Strona 2 z 2

vw mk1 abf

: pt paź 26, 2012 19:44
autor: maro255i
'odgrzewam kotleta' co by nie robić nowego wątku...

Po przeczytaniu całego tematu nie jestem w tanie ustalić co będzie dla mnie najlepsze.
Będę robił swap ABF do mk1 [silnik aktualnie 1.6 8v... ALE pierwotnie auto miało diesla 1.5 więc jest nadzieja ze bak pozostał od diesla]
Planuję kupić nowy bak[bo podejrzewam że stary jest w złym stanie] i jako że jeszcze tego nie dokonałem zastanawiam się jaki dokładnie kupić by potem pasował dobrze pod pompę paliwa i wszystko dobrze chodziło... Może pasują jakieś baki plastikowe od nowszych VW to by się wyrwało razem z pompą???

Jeśli nie to dajmy na to mam takie możliwości:
1) nowy bak od mk1 diesel + oryginalna pompa ABF [lub inna polecana przez was pompa]
2) nowy bak od mk1 GTi + oryginalna pompa ABF [lub inna polecana przez was pompa]
3) jakikolwiek nowy bak od mk1 + jakaś polecana przez ludzi pompa do ABF

Jakby ktoś mógł pomóc i w miarę jasno określić jakiej konfiguracji najlepiej szukać ;-)

vw mk1 abf

: pt paź 26, 2012 21:11
autor: TAZ
4) nowy bak od diesla i zewnętrzna pompa paliwa z mk2 GTi 16V.

Re: vw mk1 abf

: śr gru 12, 2012 00:37
autor: Wrobel Gda
A gdzie zmieścić ta pompe od mk2 w budzie mk1?

vw mk1 abf

: ndz gru 16, 2012 12:09
autor: TAZ
Za zbiornikiem paliwa po prawej stronie. Miejsca jest aż nadto. Tylko mądre mocowanie trzeba zrobić.

vw mk1 abf

: pn sty 07, 2013 14:18
autor: mielci_vw
Witam mam golfa mk1 i gdzie zamontowac ta pompe paliwa? W ktorym miesjcu a silnik mam 9a i pompe od passata b3?

vw mk1 abf

: pn sty 07, 2013 15:13
autor: spirit77
Od strony pasażera przy progu masz przed bakiem fabryczną wnękę na pompę paliwa.

vw mk1 abf

: śr sty 09, 2013 17:06
autor: TAZ
Tylko tam jest wnęka na powiedzmy zamknięty wkład pompy paliwa, a nie na całą z mk2 czy passatów. Pompa z plastikową obudową wejdzie tylko koło tylnej podłużnicy, choć lepszym rozwiązaniem będzie pompa bez plastiku, np taka:
http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-zew ... 97997.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Przed nią tylko dajemy filtr i gotowe, zestaw jak w oryginalnym mk1 GTi.