wałki do 2,0 16v i stopień sprężania

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr sty 20, 2010 14:00

bandyta mk1love pisze:bugalon, olozwirski jak ja mam coś wybrać jak jeden i drugi radzicie żeby zostawić wął z 1,8 za to GTO pisze że na pewno lepsze rozwiązanie to wał z 1,8 ;p

ciężko się na coś sensownego zdecydować ;p
Bo każdy z nas woli co innego. Ja jestem zwolennikiem jak największej pojemności i seryjnych prędkości obrotowych (ewentualnie delikatnie wyższych - max 7500). Ty musisz wybrać co Ci bardziej odpowiada. Dla wałków 288 az sie prosi zeby mocno zakrecic motorem, ale dla streetowych 276 np lepiej zdecydowac sie moim zdaniem na większą pojemność.
bandyta mk1love pisze: W ogóle wczoraj porozbierałem swoje 9a i wychodzi na to że płaszcz jest poprzecierany(raczej tylko z jednej strony)...ale tylko poniżej pierścieni - wyżej jest nietknięty, czy to automatycznie dyskwalifikuje tłoki?
Nie, to nie dyskwalifikuje tłoka. Jesli masz przetarcia to pomierz tłok tak jak zapisali w książce "sam naprawiam". Pamiętaj że oprócz samej śerednicy tłoka duże znaczenie mają też rowki na pierscienie (ich wysokość i głębokość).


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » śr sty 20, 2010 15:00

LASH CAPS ???
Sorki za OT ale możesz GTO rozwinąć temat??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr sty 20, 2010 16:08

GTO pisze:ja wole wał 1.8 bo można kręcić wyżej i jest lżejszy , 2.0 bardziej jedzie z dołu ale nie ma na górze takiej dynamiki - takie są moje odczucia.

co do wałków to do 1.8 bym wsadził 288+ sprężyny silniejsze+szklanki lżejsze (tak jak pisze OLO - są stosowane w nowszych silnikach) + tzw LASH CAPS - podkładki miedzy zawór a szklankę - mamy tak w jednym silniku i zdaje to egzamin.

Obrazek
a LASH CAPS nie idzie tylko przy Solid Lifter? jako przedłuzenie seryjnego zaworu?



bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » śr sty 20, 2010 16:57

GTO, co ,,mają robic" te LASH CAPS i gdzie je kupic?

bugalon, auto tak jak mówiłem będzie używane raz na jakiś czas..właśnie do poszalenia xD i zawsze kochałem się w 16v którym trzeba ,,jebnąć" ze sprzęgła żeby jechały :D dlatego pewnie pójdę w to co mówi GTO ale decyzja jeszcze nie zapadła w ostateczności..

GTO, teraz tylko w co się pchać? W wałek pod mechanikę czy hydraulikę tak jak mówiłeś? Na hydraulice popychacze (nawet te lekkie z mk4) ,,nadążą" przy 8,5 tys obr/min? I czy te całe lach caps nie muszą być tak jak Borys pisał pod mechanikę


P.S Dzis rozebrałem stary silnik z osprzętu i w piątek go wydzieram :green_fuck:
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 17:03 przez bandyta mk1love, łącznie zmieniany 1 raz.


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr sty 20, 2010 21:57

Borys pisze:
GTO pisze:ja wole wał 1.8 bo można kręcić wyżej i jest lżejszy , 2.0 bardziej jedzie z dołu ale nie ma na górze takiej dynamiki - takie są moje odczucia.

co do wałków to do 1.8 bym wsadził 288+ sprężyny silniejsze+szklanki lżejsze (tak jak pisze OLO - są stosowane w nowszych silnikach) + tzw LASH CAPS - podkładki miedzy zawór a szklankę - mamy tak w jednym silniku i zdaje to egzamin.

Obrazek
a LASH CAPS nie idzie tylko przy Solid Lifter? jako przedłuzenie seryjnego zaworu?

nie
w fakersie teraz to jeździ - walki 288+lash caps + szklanki z mk4

kupić można w USA


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » czw sty 21, 2010 22:06

GTO, jest szansa na jakiś wykresik golfa fakersa ? bo ostatni mi znany wykres to ten kiedy golf miał jeszcze 201 koni ;p


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt sty 22, 2010 00:31

samochód nie jest mój, namawiam właściciela na dyno bo mnie też ciekawość zżera ale jakoś nie bardzo mu się pali


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
polityk997
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt lis 20, 2009 01:19
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk997 » wt lut 02, 2010 23:20

GTO pisze:
kupić można w USA
Schrick w swojej ofercie ma Lash Caps w bardzo szerokiej gamie rozmiarów. Nie trzeba ściągać z USA. Można w Polsce.


pozdrawiam

polityk

Golf III GTI 1.8 T 20V AUQ mullberry-beige

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr lut 03, 2010 15:35

w Polsce schrick ma ceny z d...
wole bezpośrednio z Niemiec lub z USA.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
polityk997
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt lis 20, 2009 01:19
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk997 » śr lut 03, 2010 19:41

GTO pisze:w Polsce schrick ma ceny z d...
wole bezpośrednio z Niemiec lub z USA.
Moim skromnym zdaniem ceny są takie same jak w DE czy USA. Ale może się nie znam.

Miłego dnia.


pozdrawiam

polityk

Golf III GTI 1.8 T 20V AUQ mullberry-beige

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 13 gości