: śr gru 31, 2008 00:30
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
bugalon pisze:Jak zamontujecie kawał alu z miejscem na srubę tylko (bez zadnego dlumienia drgan) to łapa się złamie po przejechaniu kilku tysiecy km.
nic sie nie zlamie, sprawdzone na kilku autach, belka z przodu do budy jest zlapana na poduszkach i tam sie poddaje...bugalon pisze:Jak zamontujecie kawał alu z miejscem na srubę tylko (bez zadnego dlumienia drgan) to łapa się złamie po przejechaniu kilku tysiecy km.
Sam widziałem u Borysa jak po zamontowaniu na stałe pękła łapa. Osobiscie bym nie ryzykował.evolution pisze:nic sie nie zlamie, sprawdzone na kilku autach, belka z przodu do budy jest zlapana na poduszkach i tam sie poddaje...bugalon pisze:Jak zamontujecie kawał alu z miejscem na srubę tylko (bez zadnego dlumienia drgan) to łapa się złamie po przejechaniu kilku tysiecy km.
Moja łapa w ABFie była pęknięta, a chodziła na poduszce w MK3 przez 274000km. Teraz chodzi na innej łapie i alu poduszce i jest cacy.bugalon pisze:Sam widziałem u Borysa jak po zamontowaniu na stałe pękła łapa. Osobiscie bym nie ryzykował.evolution pisze:nic sie nie zlamie, sprawdzone na kilku autach, belka z przodu do budy jest zlapana na poduszkach i tam sie poddaje...bugalon pisze:Jak zamontujecie kawał alu z miejscem na srubę tylko (bez zadnego dlumienia drgan) to łapa się złamie po przejechaniu kilku tysiecy km.
silnik nie taki jak KR bo ma pojemność 2.0 i jest na wtrysku ke-motronic. A co do wałków to nie wiem ale albo takie jak w 9A/PL albo takie jak w KR.Darek B pisze:ACE (silnik identyczny jak w silnik KR, też na wtrysku mechanicznym kj tronik )
po pierwsze nie byl to silnik identyczny z kr, ani nawet z pl tylko silnik podobny do 9a( ke-motronic 1.2.2 w sterowaniu ) o mocy 140 ps co do samej zmiany walkow, pytanie co uznajesz za oplacalne, i zmieniajac walki nalezy poza zmiana przesterowac zaplon i troszeczke paliwo a to w motronic potrafi niewiele osob,Darek B pisze:mam pytanie odnośnie wałków rozrządu, czy zmiana wałków w silniku audi ACE (silnik identyczny jak w silnik KR, też na wtrysku mechanicznym kj tronik ) na wałki z silnika VW o symbolu ABF poprawią parametry silnika. Czy taka zmiana jest opłacalna??
k-jetronicDarek B pisze:z informacji które mam wynika ze silnik jest sterowany kj tronikiem