Strona 2 z 2

: śr cze 30, 2010 14:42
autor: mlody-esz
dziękuje bardzo

pozdrawiam

Mk2 gti kr+gazniki

: ndz sie 22, 2010 20:44
autor: stonebridge69
To czyli do pompy seyjnej wystarczy dolozyc regulator cisnienia paliwa i ustawic na 0,24bar i bedzie gitara?Druga sprawa powiedzcie Ci co maja gazniki ze ściga w 16V gdzie,kto i z czego dorabialiscie kolektor ssacy?

Mk2 gti kr+gazniki

: pn sie 23, 2010 16:32
autor: sebas1
Podobny temat więc się podepnę z zapytaniem kolegi... otóż ma kra na gaźnikach od yamahy r1... silnik ładnie chodzi równo..wkręca się też ładnie...problem się dzieje kiedy silnik się rozgrzeje... silnik zaczyna przerywać na wysokich obrotach to jest okolo 3,4tys...wystepuje taka jakby odcinka...i nie wkreca się już dalej jak na zimnym..dodam że problem mógł wystąpić po myciu silnika jednak to chyba nie ma nic do rzeczy skoro silnik gdy jest zimny pracuje dobrze... od czego zacząć?

Mk2 gti kr+gazniki

: sob mar 10, 2012 23:34
autor: Abest
Odkopię trochę bo ciągle mnie męczy jedna sprawa związana z duetem KR + gaźniki. Mianowicie czy swapując 1.3 gaźnikowe na 1.8 16v KR które też chcę mieć na gaźnikach muszę szukać wiązki do tego silnika skoro wtrysk wywalam całkowicie a wiadomo że KR ma jedynie tyle elektroniki by działać tzn nic zbędnego jak np. w przypadku PL. Wszystko co dotyczny dawki paliwa/powietrza czy ssanie przy uzbrajaniu w gaźniki ustawia się właśnie "na nich" więc zastanawiam się czy do "tworzenia wiązki" do silnika na bazie KR z 2 gaźnikami nie można by użyć obecnej wiązki z 1.3 by stanowiła jakąś bazę. Jak ktoś może to wyjaśnić to proszę bo mam w tym temacie coraz więcej znaków zapytania a chcę wreszcie rozjaśnić sobie w głowie temat KR na gaxnikach ;)

Re: Mk2 gti kr+gazniki

: czw mar 29, 2012 18:57
autor: banankb
Abest pisze:Odkopię trochę bo ciągle mnie męczy jedna sprawa związana z duetem KR + gaźniki. Mianowicie czy swapując 1.3 gaźnikowe na 1.8 16v KR które też chcę mieć na gaźnikach muszę szukać wiązki do tego silnika skoro wtrysk wywalam całkowicie a wiadomo że KR ma jedynie tyle elektroniki by działać tzn nic zbędnego jak np. w przypadku PL. Wszystko co dotyczny dawki paliwa/powietrza czy ssanie przy uzbrajaniu w gaźniki ustawia się właśnie "na nich" więc zastanawiam się czy do "tworzenia wiązki" do silnika na bazie KR z 2 gaźnikami nie można by użyć obecnej wiązki z 1.3 by stanowiła jakąś bazę. Jak ktoś może to wyjaśnić to proszę bo mam w tym temacie coraz więcej znaków zapytania a chcę wreszcie rozjaśnić sobie w głowie temat KR na gaxnikach ;)

Z elektroniki od KR-a potrzebny Ci jest sterownik silnika oraz moduł zapłonowy. Do sterownika silnika dochodzi podciśnienie które steruje przyśpieszeniem zapłonu. A bez tego będzie się dławił. jest też możliwe wywalenie aparatu zapłonowego i założenie 4 cewek zapłonowych z odpowiednim sterownikiem do tego i czujnikami ale to już wiele więcej wkładu wymaga. Polecam ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=15&t=227559
Użytkownik dmlodyb ma schemat jak podłączyć elektronikę od KR-a.