chłopie masz zero pojęcia o skrzynia i pierd...sz jak potłuczony.
Oryginalnie w ABFie masz skrzynie CDA która ma przełożenia
CDA 02A 5-Gang 01/93 - 03/96 3,300 1,944 1,308 1,029 0,837 3,389
co daje prędkości przy 7 tys. 1-65 2-110 3-165 4-210 5-260
Oryginalnie w Kr masz skrzynie 2y
2Y 020 5-Gang 02/86 - 10/91 3,455 2,118 1,444 1,129 0,912 3,667
1-55 2-95 3-135 4-170 5-220
Oryginalnie w 1.8 8v PF wychodzia Aug
AUG 020 5-Gang 08/89 - 10/91 3,455 1,944 1,444 1,239 0,894 3,667
1-60 2-100 3-135 4-160 5-225
w 8v wychodziły też na przykład 4t,4s albo inne długie
4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667
1-60 2-100 3-170 4-220 5-270
4S 020 5-Gang 08/83 - 07/92 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,941
1-55 2-95 3-150 4-200 5-250
Skrzynia CDA jest długa i jak zastosujemy 2y albo Aug to ABF będzie się jeszcze lepiej zbierał.
Skrzynia 2y jest krótka i jak wsadzimy ja w miejsce w miejsce aug to wielkiej róźnicy nie będzie, ale jak zastosujemy w miejsce 4t,4s to będzie lepsze przyspieszenie.
Dotarło do Ciebie??? Pomyśl kolego, że inżynierowie nie kierowali się tylko przyspieszeniem zakładając skrzynie. Nie masz pojęcia nic o przełożeniach w skrzynii, a piszesz... A kolega nie ma 75koni, a 1.8 8v PF 107km i zmienił tylko silnik, a skrzynie zostawił i jego ABF jest na pewno szybszy niż byłby na skrzynii CDA. Ty masz vr i myślisz, że jesteś najszybszy na świecie. Kocham takich ludzi i ich miny po tym jak staną na kresce
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)