Strona 2 z 2

: pn gru 28, 2009 21:52
autor: ptasior127
Miałem okazje robić swapa z gaźnika na wielopunktowy i po pierwsze konieczna była zmiana baku montaż pompy i przewodów paliwowych dalej cała elektryka w sumie nie było źle koło 80 kabelków dalej wymiana sanek z zawierzeniem i hamulcami i na koniec silnik z skrzynią.Nie zapominając o przerobieniu układu chłodzenia bo silnik miał chłodnice oleju czy jak kto woli podgrzewacz.Niby zabawy sporo ale wywaliłem stary silnik z sankami i zawiechą w sumie to chyba z 10 śrub i włożyłem drogi silnik z skrzynią na sankach z nową zawiechą później podłączenie hamulców elektryki układ chłodzenia i wymiana wydechu bo ori był za wąski.W sumie 2 dni roboty mechanicznej i tydzień przerabiania elektryki z starej wiązki na nową.Ja proponował bym 1,8 albo 2,0 gaźnik 8v albo dół od 16 z wałkiem pośrednim od 8v i czapka od 8v z gaźnikiem później można w przypływie chęci można zmienić czapkę na 16v i zapodać od razu digi