Strona 2 z 2

: wt mar 09, 2010 13:10
autor: golfiarz1
toffic pisze:
narazie mam 1.8 gx ale w maju wkladam 16VT i zostaje na tej chlodnicy madra glowa co mi silnik skladala stwierdzila ze bez problemu starczy
ja ci mówie, ze nie wyrobi, wiem to z doświadczenia. 16V to niezły grzejnik
w razie czego lezy ta najwieksza z g60 z clima tylko odrazu ryry od ic trzeba bedzie tak puscic zeby wrazie czego wlozyc ta wieksza

: wt mar 09, 2010 14:56
autor: toffic
Z G60 ma z drugiej strony węże, zbytnio to nie pasuje do 16V ale można rzeźbić

: wt mar 09, 2010 15:54
autor: golfiarz1
toffic pisze:Z G60 ma z drugiej strony węże, zbytnio to nie pasuje do 16V ale można rzeźbić
wyciagnelem ja z passka b3 zdaje sie ze ma wyjscia jak ta zwykla jak nie bedzie sie rzezbic , jedna rzezba w ta czy w ta przy uturbianiu 16 niema znaczenia sam wiesz jak to jest :pub:

: wt mar 09, 2010 19:00
autor: toffic
golfiarz1 pisze:jedna rzezba w ta czy w ta przy uturbianiu 16 niema znaczenia sam wiesz jak to jest :pub:
no właśnie, dość jest roboty przy T więc po co dokładać sobie ciężąru na plecy jakąś durną chłodnicą skoro można dostać bez problemu taką jak trzeba P&P??