Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
Pomoże mi ktoś ???
mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
To ja ci moze cos pomoge, wyglada na to ze jest jakies problem z czujnikiem halla , nie zlicza 1 impulsu i nie daje impulsu na wtryski, bo tak ma ten strownik, i dlatego mu musisz pomoc. Zrob prosty test, podepnij mala probowke pod wtryski, lub diode LED z opornikiem 1kohm i krec 5-10s zobacz czy miga, bedzie ci potrzeba do tego 1 osoba jescze bo sam sobie nie zobaczysz , wtryski pracuja full-grupe wiec mignieca podczas krecenia beda caly czas. Napisz mi czy sa.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
już tak spr. jest impuls na wtryski. próbówka miga. czyli wporządku
mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
a rorzad? chyba tez moze dawac takie objawy jak jest zle ustawiony.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
Łukasz, po pierwsze sprawdż wiązkę do wtrysków (między wtryczką a samymi wtryskiwaczami). Wydajność pompy bez obciążenia wygląda w porządku. Sprobujcie zrobic ten sam test jeszcze raz ale sprawdźcie ile paliwa poleje sie z przewodu przelewowego za regulatorem cisnienia paliwa. Jeszcze kilka pytań kluczowych
1. Jaki macie regulator cisnienia paliwa (3 czy 4 barowy? bo listwa widze z 1.8T przerabiana)
2. Jakie macie wtryskiwacze?
3. Czy czasem filtra paliwa nie podłączyliście na odwrót?
4. Czy dobrze podłączyliscie wejscie/wyjscie paliwa do listwy.
1. Jaki macie regulator cisnienia paliwa (3 czy 4 barowy? bo listwa widze z 1.8T przerabiana)
2. Jakie macie wtryskiwacze?
3. Czy czasem filtra paliwa nie podłączyliście na odwrót?
4. Czy dobrze podłączyliscie wejscie/wyjscie paliwa do listwy.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!
dzięki za pomoc już doszedłem przyczyna było uszkodzone ECU. 16-nastaka już jezdzi
mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości