Strona 3 z 3

: ndz mar 01, 2009 13:05
autor: SmokE88
bugalon pisze:
olozwirski pisze:Wyjasnie o co chodzi. Tlok z ca18det ma wysokosc 30mm a tlok 9A 30.2mm, mierzone od srodka swoznia do denka. Oba swoznie sa takie same. denko w tloku nissana jest identyczne jak w 9A czyli plaskie a nie podebrane jak na twoim zdjeciu. mowie o seryjnych tlokach.
No i to jest konkret :) Dzieki.
Dziś rano pod prysznicem sobie siedząc wpadłem na pomysł czy moze jednak by sie nie nadały... no bo wkońcu tłoki są mocniejsze niz z standardowego 9a czyli ze większe sprężenie wytrzymają czyli ze do odprężenia jako takowego to NIE ale do turbo moze jednak ewentualnie jeszcze mozna głowice troszke podniesc podkładką...poprawcie mnie jesli się myle...

: ndz mar 01, 2009 14:43
autor: wojti
ja wam rozjaśnie temat czyli
- po co są kute tłoki i dlaczego się stosuje
(ponieważ zniosą większe temperatury jak by przypadkiem było mniej paliwa , oraz w celu odprężenia lub dopręzenia n/a )
- odpręzyć można ścinająć tłoki po całości bądz wybierając w środku
- odprężyć można też wybierająć głowice w komorze ale to dla tych co wiedzą jak
- odpręzając mozna rówież poprzez danie 2 uszczelek metalowych bądz 2 uszczelki plus przekładka stalowa-
najsłabszym ogniwem przy budowie mocnego turbo są zawsze korby !! i ten temat można obejść zamienniki niekoniecznie kUTE ale zawsze ! i wszystko czy to będzie chodziło dobrze zależy od strojącego fure i jak zostanie wykonany program a najbardziej od momentu obrotowego im niżej dostępny tym gorzej dla całego układu
ale tu niebęde się rozpisywał o tym :bajer:

: ndz mar 01, 2009 14:50
autor: toffic
Dodaj że można jeszcze odprężyć zmieniając tłoki na inne :bigok:

: ndz mar 01, 2009 22:47
autor: bugalon
toffic pisze:Dodaj że można jeszcze odprężyć zmieniając tłoki na inne :bigok:
Toffic powiedz w koncu co masz w zanadrzu bo w co 2 temacie tą tajemnicą wagi państwowej rzucasz :)

: ndz mar 08, 2009 13:40
autor: evolution
bugalon, jaka to tajemnica jak wszystko o buowie 16vt jest na forum, nie ma tylko szczegolow jak wystroic auto i mechanicznie i programowo ale o raczej normalne

[ Dodano: Nie Mar 08, 2009 12:42 ]
pierwszy sposob na odprezenie 9a pojawia sie po dokladnym ogladneciu tloka w serii

: pt sty 15, 2010 20:53
autor: Pawel-t10:)
Chciałem odświeżyć temat bo pomyślałem że jeśli te tłoki z nissana nie odprężają 9a to z tego mi wychodzi to że odprężyły by kr, pl. Bo wiadomo tłoki z 9a odprężają kra a te tłoki z nissana są pewnie mocniejsze od tych z 9a. Więc jeśli piszecie że pasują na korbę z audi to byłby dobry pomysł na odprężenie. Co o tym sądzicie??

: pn lut 08, 2010 17:21
autor: SmokE88
radze odłożyć trochę kasy i kupic kuciznę z przeznaczeniem do KR/PL :D bo potem jak cos rypnie to poprostu szkoda ;P ja tez nazbieralem i kupilem do siebie kute i bez zmartwien :P a co do twojego pomysłu to mozesz zawsze sprawdzic moim zdaniem bedzie latac jakos ale jak ?? hmmm... :D:D