Strona 3 z 4

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 08:13
autor: Marszall
Ten zestaw byłby ok, Gdyby nie to że to przepust z 9A (nie założysz nań bypassu z PG) oraz ze kolektor to sama góra. (mam dół jak co)
Po co kombinowac jak kompa od G60 da sie nawet nie drogo dostać i tak w obu przypadkach potrzebny jest remap

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 09:33
autor: deamon
Marszall pisze:Po co kombinowac jak kompa od G60 da sie nawet nie drogo dostać i tak w obu przypadkach potrzebny jest remap
A kolego co by zaproponował? Bo rozumiem że przepustnica z PG nie podejdzie pod kolektor z 16V? No i bypass z przepustnicy PG robi za zawór upustowy? (kontroluje doładowanie?)

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 09:56
autor: Marszall
nie, przepustnica podejdzie tylko wiekszość przepustnic z 9A jak i z PL (jakie ja widziałem) mają odlany odrazu kołnierz na gumę a tobie potrzebna taka z przykręcanym kołnierzem aby zamiast niego przykrecić bypass.

Jest on potrzebny aby zapobiedz uszkodzeniu kompresora i weży w momencie zamkniecia przepustnicy gdy nadal jest pompowane ciśnienie. Upuszcza on je spowrotem przez kompressor.

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 12:48
autor: deamon
Marszall pisze:nie, przepustnica podejdzie tylko wiekszość przepustnic z 9A jak i z PL (jakie ja widziałem) mają odlany odrazu kołnierz na gumę a tobie potrzebna taka z przykręcanym kołnierzem aby zamiast niego przykrecić bypass.
A już rozumiem sam bypass przykręca sie do przepustnicy (przed nią) to już wiem czego szukam. najgorsze jest to że graty z takich silników PG,PL,KR itp są cholernie trudne do zdobycia :/
Hmm ciekaw jestem czy nie szło by dorobić jakiejś flanszy do przepustnicy z PG żeby podpasować ją do kolektora z 16V

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 15:53
autor: Blancik
Jak co to mam pare gratów, w tym bypass z PG :bajer:

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 15:58
autor: Blancik
deamon pisze:Hmm ciekaw jestem czy nie szło by dorobić jakiejś flanszy do przepustnicy z PG żeby podpasować ją do kolektora z 16V
przepustnica z PG a PL/KR/9A jest wymiarowo taka sama, jednak....nie pasuje tak jak powinna do kolektora 16V, otwierać się będzie w drugą strone.
Szukaj przepustnicy z PLki(na forum jest nawet, w dziale giełda) i do tego bypass z PG, pasuje bez problemu...
Chyba że chcesz przepustnice z PL/KR wsadzić do kolektora ABFa, imho bez sensu....

Re: Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 16:07
autor: Blancik
Marszall pisze:nie, przepustnica podejdzie tylko wiekszość przepustnic z 9A jak i z PL (jakie ja widziałem) mają odlany odrazu kołnierz na gumę a tobie potrzebna taka z przykręcanym kołnierzem aby zamiast niego przykrecić bypass.

Jest on potrzebny aby zapobiedz uszkodzeniu kompresora i weży w momencie zamkniecia przepustnicy gdy nadal jest pompowane ciśnienie. Upuszcza on je spowrotem przez kompressor.
Większość które ja widziałem są 2-częściowe....Kołnierz jest osobną częścią przepustnicy....przelotowe śruby przez przepustnice i kołnierz wkręcane w kolektor :bigok: :bigok:

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 16:25
autor: Marszall
http://allegro.pl/przepustnica-passat-b ... 83158.html" onclick="window.open(this.href);return false;

proszę bardzo. Może sam bypass sprzedadzą

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 16:43
autor: deamon
Marszall pisze:proszę bardzo. Może sam bypass sprzedadzą
Napisałem już do nich wiec czekam.
Blancik pisze:Kołnierz jest osobną częścią przepustnicy....przelotowe śruby przez przepustnice i kołnierz wkręcane w kolektor
Miałem parę lat temu PL'ke ale nie pamiętam czy przepustnica była 2 częściowa.

Dobra czyli już mniej więcej wiem czego potrzebuję.

1. Bypass z PG
2. przepustnica z 16V dwuczęściowa
3. czujnik doładowania... tylko jaki? czy taki zewnetrzny z 1.9TDI może być? ->
http://allegro.pl/audi-80-b4-map-sensor ... 29328.html
4. Kompresor eaton.
5 ECU z ABF + remap
6. listwa wtryskowa i wtryski z 1.8t


taka przepustnica odpada co nie? http://allegro.pl/przepustnica-vw-seat- ... 28589.html

ale ta juz wyglada na dwuczęściową http://allegro.pl/przepustnica-vw-passa ... 36654.html

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 19:07
autor: Marszall
Druga ok. Ja bym szedł w Digi I. Jeżeli mowa o map sensorze to jest on wlutowany w płytkę w sterowniku taki sie nie nada

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 19:56
autor: damianmk1
jak ktoś chce to mam do sprzedania Bypass z PG. Jak coś pisać na PW :grin:

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: sob sty 28, 2012 20:41
autor: qbejs
Dv'ke można kupić z 1.8T - nówka sztuka nie poraża finansowo, albo jakikolwiek bov.

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt mar 16, 2012 15:29
autor: koz3r
nie chce zakładać nowego tematu , mam pytanie : jaka powinna być wartość podciśnienia w kolektorze na jałowym ? u siebie mam 0,4 i nie wiem czy gdzieś nie ucieka delikatnie...

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: ndz mar 18, 2012 01:47
autor: szogi
deamon
a morze taki patent orginalny kolektor z ABFa pocięty z kolektorem od scirocco 16v i jest gotowy pod przeputnice PG
Obrazek Obrazek Obrazek
i jeszcze wtryski pod kolektor mieszczą się spoko.
Obrazek