Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum techniczne związane z silnikami 16V
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Klikux
- Mały gagatek

- Posty: 98
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: Klikux » czw sty 29, 2009 16:38
evolution pisze:wiesz, jakie by nie byly te ceny to wyjsciowo masz ta sama cene lub nieznacznie sie rozniaca tyle ze w zestawie radzika zostaje jeszcze koszt przerobki wiec dalej radzik nie jest opcja dobra w stosunku do zestawu ori sachs
ten zestaw który podałeś nie pasuje na bank do skrzyni z 9a na linkach, załozyłem wszystkie elementy podane przez ciebie i nity na docisku trzymajace słoneczko chaczą o skrzynie uniemozliwiajac dokrecenie skrzyni na tip top i obrót wału jest nie mozliwy

-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » czw sty 29, 2009 22:25
dziwne rzeczy gadasz bo jezdzi na tym nie jedne auto i jakos w kazdym sie wszystko kreci
-
Paweł18
Post
autor: Paweł18 » pt sty 30, 2009 19:38
Witam chcialbym wam zadac takie pytanie. Mianowicie szukam informacji na temat wytrzymałości podzespołów silnika 9a. Wiem juz od evolution-a zeby dobrze bylo to musze odprezyc silnik tlokami. Wiec z tlokami nie ma problemu kupuje kute odpowiedniki nadwymiarowe i oddajemy blok do szlifu pod dane tloki. Wiec kute tloki wytrzymaja sporo a jak jest z wytrzymałością korbowodów ile one wytrzymają dmuchania w silnik. Czy do max 1.5 bara trzeba je wymienic czy nie równiez mam pytanie odnosnie panewek na wale czy pod turbo zaklada sie jakies inne czy takie same jak w seryjnym wolnossącym silniku. Bede celowal w okolo 250 koni wiec interesuje mnie czy korby wytrzymaja doladowanie od 1 do 1.5 bara. Pozdrawiam i dziekuje za rady od evolution-a
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » pt sty 30, 2009 22:16
bede zlosliwy i spytam... czytales ten temat od poczatku???

-
Paweł18
Post
autor: Paweł18 » sob sty 31, 2009 00:40
Tak czytalem i uzyskalem wiele pożytecznych informacji. Dziekuje za informacje Pozdrawiam i dzieki wielkie jeszcze raz.
-
Klikux
- Mały gagatek

- Posty: 98
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: Klikux » sob sty 31, 2009 15:59
evolution pisze:dziwne rzeczy gadasz bo jezdzi na tym nie jedne auto i jakos w kazdym sie wszystko kreci
na nie gadam dziwnych rzeczy sam patrz na foto słabo ale widac gdzie skrzynka oparła sie o nita docisku
moze na innych skrzynkach ???? to lata na ori z 9a jest lipa
Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2009 15:59 przez
Klikux, łącznie zmieniany 1 raz.
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » sob sty 31, 2009 21:51
ja mialem ten zezstaw montowany do skrzyn z syncro i z paska gt oski, i nic sie nie opieralo
fakt jest taki ze ten docisk jest wyzszy o pare mm ale wszystko sie pieknie mijalo, jak widac do tej pory,
powiedz mi czy zestaw nowy miales czy jakas uzywke?? i ile mm brakuje
-
Klikux
- Mały gagatek

- Posty: 98
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: Klikux » ndz lut 01, 2009 16:43
zestaw oczywiście nowy a ile mm brakuje sporo ściecie nitów nic by nie dało

-
SmokE88
- Użytkownik

- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
- Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op
Post
autor: SmokE88 » pt mar 06, 2009 19:29
No a ja tak z gruchy i pietruchy

bo jestem w trakcie składania 16vt na bazie 9a i jestem na etapie wału... mianowicie jedni mówią żebym zostawił wał i dał go do szlifu... potem slyszalem zeby nie dawać do szlifu bo niewytrzyma i trzecią wersje którą słyszałem to taką żeby wsadzić wał z 2e bo wał z 9a szybko padnie...
Np.
gino_gti pisze:- potem zakute grat korbowody itd. z tego co wyczytałem to wał zostaje bo daje rady do 1000 koni mechanicznych
jak by mógł ktoś rozwiać moje wątpliwości... będę wdzięczny

JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
-
titor
- Mały gagatek

- Posty: 76
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 22:08
- Lokalizacja: RaCiBóRz
-
Kontakt:
Post
autor: titor » pt mar 06, 2009 19:36
SmokE88 pisze:jak by mógł ktoś rozwiać moje wątpliwości... będę wdzięczny
tu jest temat co do korb itp.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/12138faa742fb4d6ea17f659883968a49.1.gif[/img][/url]
moj MK I
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118767
-
SmokE88
- Użytkownik

- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
- Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op
Post
autor: SmokE88 » pt mar 06, 2009 19:50
titor, kurde nawet nie zdajesz sobie sprawy ile ja szukalem czegos takiego na forum

:D BIG THX czyli wal do szlifu i panewki na pierwszy szlif

BIG THX
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
-
gino_gti
- Ma gadane

- Posty: 249
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
- Lokalizacja: Racibórz
-
Kontakt:
Post
autor: gino_gti » sob mar 07, 2009 04:01
SmokE88,
Tylko kolego weź pod uwage to ze ja nie mam 9a tylko ABFa Pozdrawiam
MK I with ABF +
MK III with R5 2.2 20V T 4x4 (under construction)
Passat b4 with 1Z ++
-
SmokE88
- Użytkownik

- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
- Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op
Post
autor: SmokE88 » sob mar 07, 2009 17:38
gino_gti, a wal w ABF'ie i 9a to to samo...
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
-
olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY

- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Post
autor: olozwirski » ndz mar 08, 2009 18:46
SmokE88 pisze:No a ja tak z gruchy i pietruchy

bo jestem w trakcie składania 16vt na bazie 9a i jestem na etapie wału... mianowicie jedni mówią żebym zostawił wał i dał go do szlifu... potem slyszalem zeby nie dawać do szlifu bo niewytrzyma i trzecią wersje którą słyszałem to taką żeby wsadzić wał z 2e bo wał z 9a szybko padnie...
Wal trzeba najpierw dac do szlifierza zeby go pomierzyl, jak trzyma parametry to nie ma sensu robic szlifu, co najwyzej go zapolerowac. Mozesz spokojnie dac wal z 9A, nawet jak bedzie po szlifie nie bedziesz go w stanie zabic samym momentem obrotowym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości