Mk3 Swap z 1.8 ABS na 2.0 ABF Update

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Mk3 Swap z 1.8 ABS na 2.0 ABF Update

Post autor: toudi » czw cze 16, 2011 20:05

Blotolf, a jakie mozesz miec klopoty jakon w seri wychodzil??? musiszpodpiac imo i cala instalacje.ja w przekladce scislem sie w przeszlo 3tys robiacsami zostawiajac skrzynie z mk2.
Leszek Madison pisze:W 1.8 i mniejszych silnikach jest pompa paliwa o ciśnieniu 1.2 Bar
hehehe...dobre.


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

Mk3 Swap z 1.8 ABS na 2.0 ABF Update

Post autor: Leszek Madison » czw cze 16, 2011 23:58

toudi pisze:hehehe...dobre
i jakże prawdziwe



Blotolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn kwie 26, 2010 12:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Mk3 Swap z 1.8 ABS na 2.0 ABF Update

Post autor: Blotolf » sob cze 18, 2011 17:39

Leszek Madison pisze:
toudi pisze:hehehe...dobre
i jakże prawdziwe
Potwierdzam w golfach 3 w silnikach mniejszych niż 2.0(nie wiem jak wygląda sprawa z AFT) jest pompa 1.2 bara. W moim przypadku problem nie występuje ponieważ pompa 3 bary czeka razem z silnikiem.



Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

Mk3 Swap z 1.8 ABS na 2.0 ABF Update

Post autor: Leszek Madison » sob cze 18, 2011 23:33

Blotolf pisze:(nie wiem jak wygląda sprawa z AFT
AFT też ma pompę 1.2 Bar



Blotolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn kwie 26, 2010 12:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Mk3 Swap z 1.8 ABS na 2.0 ABF Update

Post autor: Blotolf » sob lip 09, 2011 00:55

toudi pisze:Blotolf, a jakie mozesz miec klopoty jakon w seri wychodzil??? musiszpodpiac imo i cala instalacje.ja w przekladce scislem sie w przeszlo 3tys robiacsami zostawiajac skrzynie z mk2.
Leszek Madison pisze:W 1.8 i mniejszych silnikach jest pompa paliwa o ciśnieniu 1.2 Bar
hehehe...dobre.
Podsumowując: sporo pierdzielenia się z zamontowaniem sprzęgła hydraulicznego, różne podstawy lewarka zmiany biegów(baza golf 3 93rok silnik ze skrzynią golf 3 94rok) ciekawsze mocowanie tłumika środkowego. Na razie nazbierało się tyle a silnika jeszcze nie ma w aucie...



Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

Mk3 Swap z 1.8 ABS na 2.0 ABF Update

Post autor: Leszek Madison » ndz lip 10, 2011 13:08

Z tego co kojarzę to nie musisz montować skrzyni na linki, możesz zostawić tą skrzynie z 2.0, zwłaszcza, że jest też na grubszy wałek. Tłumik środkowy to też nie problem, kupujesz jakiegoś Asmeta za grosze, a wieszak można spokojnie kupić za jakieś 20 zł od ludzi z forum. Jeśli chodzi o układ wydechowy warunkiem jest trzymanie się odpowiedniej średnicy rur, w tym przypadku 55mm.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości