Strona 3 z 5

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: pn lis 21, 2011 00:38
autor: Marszall
No lepiej sterowany zapłon i wtrysk, wydaje mi sie ze dokładniej bo jest koło 60-2 do tego 2 stukowce i TPS

No chyba ze mi powiesz ze na tych samych gratach osiagniesz tyle na Digi I lub z ADL'a co na Digi 3 z ABF'a??

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: pn lis 21, 2011 14:17
autor: qbejs
Do tego co rzeźbisz to zostaw digi I, gdybyś szedł w ITB albo b. ostre wałki ( <276* ) to wtedy map sensor mógłby przeszkadzać. Toffic nie odpowiedziałeś na innym forum a ciekawi mnie to dalej - DF 3.x to alpha-n, bo zakwestionowałeś to a wszystko na to wskazuje :) Żadnej spiny czy coś - sam DF już nie mam ale miło wspominam i chętnie bym się doedukował jak źle myślę :)

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: pn lis 21, 2011 15:25
autor: Marszall
chyba bedzie ADL

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: pn lis 21, 2011 22:11
autor: qbejs
Zastanów się czy jest sens bo jakiś cudów nie robisz i mapsensor to ogarnie.

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: pn lis 21, 2011 22:49
autor: Marszall
ale jak tanio dostane kompa i zaadoptuje wiekszą przerobioną przepustnice z ADL'a to tylko na tym zyskam. Poza tym na TPS ie płyniejsza jest reakcja na zmiane obciążenia silnika a w Digi to czuć.
BTW z tego co wiem w VW jedyny sterownik bazujący TYLKO na alpha N to mono-motronic, reszta jest jeszcze podparta albo MAFem Albo MApem
Przyjżyj sie zdjęciom kompa:
http://www.vag-tuning.com/shop2/product ... 024ar.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz inny ważny temat:

Jaką głowice poddać portingowi do 9A

jest ich sporo do wyboru i nie zabardzo do konca wiem czym sie różnią

027 z KR wiadomo najwieksze porty ale i komora chybam niejsza
051 to co z KR tylko mniejsze ssace co w portingu bez znaczenia
053 nie wiem co o nich mysleć chyba to co 051 tylko powiekszona komora
wiem tylko że te z KR pękają ale która bedzie najlepsza tego nie wiem

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: wt lis 22, 2011 15:07
autor: qbejs
No to niezła faza bo ja oglądałem jednego ABF'a i tam był komp bez mapsensora :| No nic człowiek całe życie się uczy :)

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: wt lis 22, 2011 16:58
autor: Marszall
ABF nie wiem ale ADL napewno, zresztą tak jak powiedziałe nie ma vw silników bazujących tylko na TPSie oprócz 1.8 RP mono wtrysk dlatego można z nim kombinowac do ITB :bajer:

Re: Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: wt lis 22, 2011 19:27
autor: toffic
qbejs pisze: bo ja oglądałem jednego ABF'a i tam był komp bez mapsensora :|
Daj foto ECU w środku tego ABFa :food:

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: wt lis 22, 2011 20:50
autor: Marszall
o widze że toffic jakiś rarytas wypatrzył do modzenia

A w kwesti mojego tematu poczytałem i wychodzi że najlepsza do modzenia głowica to ta z ABFa "D" jeżeli bedzie planowane dopręzenie. Zresztą z paru innych względów też jest ona lepsza

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: wt lis 22, 2011 23:35
autor: qbejs
Toffic, na weekendzie postaram się ogarnąć temat foto. Silnik jest z seata jeżeli ma to jakieś znaczenie.

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: śr lis 23, 2011 13:35
autor: Lukasz1985
Pomyśl też o modyfikacji kolektora ssacego. Pare KM jest do ugrania.

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: śr lis 23, 2011 14:03
autor: Marszall
jakiej modyfikacji? Mówisz o portingu? Zamierzam zamierzam ale jeszcze nie wiem jak

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: śr lis 23, 2011 15:54
autor: Lukasz1985
Tutaj masz link
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=243845" onclick="window.open(this.href);return false;

Rozwiert 9A robimy moc bez turba

: śr lis 23, 2011 18:36
autor: Marszall
Jak już jakiekolwiek przeróbki to tylko na Kolektorze KR

1. jest on najładniejszy
2. mam już wypolerowany
3. jest najszerszy (chyba ze sie myle bo nie wiem ile ma ABF średnicy ale nie wygląda na wiekszy)