Strona 2 z 4
Re: KR Turbo Tłoki
: ndz sty 01, 2012 21:17
autor: piterVR6
bugalon pisze:
6. Wtryski trzebac dać z zapasem - 440 najlepiej, jak nie masz takich to minimum 360-380
a gdzie znajde takie wtryski ? i czy były montowane w jakims aucie seryjnie ?
a i jaka pompa paliwa do tego zwykła 3barowa nie wystarczy ?
KR Turbo Tłoki
: ndz sty 01, 2012 21:37
autor: toffic
Bugalon ma racje odnośnie głowicy i wałków
Re: KR Turbo Tłoki
: ndz sty 01, 2012 22:51
autor: gino_gti
piterVR6 pisze:bugalon pisze:
6. Wtryski trzebac dać z zapasem - 440 najlepiej, jak nie masz takich to minimum 360-380
a gdzie znajde takie wtryski ? i czy były montowane w jakims aucie seryjnie ?
a i jaka pompa paliwa do tego zwykła 3barowa nie wystarczy ?
440 audi rs2
380 audi s2
pompy paliwa z tych modeli tez by robily robote.
KR Turbo Tłoki
: pn sty 02, 2012 01:33
autor: bugalon
W audi s2 nie występowaly wtryski 380. Trzeba uwazać też żeby się nie naciąć, bo w audi s2 z silnikami AAN/ABY szed regulator 4 barowy. W silnikach 3B i RR szedł 3-barowy.
Wtryskiwacze z S2 mają 305, 330 lub 346 ccm (wszystko zależne od rodzaju silnika, cisnienia na listwie itd.)
Re: KR Turbo Tłoki
: pn sty 02, 2012 13:56
autor: gino_gti
bugalon pisze:W audi s2 nie występowaly wtryski 380. Trzeba uwazać też żeby się nie naciąć, bo w audi s2 z silnikami AAN/ABY szed regulator 4 barowy. W silnikach 3B i RR szedł 3-barowy.
Wtryskiwacze z S2 mają 305, 330 lub 346 ccm (wszystko zależne od rodzaju silnika, cisnienia na listwie itd.)
racja mój błąd mialo byc s3 BAM
Re: KR Turbo Tłoki
: pn sty 02, 2012 23:00
autor: paulek87
gino_gti pisze:paulek87,
ten dół z KR masz aż tak zdrowy czy planujesz tulejować?
Niestety nie miałem jeszcze okazji zajrzeć do środka. Jeśli będzie lipa to rozwiert pod tłoki z 9a.
KR Turbo Tłoki
: pn sty 02, 2012 23:26
autor: gino_gti
bugalon,
Ile Twoim zdaniem mozna na takim setupie słupka osiągnąć?
KR Turbo Tłoki
: wt sty 03, 2012 00:38
autor: bugalon
270-280 koni
KR Turbo Tłoki
: wt sty 03, 2012 02:27
autor: gino_gti
bugalon,
jeszcze takie jedno pytanie bo już szukając głowic 16V trzeba się sporo napocić żeby znaleźć cokolwiek zdrowego
widziałem Twoje fotki porównanie głowic z 9A i KR ale napisałeś tam odnośnie kanałów ze się różnią a jak wygląda z komorą spalania czy zakładając głowice z 9A na blok z tłokami S2 tez się popierdzieli stopień sprężania tak jak miałoby to miejsce z głową z ABF-a czy uzyskamy ten sam stopień sprężania jak z głową KR?
KR Turbo Tłoki
: ndz sty 08, 2012 20:24
autor: piterVR6
a jaka jest różnica miedzy głowicami KR a ABF ?
KR Turbo Tłoki
: ndz sty 08, 2012 21:30
autor: 16vg60
moze wkleje zdjecie jak znajde czas na zrobienie fotek
KR Turbo Tłoki
: ndz sty 08, 2012 23:51
autor: bugalon
Głowica z 9A ma delikatnie większa komorę. Spowoduje to spadek stopnia sprężania w stosunku do glowicy z KRa ale to nawet lepiej, przy turbo bo stopien spada bardzo niewiele.
Głowica z KR ma inny wymiar i inny kształt komory spalania niz ABF. Poza tym w glowicy z ABFa są wąskie kanaly tak jak w glowicy z 9A (chociaz niektorzy twierdzą że są glowice z ABF na szerokim kanale ale ja takich nigdy nie widzialem)
KR Turbo Tłoki
: pn sty 09, 2012 01:17
autor: gino_gti
bugalon,
reasumujac na dół z Kr najlepsza by byla głowa z 9a poddana portingowi z walkami ABF trzymajac sie orginal parts
Re: KR Turbo Tłoki
: pn sty 09, 2012 17:00
autor: piterVR6
bugalon pisze:Głowica z 9A ma delikatnie większa komorę. Spowoduje to spadek stopnia sprężania w stosunku do glowicy z KRa ale to nawet lepiej, przy turbo bo stopien spada bardzo niewiele.
Głowica z KR ma inny wymiar i inny kształt komory spalania niz ABF. Poza tym w glowicy z ABFa są wąskie kanaly tak jak w glowicy z 9A (chociaz niektorzy twierdzą że są glowice z ABF na szerokim kanale ale ja takich nigdy nie widzialem)
czyli wkładając głowe z kra na abfa powinno dac to wiekszy stopien sprezania jak i lepsze przepływy mowa o silniku wolnossacym