Strona 2 z 2

: śr gru 23, 2009 04:02
autor: imperfectCell
jawor87, kolo zamahowe od 1.8 podpasuje do ABFa bez porblemu z tym ze musisz takze zmienic sprzeglo na te 210mm na cienkim walku ale jak to jezdzi to jeszcze nie wiem bo nie robilem jazdy testowej. Jesli chodzi o sterowanie skrzynia to u mnie zostaly wybieraki bylo mi nawet to na reke bo nie musialem przerabiac budy pod hydrauliczne sprzeglo

: śr gru 23, 2009 12:55
autor: Rapcio
Miałem u siebie w ABF skrzynie ATH ale była troche długa w porownaniu do 2Y i auto strasznie zamulało przy wyzszych predkosciach... i zmieniłem spowrotem na 2Y :D z tego co pamietam w ATH 3 bieg jakos do 160km/h , 4 bieg do 200km/h a w 2Y 3 bieg mam do 140km/h a 4 bieg do 180km/h

: śr gru 23, 2009 22:14
autor: jawor87
Rapcio pisze:z tego co pamietam w ATH 3 bieg jakos do 160km/h , 4 bieg do 200km/h
to taczej zostane na razie przy CDA,bo zmienianie na tak samą długą skrzynie mija się z celem!

: czw gru 24, 2009 00:28
autor: LCQ
w CDA 4 bieg masz dłuższy, najlepszym wyborem jest 2Y, spiek 4 łopatkowy, zamach z 2E odciążony i wyważony i jazda


P.S. w 2Y polecam stosować najlepsze oleje jakie można dostać w Polsce, tanie nie będą, ale macie mniejsze szanse by rozwalić skrzynke


P.S.2 odrazu przy takiej robocie wzmocnijcie docisk, często siada przy upalaniu :bajer:

: pt sty 01, 2010 21:46
autor: Łukasz Popiela
koledzy a czy może mi ktoś powiedzieć co to może być w skrzyni? Jeżeli ruszam na sliskim i jedno koło się grzebie to słyszę taki szum głośniejszy jakby w skrzyni biegów i wygląda to tak jak by się jakaś blokada załączała na drugie koło bo idą potem oba równo. Czy to jest oznaką awari mechanizmu różnicowego? Jeżdżę ABFem.

: pt sty 01, 2010 21:56
autor: Duber
Łukasz Popiela, raczej to EDS

: pt sty 01, 2010 22:06
autor: Łukasz Popiela
EDS? Przepraszam że pytam ale nie jestem zbyt zorientowany. Od niedawna mam ABFa. To jest jakaś blokada?

: pt sty 01, 2010 22:10
autor: Duber
Łukasz Popiela, jesli masz abs to i moze eds.i niby to tak slychac.
http://pl.wikipedia.org/wiki/EDS

: pt sty 01, 2010 22:13
autor: Łukasz Popiela
no tak właśnie mam abs. auto jest z grudnia 96r. Dziękuje za odpowiedż bo trochę to mnie właśnie niepokoiło.

: sob sty 02, 2010 17:37
autor: AD6
pewnie że to EDS

: pn sty 04, 2010 02:32
autor: imperfectCell
a czy ktos wie dokladnie na czym polega w koncu ten mechanizm? na forum jest troche o tym ale nic konkretnego bo wlasciwie zdania sa troche podzielone. czy do posiadania EDSu wystarczy sam sterownik ABS + EDS plus pompa hamulcowa ABS EDS? skrzynia biegow od abfa bez EDSu rozni sie czyms od tego z??

: pn sty 04, 2010 09:20
autor: GMS
kolego skrzynia biegów nie ma nic do tego cała blokada oparta jest tylko i wyłącznie na układzie hamulcowym i elektronice , do posiadania tego układu wystarczy pompa abs która jest zintegrowana ze sterownikiem i jest ona zamontowana obok pompy hamulcowej i serwa

: pn sty 04, 2010 20:42
autor: imperfectCell
GMS, dzieki dokladnie o to mi chodzilo i chcialem sie upewnic ze tak jest poniewaz mam w swoim zestawie do swapa wlasnie taki kpl z EDSem tyle ze skrzynia inna laduje niz ta co byla i bylem ciekawy tam po prostu nie ma nic specjalnego w tej skrzynce. pozdro

: pn sty 04, 2010 21:04
autor: AD6
imperfectCell pisze:a czy ktos wie dokladnie na czym polega w koncu ten mechanizm? na forum jest troche o tym ale nic konkretnego bo wlasciwie zdania sa troche podzielone. czy do posiadania EDSu wystarczy sam sterownik ABS + EDS plus pompa hamulcowa ABS EDS? skrzynia biegow od abfa bez EDSu rozni sie czyms od tego z??

Obrazek