Strona 3 z 3

wtrysk mechaniczny rozregulowany

: czw kwie 26, 2012 22:32
autor: hubos21
mówisz o białym czujniku dwupinowym wkręcanym w głowice? czujnik Boscha jest najpewniejszy, co do kostek to jakbyś zaczął sprawdzać napięcia widziałbyś, że coś jest nie halo bo w kostce od czujnika masz ok 5V a przy wpiętej kostce krokowca po nagrzaniu jest też coś ok 4,5V, rozumiem, że problemy już rozwiązane?

wtrysk mechaniczny rozregulowany

: sob kwie 28, 2012 21:40
autor: rafalaudi1
Jak się okazało i Bosch robi kupy. Czujnik boscha nie hula jak powinien i popiero dobrze odpala na starym czujniku toprana.

wtrysk mechaniczny rozregulowany

: sob kwie 28, 2012 22:52
autor: hubos21
mierzyłeś oporności dla porównania?

wtrysk mechaniczny rozregulowany

: pn kwie 30, 2012 20:13
autor: rafalaudi1
Ta kupa jak talala 3000 omów w zimnym garażu gdzie stary Bosch dawał 11 tyś omów a w tym samym miejscu FAGowski dawał 9 tyś omów.
Kurka wodna teraz mam problem z rozruchem silnika na gorąym.

wtrysk mechaniczny rozregulowany

: pn kwie 30, 2012 22:15
autor: hubos21
a sprawdzałeś oproność na rozgrzanym do 80-90, zobacz jak zapala na dopiętym czujniku

wtrysk mechaniczny rozregulowany

: wt maja 01, 2012 20:47
autor: rafalaudi1
Muszę jeszcze raz prześledzić wszystkie czujniki od -20 do 90 stopni.
Cholender coś mi jeszcze z nimi nie gra.