duża przepływka od BMW w digifant II

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn maja 17, 2010 23:22

mustang877 pisze:czy to prawda ze zamiast przepływki z bwm 537/735 można użyć taką co na zdjęciu od opla 3-litrowego?
[url=http://img266.imageshack.us/img266/1781 ... 567.th.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
prawda



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » sob cze 05, 2010 22:47

To kolejne pytanie o przeplywke,

w moim cabim jak kupilem byl gaz i jezdzilem na nim pierwszych pare dni, jednak wystrzelil pogielo klapke, wysadzilo dol, wszystko zlozylem i na ile sie dalo naprawilem, mialem jednak problem z ustawieniem wlasciwie naciagu kolka. (teraz jest niby ok, ale jak sie ostatnio cialem z leonem arl to kumpel jadacy motorem za mna mowil, ze jak z 1 na 2 zmienialem bieg to ogien z rury szedl :jezor: )

Pytanie brzmi czy jak kupie przeplywke np z beemki i przeloze plytke to bedzie ok?? tam sie nic nie uszkodzilo przy strzale bo rozumiem ze plytke z kolkiem i sprezyna od swojego przekladam?

Dzieki za info z gory.
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 22:50 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » wt cze 08, 2010 10:50

Matijas pisze:Pytanie brzmi czy jak kupie przeplywke np z beemki i przeloze plytke to bedzie ok?? tam sie nic nie uszkodzilo przy strzale bo rozumiem ze plytke z kolkiem i sprezyna od swojego przekladam?
sprężyne nie koniecznie, tylko płytkę przełóż i ustaw napięcie na około 1,08V na biegu jałowym.
Ostatnio zmieniony wt cze 08, 2010 10:51 przez mustang877, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt cze 08, 2010 21:47

mustang877 pisze:sprężyne nie koniecznie, tylko płytkę przełóż i ustaw napięcie na około 1,08V na biegu jałowym.
ok dzieki:)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr cze 09, 2010 06:00

Takie ustawianie to z aneometrem w ręce a nie przez forum bez podania nawet dokładnie obrotów i temperatury


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » śr cze 09, 2010 13:28

RasPL pisze:Takie ustawianie to z aneometrem w ręce a nie przez forum bez podania nawet dokładnie obrotów i temperatury
obroty na biegu jałowym to wiadomo ze 900+/-50 a temperatura to pełne nagrzanie silnika czyli 90 stopni.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr cze 09, 2010 19:13

a lewe powietrze i odbiorniki prądu, to jest precyzyjne urządzenie i powinno być kalibrowane odpowiednio, wtedy jest pewność że nie trzeba grzebać nic w mapach


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » śr cze 09, 2010 21:52

RasPL pisze:a lewe powietrze i odbiorniki prądu, to jest precyzyjne urządzenie i powinno być kalibrowane odpowiednio, wtedy jest pewność że nie trzeba grzebać nic w mapach
to prawda, tu sie z Toba zgodzę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości