :grrr: jakie koszta wogóle rozwiertu dolotowych bo troche ciemny jestem mozna tylko dolotowe rozwiercic uszczelnacze wymienic złozyć ja do kupy i wsadzic na blok ? i bedzie cacy ?

: wt sty 20, 2009 17:35
autor: toffic
Skrzypul 16V pisze:jakie koszta wogóle rozwiertu dolotowych bo troche ciemny jestem mozna tylko dolotowe rozwiercic uszczelnacze wymienic złozyć ja do kupy i wsadzic na blok ? i bedzie cacy ?
będzie ale na 150+ to bym raczej nie liczył. P.S. jakie zamki na zaworach ma ta głowica z KRa??

: wt sty 20, 2009 17:45
autor: Skrzypul 16V
głowica lezy cała w garazu a za rozbieranie jej samemu sie nie pisze wiec ciezko mi co kolwiek powiedziec

: śr sty 21, 2009 20:31
autor: Klikux
toffic pisze:
Skrzypul 16V pisze:jakie koszta wogóle rozwiertu dolotowych bo troche ciemny jestem mozna tylko dolotowe rozwiercic uszczelnacze wymienic złozyć ja do kupy i wsadzic na blok ? i bedzie cacy ?
będzie ale na 150+ to bym raczej nie liczył. P.S. jakie zamki na zaworach ma ta głowica z KRa??
możesz wycisnąć 160KM kolego Skrzypul ja tyle mam i bez ruszania głowy tylko musisz wiedzieć na czym stoisz w jakim stanie twoja maszynownia :hmm:

;)

: czw sty 22, 2009 17:21
autor: Skrzypul 16V
heh niestety gazownia 1 gen zwęzka :grrr: reduktor na 140HP wiec szału nie ma... ale w domu juz lezy BLOS za pare dni zamówie reduktor BRC na 190 HP zobaczymy co z tego wyjdzie nio i nowy nabytek do corrasa który go zmuli :( 17X9 fota sie udała ;d :) Obrazek

: czw sty 22, 2009 18:19
autor: paja
no fota bardzo fajna :bigok:

: sob sty 24, 2009 17:08
autor: Marszall
oj udała sie fota udała:D

A tak wracając do tematu wałków to gdybym chciał wsadzić wałki od ABF'a od swojego PL'a to musze coś jeszcze modyfikować??
(nie mówie tu o modyfikacjach które można zrobić czyli porting czy planowanie) chodzi głównie czy będe musiał cos stroić??

ps. zostaje wtrysk mechaniczny