Strona 3 z 10

: śr lis 18, 2009 13:00
autor: Drivwer13
Terpis pisze:ale tak jak kupiles samochodzik to wiekszych problemow nie miales ?
ja po kupnie swojego po 2 miesiącach wymieniłem czujnik położenia przepustnicy -200zł. ale od roku tylko leję do zbiornika :grin: polecam ABF-a
LCQ pisze:ABF ale nie seryjny, bo to nie jedzie , zabawa zaczyna się od wałków 276/276 w góre jesli ma to być N/A
nie kupiłbym dłubanego- h.j wie co tam było wstawione- lepsza seria i ewentualnie samemu coś grzebnąć.

: śr lis 18, 2009 13:10
autor: emilson
a gdzie lcq napisal ze ma odrazu kupic dlubnietego :) zawsze najlepiej samemu cos robic aby miec swiadomosc co i na jakis podzespolach bylo robione
ABF to dobry silnik duzo naprawde znosi

: sob lis 21, 2009 17:46
autor: Alan GTi
Drivwer13 pisze:h.j wie co tam było wstawione- lepsza seria i ewentualnie samemu coś grzebnąć
dokładnie :)

: ndz lis 22, 2009 21:06
autor: emilson
Alan GTi, a ty cos dlubiesz? :bigok:

: ndz lis 22, 2009 22:13
autor: Terpis
Koledzy srednie spalanie :chytry: ?

Benzyna ... ?

Gaz jesli w gazie ... ?

wypowiedzcie sie na ten temat ... wiadomo od nogi kierowcy tez duzo zalezy ale chce znac wasze zdania na ten temat .

: ndz lis 22, 2009 22:25
autor: jawor87
golf palił mi średnio tak po mieście ok 12lpg po wawie,teraz ibi PB 10-10,5 po wawie. Dużo w piz.... wiadomo że spali więcej ;p
pozdro

: ndz lis 22, 2009 22:47
autor: imperfectCell
przy dobrej zabawie w miescie 14,5-15 to norma w trasie jak tak pocisniesz konkret to 11 tez wezmie

: ndz lis 22, 2009 23:20
autor: emilson
po tych pytaniach powiem ci wprost....lepiej sobie kup dizla...bo widze ze liczysz grosz za groszem abf nie jest dla niedzielnych....niestety retoryka bez odpowiedzi
po co chcesz wsadzic Abfa ? aby zagazowac aby patrzec ile najmniej spali...
Dobrze radze kup sobie dizla AFna.....

: pn lis 23, 2009 01:09
autor: yahoo_p
emilson pisze:po tych pytaniach powiem ci wprost....lepiej sobie kup dizla...bo widze ze liczysz grosz za groszem abf nie jest dla niedzielnych....niestety retoryka bez odpowiedzi
po co chcesz wsadzic Abfa ? aby zagazowac aby patrzec ile najmniej spali...
Dobrze radze kup sobie dizla AFna.....
dokładnie to samo mi się nasunęło czytając ten temat...

: pn lis 23, 2009 08:20
autor: djtom
albo 1.6 z gazem :panna:


zawsze tak sie konczy

: pn lis 23, 2009 19:10
autor: Alan GTi
emilson pisze: a ty cos dlubiesz?
cos tam dlubie :P

: wt lis 24, 2009 17:11
autor: LCQ
imperfectCell pisze:przy dobrej zabawie w miescie 14,5-15 to norma w trasie jak tak pocisniesz konkret to 11 tez wezmie

:helm: tak, ale pewnie masz zarżniety silnik, u mnie na wałkach 276/276 przy codziennej jeździe z butem, bo tylko tak ibiza jeździłem, paliła dokładnie cały czas 13l, i nie wazne że kręcenie do odciniki non stop, czy na swojej miejscówce, dziennie po 210 km/h robiło się, w trasie 10-11 przy jeździe non stop 220-240 km/h, zdrowy ABF pali 10-10,5l przy dynamicznej jeździe (do 11 w golfie) na wałkach 268/268 palił 12, ABF by GTO 200 PS palił cos ok 13,5l :bajer: więc chłopaki bez komentarza :helm:

: wt lis 24, 2009 17:23
autor: emilson
mi po miescie przy butowaniu lekko wezmie 13-14:D ale silnik kreci sie caly czas powyzej 4 tys :) a w trasie do 150 to 8 litrow wiec ja jestem zadowolony ....teraz jak niekiedy wyjade w te chlodne dni to zanim pojade auto pochodzi chwilke na jałowym aby sie dogrzało wiec nie wiem pokazuje duzo na kompie ale na to nie patrze :)

: wt lis 24, 2009 23:08
autor: imperfectCell
LCQ, w takim razie 3/4 abfow jest zarznieta... ogolnie da sie nim zrobic o wiele mniej bo na trasie zszedlem do 7,5 ale mysle ze te 11 w miescie to jest standard dla tych silnikow skoro 1.6 pali kolo 10 w miescie to jakim cudem 2.0 ma palic tyle samo. a tak dla jasnosci np jadac w trasie robiac ciagle sprinty od 90 do 200/210 wiecej spali niz jakby sie non stop pociaskalo 200 wiec spalanie 11 l na trasie przy ciaglych sprintach mysle ze nie jest niczym dziwnym