Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
no moze na przyszlosc,bo mozna chyba wiekrze mody robic
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Kolejna sprawa o której się nie mówi to że jak ktoś chce stroić DF 1 na ulicy to potrzebuje emulator ktory kilka stówek kosztuje Ja wczoraj liczyłem i jak się wsio wyliczy to finalnie EMU wychodzi jednak taniej. Sam głupi zestaw szerokopasmowej lambdy to 1100zł a w EMU jest już onboard wraz z sondą. Do tego jak ktoś się uprze może przejść na wasted spark, copy albo sekwencję pełną. Przy ITB wsparcie za pomocą alpha-n jak i algorytmu mieszanego etc. Pełne logowanie czujników z określonego czasu, w razie faila czujnika/czujników tryb fail safe, kontrolka CEL , sterowanie boostem, nitro, boost by gear itd itp.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
- Lokalizacja: Cambridge
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
To EMU fajne jest . Sam się zastanawiam. Do kiedy trzeba się zdecydować?
VW Bora TDI-sold
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Nie pali się
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Właśnie a jak pod turbo? Na czym on dobiera skład mieszanki? MAP czy MAF?
Masz jakiś opis możliwosci ew, schemat podłończeń jak w vemsie?
a co z zapłonami? Na sondzie szerokopasmowej możnaby to ładnie ogarnąć ale trzeba tez wiedzieć jak ustawić zapłon.
Masz jakiś opis możliwosci ew, schemat podłończeń jak w vemsie?
a co z zapłonami? Na sondzie szerokopasmowej możnaby to ładnie ogarnąć ale trzeba tez wiedzieć jak ustawić zapłon.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
- Lokalizacja: Cambridge
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
W EMU zastosowany jest MAP sensor.Tu jest prezentacja :http://www.ecumaster.com/download/EMU/E ... ntacja.pdf
VW Bora TDI-sold
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Marszall czytamy pierwszy post tam jest link do prezentacji urządzenia. Są tam do wyboru algorytmy Speed density, alpha-n oraz mieszany. EMU obsługuje 2 czujniki stuku, boost by gear, EGT oraz ma wbudowany kontroler szerokopasmówki. Zobacz sobie prezentację tam masz wsio rozpisane.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
mam pytanko a czy jezeli ktos juz ma zalozony digi II to tez musi ciagnac nowa wiazke czy tylko podpiecie nowego sterownika?
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Ale czy boost by gear nie kożysta z czujnika wału?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Sorry nie dopatrzyłem. Bardzie ciekawe urzadzenie i cena ok. W porównianiu np. do VEmsa. Ale powiedzcie czy da sie to samemu jakoś w miarę fajnie ogarnąć? Widze że funkcji od zajumania.
Rozumiem że przy sterowaniu z halla tak jak w przypadku DIGI I pare funkcji odpada?
Rozumiem że przy sterowaniu z halla tak jak w przypadku DIGI I pare funkcji odpada?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Najsensowniej zrobić tak jak ja chyba czyli 36-1 ( lub 60-2 ) na wał + przeróbka aparatu i masz pełną sekwnecję paliwa i zapłonu. Co do konwersji z DFII trzeba przerobic kostke przy ECU bo ta 25pin z DF jest nie do dostania w normalnej kasie.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Re: Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
czyli tylko przeróbka kostki przy eku i wsio bedzie hulac?qbejs pisze:Najsensowniej zrobić tak jak ja chyba czyli 36-1 ( lub 60-2 ) na wał + przeróbka aparatu i masz pełną sekwnecję paliwa i zapłonu. Co do konwersji z DFII trzeba przerobic kostke przy ECU bo ta 25pin z DF jest nie do dostania w normalnej kasie.
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Tak można powiedzieć, jeżeli setup pozostanie taki sam jak dla DF I ( wtryski, reg. cis. paliwa, zapłon ).
Dla wszystkich którzy boją się o trudność przeróbki przepustnicy 16V na TPS
Dla wszystkich którzy boją się o trudność przeróbki przepustnicy 16V na TPS
clubgti.com pisze:
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
z czego ten TPS? do tej przepustnicy z audi pewnie łatwiej da sie założyć
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości