Strona 2 z 3

: ndz sty 10, 2010 13:48
autor: New_Man
mustang877, najłatwiej go rozkręcić , ja swój rozkręciłem , żadnych większych problemów nie było i wiem że mam 2 płytkowy komputer z PF :D

: czw sty 14, 2010 02:19
autor: mustang877
nasuneło mi sie jeszcze jedno pytanie... czy w digi II jest mozliwośc przerobienia przepływomierza ze zwykłego MAF np. na termiczny? bo wiem ze w BMW jest taka możliwość i robią takie zabiegi.

: czw sty 14, 2010 09:24
autor: GTO
wszystko jest możliwe
tylko pytanie po co ?
koszt pewnie dość duży.

: czw sty 14, 2010 12:13
autor: New_Man
GTO, a byłbyś w stanie zrobić korekcję mieszanki w PF'ie ?
I w sumie co to dak serio serio da ? :D

: czw sty 14, 2010 17:04
autor: mustang877
GTO pisze:tylko pytanie po co ?
ponieważ w 3 litrowym silniku taka zmiana przepływki przyniosła wzrost mocy około 20% wiec mysle ze i w 16v digi też efekt mogł by być spory. jak sądzisz?
tu jest cały topic o tym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic812770-0.html

: czw sty 14, 2010 22:17
autor: GTO
w 16v nie da bo inaczej działa i w ogóle nie będzie pracować poprawnie, szukajcie przeplywki klapowej z BMW 3.5 litra z lat 90tych , przełożyć płytkę oporową z ori przepływki i na początek wyregulować sprężynę, potem to już korekcja w sofcie.

.....

kombinujecie jak koń pod górę,

proponuje odstawić samochód do mnie lub do jakieś innego tunera a on się nim odpowiednio zajmie i wydusi ile się będzie dało z 16v :)

p.s. do kolegi który pytał o mieszankę
korekcja mieszanki daje najwięcej.

: pt sty 15, 2010 01:23
autor: New_Man
GTO, a jak bym Ci kompa wysłał to dałbyś radę to zrobić ?
I coś po za tym trzeba by w tym PF'ie zrobić ?

: pt sty 15, 2010 10:07
autor: bugalon
New_Man pisze:GTO, a jak bym Ci kompa wysłał to dałbyś radę to zrobić ?
I coś po za tym trzeba by w tym PF'ie zrobić ?
Pytanie nie do mnie, ale odpowiem. Nie da rady wystroić auta zdalnie. Nie wiadomo jaki masz naciąg sprężyny, jakie są wskazania i ile powietrza zasysa silnik. Jedyna szansa na napisanie programu zdalnego to porządne logi z sondy szerokopasmowej w całym zakresie obrotow i obciążeń.

: pt sty 15, 2010 10:27
autor: New_Man
bugalon, Rozumiem. Tylko właśnie jak bym coś grzebał przy kompie to chciałbym oddać go do kogoś kto się na tym zna np. GTO a trochę daleko ode mnie ...

: pt sty 15, 2010 16:37
autor: mustang877
New_Man pisze:a trochę daleko ode mnie ...
nie tak znowu daleko... a co ja mam powiedzieć...

: pt sty 22, 2010 17:55
autor: samskun1987
Witam panowie, może lekko ni z gruchy ni z pietruchy ale czy potraficie przesunąć odcięcie w tym właśnie digifancie i czy jest możliwa zmiana kompa na np digiII?

: sob sty 23, 2010 03:06
autor: mustang877
samskun1987 pisze:itam panowie, może lekko ni z gruchy ni z pietruchy ale czy potraficie przesunąć odcięcie w tym właśnie digifancie i czy jest możliwa zmiana kompa na np digiII?
limiter ponoć da sie przesunąc ale szczegółow nie znam, i jesli masz silnik PF to masz właśnie kompa od digi II wiec po co zmieniać komputer?

: sob sty 23, 2010 17:44
autor: samskun1987
Zapomniałem dodać w swoim profilu i tym poscie , że już dawno mam szesnastke (KR) a PF z instalką leży i się marnuje i zastanawiam się czy da się pod nią kompa i przeplywke z digi I podpiąć

: ndz maja 16, 2010 12:17
autor: mustang877
czy to prawda ze zamiast przepływki z bwm 537/735 można użyć taką co na zdjęciu od opla 3-litrowego?
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us