Strona 2 z 3

mk2 8v turbo

: ndz paź 17, 2010 00:47
autor: spawacz
Chlodnicy to tam nie ma, tego mi nie wmowisz , podstawe filtra doskonale widac . Powiedz mi po jakiego h... dawac reg zewnetrzny jak moza ori. przerobic.A jak nie bylo kanapki to stawiam na tloki PG ew. blok kpl. z PG.

mk2 8v turbo

: ndz paź 17, 2010 15:42
autor: GMS
częściowo zgadłeś... ori regulator był przerabiany ale nie robiło to roboty jak powinno pewnie też nie wiesz dla czego , działało to jak niektóre układy paliwowe w nowszych autach... ,chłodnica też była nie musi być od razu cała podstawa filtra z termostatem... tyle w temacie nie mam zamiaru się przekomarzać co jak było bo na pewno wiesz mnie odemnie :jezor:

Re:

: śr kwie 20, 2011 23:23
autor: Kryza
jeryk10 pisze:Znam pare jednostek z silnikami RP w turbo Moc zedu max 190 koni koszt 6 tys Szkoda zachodu tak jak kolega wyzej podpowiada co potrzebujesz do takiego swapu Lepiej zainwestowac w jakies 1,8T Bo to wyjdzie miejsza kasa Sam takim jezdze 1,8t za graty dalem 3 tysie Mechanike i elektryke sam robilem ale to i tak sie oplaca jakby to nawet robil inny szpec i bylo by mu trzeba zaplacic

mówiąc graty to co miałeś na mysli?

mk2 8v turbo

: śr kwie 27, 2011 10:10
autor: Kryza
Ciekawy patent na tym filmiku ale można by to lepiej chyba zrobic,
naprzykład obudowe wtrysku zrobic mową bez odmy a na pokrywie zaworów dac zwykły filterek mozna kupic za grosze(ciśnienie wali w olej,widac na filmie)
i cała ta kryza z tą rurą na tym kompresorze totalna rzezba,ciekawe ile im to pojezdziło szkoda ze nie pokazali jak to przyspiesza po tych modach.

mk2 8v turbo

: śr kwie 27, 2011 21:32
autor: Kryza
he he no pewnie chłopaki sie napracowali i kicha :grin:

mk2 8v turbo

: śr kwie 27, 2011 22:11
autor: GMS
fajnie zrobili nawet miarka sama wyłazi :-) i olej zaczyna przez nią wypływać :-) może i coś tam nadmuchali ale chyba w skrzynię korbową , no cóż ale na czymś się trzeba uczyć...

Re: mk2 8v turbo

: śr kwie 27, 2011 22:58
autor: evolution
Kryza pisze:Ciekawy patent na tym filmiku ale można by to lepiej chyba zrobic,
naprzykład obudowe wtrysku zrobic mową bez odmy a na pokrywie zaworów dac zwykły filterek mozna kupic za grosze(ciśnienie wali w olej,widac na filmie)
i cała ta kryza z tą rurą na tym kompresorze totalna rzezba,ciekawe ile im to pojezdziło szkoda ze nie pokazali jak to przyspiesza po tych modach.
to nie mialo prawa przyspieszac ani na benzynie ani na gazie... widze 4 mega fuckupy na samym filmie:)

mk2 8v turbo

: śr kwie 27, 2011 23:15
autor: Kryza
zamiast uturbiac rp,eka to by zrobili remoncik temu rp'ekowi zeby odzyskał te 90km,takie jest moje zdanie :-)

mk2 8v turbo

: śr kwie 27, 2011 23:20
autor: evolution
e tam... marudzisz... dobrze zrobiony kompresor robilby okrotna robote, podobnie jak turbo. chlopaki sie zabrali do tego jak pies do jeza i nie wyszlo, a moglo byc pieknie. patrz co moze zrobic w miare dobrze uturbione 1,2 majace w serii 45 ps
" onclick="window.open(this.href);return false;

mk2 8v turbo

: śr kwie 27, 2011 23:28
autor: evolution
zasilanie jest na MPI full gruppe
wiecej o nim tutaj :)
http://kadett.d.pl/forum/viewtopic.php?p=47752#47752" onclick="window.open(this.href);return false;

mk2 8v turbo

: śr maja 04, 2011 09:36
autor: SmokE88
JAk dla mnie to robienie RP'k jest nie warte zachodu i pieniędzy pakoanych w projekt... jedyne rozsądne rozwiązanie to swap na 1.8T z mk4 koszta mniejsze a efekt o wiele leprzy... potem można modzić coś w tym 1.8T chociaż z drugiej strony zbudowanie silnika doładowanego samemu daje b.dużą satysfakcje :D chyba że wpakujesz kr i będziesz ją robić... ale zaś koszta... jak by co to mam wtryski 440ccm lucasa na SELL :D

mk2 8v turbo

: wt maja 17, 2011 22:43
autor: Kryza
A gdyby takiego RP'ka po remoncie motorowni

Zaadoptowac mu kompresor z Mercedesa EATON w miejsce alternatora (a alternator przeniesc nizej)do tego IC z Mercedesa Sprintera, pod głowice metalową uszczelke ,dolot razem z obudową wtrysku,i przelotowy wydech z kolektorem 4-2-1, Ile by to dało? I jak by to wogóle jezdziło,poszukałem i taki patent mniej więcej kosztował by 3tyśiące. Co sądzicie o takim zestawie?

mk2 8v turbo

: ndz cze 05, 2011 13:11
autor: Kryza
A wie ktoś ile wytrzyma seryjny słupek z RP'ka?

mk2 8v turbo

: pn cze 06, 2011 19:18
autor: Olsen_16v_KR
.