Strona 3 z 5

16V cewki z tfsi.

: czw sty 26, 2017 22:18
autor: xhat
Po co kombinować z tym uszczelniaczem jak można na pasówce osadzić np takie coś
http://fullfunctioneng.com/product/fc-hall/" onclick="window.open(this.href);return false; lub http://fullfunctioneng.com/product/new-fd-60-2/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nie wiem tylko czy czujnik halla musi być jak na 2 linku czy normalnie od czoła tez da rade? tylko chyba głębsze zęby muszą być . Ja również będę do KR-a kombinował wasted spark i trigger halla bo tak mam skonfigurowanego Megasquirta więc też szukam optymalnego rozwiązania :)

16V cewki z tfsi.

: pt sty 27, 2017 00:33
autor: Marszall
Pokażmi tyle miejsca na to ustrojstwo w moim ACE 16V z orginalną klimą która musi zostać. Dlatego ten czujnik w kołnierzu to takie dobre rozwiązanie bo zajmuje tylko troche miejsa pod skrzynią. BTW to jest ori rozwiazanie wiec musi działać, jeżeli nie cieknie to bardzo rzadko coś sie z nim dzieje.

16V cewki z tfsi.

: pt sty 27, 2017 19:08
autor: spirit77
http://www.tech-53.com/product-p/brktsnsr.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tech-53.com/product-p/361trg.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

16V cewki z tfsi.

: pt sty 27, 2017 23:33
autor: xhat
Jakby zrobić tak jak tu w 14 poście jest http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ger-sensor" onclick="window.open(this.href);return false;
to i z klimą się zmieści bo wszystko zostaje ori :) i ten setup mi się podoba i jest 60-2 trzeba bedzie coś pokombinować :hmm:

Re: 16V cewki z tfsi.

: sob sty 28, 2017 09:08
autor: luckash
xhat pisze:Jakby zrobić tak jak tu w 14 poście jest http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ger-sensor" onclick="window.open(this.href);return false;
to i z klimą się zmieści bo wszystko zostaje ori :) i ten setup mi się podoba i jest 60-2 trzeba bedzie coś pokombinować :hmm:
Zależy jakie koło czy jest miesce by je podtoczyć i tam osadzić trigger.

16V cewki z tfsi.

: sob sty 28, 2017 11:39
autor: RasPL
Ja tego pomyslu nie neguje lecz zazwyczaj jaja zaczynaja sie gdy kolo jest lekko nie rowno wykonane (odstepy miedzy zebami) czujnik drga, koło bije itp Ja swoj trigger podpielem pod analizator stanow logicznych i nagralem 15 minut sygnalu. Rozrzut pomiedzy dlugosciami (czas impulsu) ponizej 0.1%.

Nie kazde ecu potrafi sibie tak samo radzic z sygnalami.

No i polecam hall bo VR sa mocno podatne na zakłócenia. Nowicjusz elektroniki moze miec problemy z wykonaniem prawidlowaj instalacji.

16V cewki z tfsi.

: sob sty 28, 2017 17:07
autor: Marszall
Co ori to ori poco kombinowac, na uszczelniaczu praktycznie nie podatny na uszkodzenia zewnetrzne

16V cewki z tfsi.

: ndz sty 29, 2017 12:51
autor: Gacekk
Jakbym musiał robić to wolałbym wersję z uszczelniaczem. Marszall, tak K24-7000 jest.

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: ndz sty 29, 2017 14:03
autor: spirit77
Po wrzuceniu w wyszukiwarkę numeru części tego uszczelniacza wału, można u chińczyków znaleźć takie coś. Rozwiązuje to chyba problem przykręcenia jednej śruby w bloku.

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 16241.html" onclick="window.open(this.href);return false;

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: ndz sty 29, 2017 14:09
autor: RasPL
Ja wywiercilem i nagwintowalem bo faktycznie jedna sruba nie pokrywa sie (obudowy uszczelniacza) Ja nie wiercilem bloku na wylot zeby potem przez te srube olej gdzies sie nie sączył.

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: ndz lut 12, 2017 10:37
autor: luckash
Ja zrobiłem tak trigger i czujnik vr
Obrazek

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: ndz lut 12, 2017 12:20
autor: Marszall
Nie w kazdym aucie jest na to miejsce zobacz sobie ace z klima, jeden gosciu na fotprum ottomotive kombinuje ale jest tam ciasno i jednak wszystko na wierzchu, Vw nigdy odslonietych trigerow nie stosowal i chyba jest ku temu powod.

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr lut 15, 2017 09:11
autor: Gacekk
To czy też by nie było dobrze szukać wału z czujnikiem od abf/ady, bo jednak jest to hall a nie VR.

Re: 16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr lut 15, 2017 17:00
autor: hubos21
jak ktoś składa silnik od podstaw to może rozważyć taką opcję