9a digi 1 kłopoty
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
9a digi 1 kłopoty
znaczy się bo pomiar był robiony na odłączonej sądzie, a dziś zrobiłem na podpiętej i jest dobrze chyba http://www.youtube.com/watch?v=8Qf2_h136GE ale czujnika temp nie odłączałem a copot mam na 2koma ustawiony. Mi się wydaje że dawka na wolnych jest za duża. Muszę to wystroić jeszcze raz chyba bo nie dojdę chyba o co chodzi
9a digi 1 kłopoty
faktycznie widac że sonda funkcjonuje ok, ale zauważ że jest ok dopiero gdy zalączy się regulacja lambda, do czasu rozgrzania sondy nie ma regulacji skłądu mieszanki po lambdzie i sterownik czyta dawkę po mapie (dokładiej przy użyciu copotu).
Jeżeli pomiar robiłes na odłaczonej sondzie to też sterownik nie korygował dawki podpierajac sie sondą tylko jechał z ustawien copotu. Widac na początku że ma za ubogo <0.45V
a copot na 2 komy to też za mało.
Powiem tak mi to wraz wygląda na zbyt uboga mieszankę
rozgrzej motornie. uystaw copot na 550 omów, odłącz czujnik temperatury i zobacz co pokaże sonda. Wtedy bedziemy wiedzieć co jest nie tak
Jeżeli pomiar robiłes na odłaczonej sondzie to też sterownik nie korygował dawki podpierajac sie sondą tylko jechał z ustawien copotu. Widac na początku że ma za ubogo <0.45V
a copot na 2 komy to też za mało.
Powiem tak mi to wraz wygląda na zbyt uboga mieszankę
rozgrzej motornie. uystaw copot na 550 omów, odłącz czujnik temperatury i zobacz co pokaże sonda. Wtedy bedziemy wiedzieć co jest nie tak
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9a digi 1 kłopoty
Tak miedzy 2 a 3 w copocie, a dla większej pewności odepnij złącze od ECU i sprawdz przy komputerze miedzy 6 a 9 pinem bo może na kablach się coś dzieje
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9a digi 1 kłopoty
ten moj copot chyba nie działa za dobrze jak nie 2500 to 1500 a kręcąc nic te wartości się nie zmieniają
9a digi 1 kłopoty
może ty patrzysz na rezystancje czujnika temperatury. Odnajdź pin 3 na copocie (wspólna masa do potencjometru i czujnika temperatury) i zbadaj rezystancje między 3 a 2 i między 3 a 1 bo moze coś źle mierzysz. Anyway jeżeli nie uzyskasz na właściwych pinach oporu ok 500 omów to auto cały czas bedzie miał oza ubogo co za tym idzie bedzie gasł po puszczeniu gazu
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9a digi 1 kłopoty
chyba na moim nie da się ustawić tej wartości na wszystkich 3 pinach nie zależnie od kombinacji mam jakąś rezystancję a na 2i3 jak ustawie po 30 minutach kręcenia coś mniejszą wartość niż 2000om to i tak potem jest ponad 2. Jakiś hardkor. Muszę ogarnąć inny copot i zobaczę co będzie
9a digi 1 kłopoty
a jaka masz rezystancje na 1 i 3??
podmien sobie copot a jak nie masz to włóż opornik 550 omów na 3 i 2 pin i zobacz co bedzie sie działo
podmien sobie copot a jak nie masz to włóż opornik 550 omów na 3 i 2 pin i zobacz co bedzie sie działo
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
9a digi 1 kłopoty
1 i 3 -2,01
1 i 2- 4,34
2 i 3- to już sam nie wiem za każdym razem inna ale przeważnie powyżej 2k oma
Opornik powiadasz ? a ale odłączając cały copot ?
Jak na tę chwilę schowałem parcha do garażu i nie chce go widzieć jakiś czas, mam go dość :]
Nie mam możliwości podmienić na testy, muszę kupić sobie drugi i zobaczę czy będzie to kolejna nie trafnie wymieniona część
1 i 2- 4,34
2 i 3- to już sam nie wiem za każdym razem inna ale przeważnie powyżej 2k oma
Opornik powiadasz ? a ale odłączając cały copot ?
Jak na tę chwilę schowałem parcha do garażu i nie chce go widzieć jakiś czas, mam go dość :]
Nie mam możliwości podmienić na testy, muszę kupić sobie drugi i zobaczę czy będzie to kolejna nie trafnie wymieniona część
9a digi 1 kłopoty
z tego co piszesz to jeśli kręcąc się nic nie zmienia a wartoscia są jakie podałes to masz walniętego copota.
Zmieńna dobry i po problemie
Zmieńna dobry i po problemie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości