Strona 3 z 3

: pn maja 17, 2010 23:22
autor: Borys
mustang877 pisze:czy to prawda ze zamiast przepływki z bwm 537/735 można użyć taką co na zdjęciu od opla 3-litrowego?
[url=http://img266.imageshack.us/img266/1781 ... 567.th.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
prawda

: sob cze 05, 2010 22:47
autor: Matijas
To kolejne pytanie o przeplywke,

w moim cabim jak kupilem byl gaz i jezdzilem na nim pierwszych pare dni, jednak wystrzelil pogielo klapke, wysadzilo dol, wszystko zlozylem i na ile sie dalo naprawilem, mialem jednak problem z ustawieniem wlasciwie naciagu kolka. (teraz jest niby ok, ale jak sie ostatnio cialem z leonem arl to kumpel jadacy motorem za mna mowil, ze jak z 1 na 2 zmienialem bieg to ogien z rury szedl :jezor: )

Pytanie brzmi czy jak kupie przeplywke np z beemki i przeloze plytke to bedzie ok?? tam sie nic nie uszkodzilo przy strzale bo rozumiem ze plytke z kolkiem i sprezyna od swojego przekladam?

Dzieki za info z gory.

: wt cze 08, 2010 10:50
autor: mustang877
Matijas pisze:Pytanie brzmi czy jak kupie przeplywke np z beemki i przeloze plytke to bedzie ok?? tam sie nic nie uszkodzilo przy strzale bo rozumiem ze plytke z kolkiem i sprezyna od swojego przekladam?
sprężyne nie koniecznie, tylko płytkę przełóż i ustaw napięcie na około 1,08V na biegu jałowym.

: wt cze 08, 2010 21:47
autor: Matijas
mustang877 pisze:sprężyne nie koniecznie, tylko płytkę przełóż i ustaw napięcie na około 1,08V na biegu jałowym.
ok dzieki:)

: śr cze 09, 2010 06:00
autor: RasPL
Takie ustawianie to z aneometrem w ręce a nie przez forum bez podania nawet dokładnie obrotów i temperatury

: śr cze 09, 2010 13:28
autor: mustang877
RasPL pisze:Takie ustawianie to z aneometrem w ręce a nie przez forum bez podania nawet dokładnie obrotów i temperatury
obroty na biegu jałowym to wiadomo ze 900+/-50 a temperatura to pełne nagrzanie silnika czyli 90 stopni.

: śr cze 09, 2010 19:13
autor: RasPL
a lewe powietrze i odbiorniki prądu, to jest precyzyjne urządzenie i powinno być kalibrowane odpowiednio, wtedy jest pewność że nie trzeba grzebać nic w mapach

: śr cze 09, 2010 21:52
autor: mustang877
RasPL pisze:a lewe powietrze i odbiorniki prądu, to jest precyzyjne urządzenie i powinno być kalibrowane odpowiednio, wtedy jest pewność że nie trzeba grzebać nic w mapach
to prawda, tu sie z Toba zgodzę.