Strona 3 z 3

Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A

: czw sty 05, 2012 09:48
autor: arwam
żeby główne zmienić to musiałbyś zmienić cały wałek atakujący bo zębatka która "atakuje" dyfer jest nacięta na wałku a nie jest częscią oddzielną, chyba że się mylę to niech mnie ktoś z błędu wyprowadzi. natomiast od czego byś chciał dłuższą "szóstkę" podebrać. tutaj już nie mamy skąd wziąć piąty byeg można by było podebrać np od ASD ale wtedy piątkę mieli byśmy dłuższą niż szóstkę

Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A

: czw sty 05, 2012 11:28
autor: Apsik
Zawsze można do GQL /GXV / JCK lub JYH przełożyć zębatki z FYG / GQN lub JCM i będziesz miał długa skrzynie 6cio biegową. A z pozostałych części będzie bardzo krótka skrzynia :D

Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A

: czw sty 05, 2012 22:34
autor: arwam
nie bardzo Cię rozumiem.

najdłuższe przełożenie główne jest między innymi w GQN 3,647 a przełożenie piątego biegu 0,725. teraz mnożąć jedno przez drugie otrzymujemy 2.64 co stanowi dość duże przełożenie a więc dość krótką skrzynię. w sumie taka skrzynia jak GQN by mi pasowała z tym że do pełni szczęścia bym chciał tylko szóstkę o długości chociaż piątki w ASD lub minimalnie dłuższej ale nie wiele.
i takie coś by mnie najbardziej urządzało. dałoby się jechać szybko i ekonomicznie jednocześnie ale w razie sprintu a pod świateł mamy pierwsze cztery lub pięć krótkich przełożeń a ostatni bieg służyłby tylkko do spokojnego się przemieszczania ze względu na obciążenia na sprzęgle jak byśmy chciali poszaleć na szóstym biegu.

Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A

: pn sty 07, 2013 00:14
autor: 1 6 D
A te przełożenia główne w liście to nie powinny być 2 podane, dla 1-4 biegu i dla 5-6?

Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A

: pn sty 07, 2013 08:32
autor: toffic
1 6 D pisze:A te przełożenia główne w liście to nie powinny być 2 podane, dla 1-4 biegu i dla 5-6?
Te skrzynie mają jedno przełożenie główne, dobrze jest

Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A

: pn sty 07, 2013 23:14
autor: 1 6 D
To czemu tu dwa podają:
http://www.dieselschrauber.de/GKB.html" onclick="window.open(this.href);return false;

No i w ETKA też główne przełożenie jak jest to podają przy 6b opis np 69/20/25 a przy 5b podają 69/20 dla przykładu.

Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A

: pn sty 07, 2013 23:36
autor: toffic
1 6 D pisze:To czemu tu dwa podają:
http://www.dieselschrauber.de/GKB.html" onclick="window.open(this.href);return false;

No i w ETKA też główne przełożenie jak jest to podają przy 6b opis np 69/20/25 a przy 5b podają 69/20 dla przykładu.
Mylisz kolego rodzaje skrzyń, tych 6biegowych są 2 rodzaje

Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A

: wt sty 08, 2013 00:14
autor: arwam
są 02M i 02S

1 6 D, Ty myślisz o tych pierwszych pochodzących z golfów Mk4

Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A

: wt sty 08, 2013 23:58
autor: Apsik
Jest jeszcze 02Q :) nowsza wersja 02M ... ma inną obudowę zewnętrzną, m.in. inne (gorsze) osadzenie łożyska, które trzeba wymieniać już po 150tys.km.

Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A

: wt lut 26, 2013 20:06
autor: ali_z_czewy
w vw bora 1,8t 180km wersja usa widziałem 6stke

Skrzynia 6 biegów w obudowie 02A

: wt mar 26, 2013 12:10
autor: 1 6 D
A żeby mieć zębatkę do prędkościomierza to nie można wymienić w dyferencjale z 02A zębatki na tą z 6b by zęby pasowały do wałka nowego a została zebatka?


W ogóle patrzę w ETKA i dyfer (numer z ETKA: 02J409021AQ) dla takiej skrzynie GQM która ma 6 biegów jest wspólny ze skrzynią 5 biegową z mk4. I ten dyfer na rysunku w ETKA dla mk4 ma zębatkę dokładaną(numer z ETKA: 02A409187B). Ktoś może miał styczność z taką skrzynią rozebraną?