Strona 3 z 3

[MK4] 1.4 16v totalny remont silnika... pomocy

: sob lis 13, 2010 12:17
autor: sieski
powiem ci tak kolego to nie sa popychacze tylko samoregulatory i nawet nowe stukaja tak ci powiem juz nieraz sie spodkalem z ty umnie mam to samo tylko zrobilem wczesniej remont glowicy coprawda praca sie uciszyla a ten mechanik cie raczej naciognol bo ten popychacz niemogly sie wytrzec... a co prawda to prawda z tymi silnikami coz one maja zarabiac dla fabryki vw taka moja teori... a co do klekotu no stres te typy tak maja glosniej ciszej ale maja no telepia sie jak stare k...y heheheh

[MK4] 1.4 16v totalny remont silnika... pomocy

: sob lis 13, 2010 15:06
autor: RasPL
jak wszystko jest dobrze zrobione to nowe nie mogą stukać, a wytrzeć to się mogą samoregulatory lub wałki, a pozatym jakie to dzwigienki są w tym silniku ?

[MK4] 1.4 16v totalny remont silnika... pomocy

: sob lis 13, 2010 16:29
autor: sieski
widac malo wiesz 3 razy u siebie wymienial i caly czas puk puk suk stuk coprawda mniej ale slychac to i niesadze zeby walki sie wytarly dodam ze to byla glowica po remoncie niezakladalem tego bez remontu... te typy tak maja;p wieczorem wzuce fotke jak chcesz za 1 razem myslalem ze jak spuscilem olej z samoregulatora ze to jest wina oddalem wziolem nowe niespuszczalem i to samo :bajer: http://allegro.pl/blok-silnika-golf-iv- ... 31988.html" onclick="window.open(this.href);return false; lukni jak to wyglada malo tego zakazdym razem trzeba sciagnac rozrzad;/.....

[MK4] 1.4 16v totalny remont silnika... pomocy

: sob lis 13, 2010 21:05
autor: RasPL
malo to wiem bo pierwszy raz widzę w VW silniku klawiaturę, przepraszam nie wiedziałem że takie rzeczy robili, silnika takiego nie rozbierałem ale żeby przestał pukać napewno da się zrobić, jak puka to gdzieś tam jest luz

Re: [MK4] 1.4 16v totalny remont silnika... pomocy

: ndz lis 14, 2010 16:39
autor: _Lucas_
sieski pisze:powiem ci tak kolego to nie sa popychacze tylko samoregulatory i nawet nowe stukaja tak ci powiem juz nieraz sie spodkalem z ty umnie mam to samo tylko zrobilem wczesniej remont glowicy coprawda praca sie uciszyla a ten mechanik cie raczej naciognol bo ten popychacz niemogly sie wytrzec... a co prawda to prawda z tymi silnikami coz one maja zarabiac dla fabryki vw taka moja teori... a co do klekotu no stres te typy tak maja glosniej ciszej ale maja no telepia sie jak stare k...y heheheh
Tak wiem ,że to samoregulatory, co do tych popychaczy-samoregulatorów to dwa z całego kompletu były do wymiany wymieniłem całość bo kupiłem bardzo okazyjnie nowy cały komplet i liczyłem na to ,że będzie wszystko OK, kiedy po wymianie okazało się ,że nadal stuka mechanik pokazał mi na przykładzie dźwigienki zaworu z innego modelu o co chodzi z tym ,że są wytarte, i z tego co mi pokazał to na tych dźwigienkach były wybite w metalu główka popychacza więc nie wiem czy nie naciągnął bo zawsze bierze ode mnie dużo mniej niż od innych i raczej nie zależało mu na tym aby mnie naciągać, kiedy po wymianie dźwigienek okazało się ,że nadal jest jak było powiedział mi ,że już nie wiem co można z tym zrobić bo wałki nie mają wżerów ani nic innego, samoregulatory i dźwigienki wymienione i cała góra jest na jego oko OK, powiedział ,że można jeszcze spróbować wlać inny olej i zobaczyć wtedy.

Wczoraj posiedziałem trochę na angielskim forum gdzie większość młodych ma Golfa z silnikiem 1.4l i u 90% osób występuje właśnie te stukanie. Ludzie też wymieniali samoregulatory, dźwigienki, czyścili przepustnice, wymieniali olej i filtry i nadal im wali, niektórym pomagało wlanie innego oleju innym nie, a jeden na dziesięciu nie miał w ogóle problemu ze stukami także nie wiem