Okrojony układ chłodzenia KR + digi

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
remekmk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1796
Rejestracja: śr mar 21, 2007 18:34
Lokalizacja: VWyszkóVW

Okrojony układ chłodzenia KR + digi

Post autor: remekmk2 » czw sty 31, 2013 13:22

170km miesięcznie :) nie robi szału
powiedz jeszcze przy jakiej tem oleju włącza się wentylator??? a przy jakiej otwiera się termostat???


zdecydowanie kupię:
-panele drzwiowe do mk2 3d pod głośniki 16cm
-kanapę dzieloną do 3d skóra(ew do 5d z podłokietnikiem)

Awatar użytkownika
damianmk1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: pt maja 22, 2009 18:23
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Okrojony układ chłodzenia KR + digi

Post autor: damianmk1 » czw sty 31, 2013 13:42

jeździ tylko w sezonie letnim przy ładnej pogodzie i głównie na zloty :jezor:
wentylator włącza temp. wody :grin: temp oleju ok 100-105* wg zegara VDO, a termostat jak zegar jest prawie w pionie, bo w mk1 nie ma skali :jezor:

ogólnie nigdy nie miałem z nim problemu :bigok:


"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."



Obrazek

szymonecki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
Lokalizacja: PL

Okrojony układ chłodzenia KR + digi

Post autor: szymonecki » pt lut 01, 2013 14:42

Miałem takie rozwiązanie w PLce gdy jeszcze siedziała w moim mk2...
Nagrzrewnicy nie było, króćca też nie.
Jezdziło to prawie dwa lata, silnik poszedł do żyda i jezdzi dalej ;)
Co do niebieskiego czujnika, ja umieściłem go na wężu chłodnicy za pomocą takiego gadżetu:
Obrazek
Średnica króćców to 32mm, więc idealnie pasuje na węże chłodnicy ;) Rozcinasz go, aplikujesz ten trójnik czujnikiem do dołu silnika i praktycznie go nie widać :okej:
Numer tego króćca to N906 931 01



Awatar użytkownika
skomi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: sob lip 05, 2008 14:52
Lokalizacja: Skierniewice

Okrojony układ chłodzenia KR + digi

Post autor: skomi » pt lut 01, 2013 14:48

szymonecki,
Wielkie dzięki.
Chłodnice oleju miałeś spiętą bezpośrednio z króćcem pompy (tak jak na schemacie) czy zupełnie zaślepioną?



szymonecki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
Lokalizacja: PL

Okrojony układ chłodzenia KR + digi

Post autor: szymonecki » pt lut 01, 2013 15:21

skomi, Miałem zewnętrzną z mk1....



Awatar użytkownika
skomi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: sob lip 05, 2008 14:52
Lokalizacja: Skierniewice

Okrojony układ chłodzenia KR + digi

Post autor: skomi » pt lut 01, 2013 15:45

aha, czyli jeden króciec z pompy wody miałeś zaślepiony?



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości