odprężone za pomoca uszczelki 3,5mm uszczeliki 2x abf
turbo k26
wtryski 440cc
wystrojony na digi 1 u Evo
fotki tłoków


Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Absoltunie przepiękne spalanie stukowe. Odprężenie które opisaliście jest co najmniej dziwne i według mnie zdecydowanie za małe do tej turbiny (powinno być okolo 9,3-9,5:1 - chyba że ładowaliście tylko 0,3-0,5 bara). Nie kombinowaliście z ciśnieniem doładowania po strojeniu? Nie zawiesiły wam się wtryskiwacze? Pompa paliwa nie zdychała sobie czasem powoli? Jeśli wszystko to co napisałem jest ok, to jest to ewidentny błąd tunera. Aż nie chce mi sie wierzyć, że EVO tak auto wystroił.simon* pisze:stopien sprężania 10:1
odprężone za pomoca uszczelki 3,5mm uszczeliki 2x abf
turbo k26
wtryski 440cc
wystrojony na digi 1 u Evo
Aaa no proszę, to jak bez strojenia troche pojeździliście to nie ma sie co dziwić, że dziury w tłokach porobiliście. Moim zdaniem to i tak mała szkoda jak na jeżdzenie bez strojeniasimon* pisze:kiedyś te auto jezdziło na mechanicznym wtrysku i turbo nie było to wystrojone może to przez to.Myśmy składali ten silnik evo tylko podłaczył elektryke i wystroił było wszystko ok nic sie nie działo aż do czasu jak zaczoł ten motor brac zajebi.... dużo olej przez to rozłorzylismy go a na tłokach taki coś.Wiem już jak go opreżyc na tych tłokach z 9a ale są drogie nowe 550zł szt wiec zadalismy pytanie jakimi tłokami szłoby go jeszcze oprężyc??
pierwsze zdjecie to tłok 2 od rozrządu
Evo wykonał swoją robote prawidłowo i nie mamy do niego żadynch pretesi
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości