No ja ABFem nie śmigałem, ale nie ukrywam, że chodzi mi po głowie mały swapik hehe. Odnośnie 2E 8V: Po pierwsze, jak dbasz, tak masz.Poza tym jest to dość wytrzymały silnik, który dobrze znosi zagazowanie. Ja mam instalkę drugiej generacji i nigdy nie miałem z nią żadnych problemów. Do tego BLOS i jest bajka. Spalanie oscyluje mi w okolicach 10l/100km LPG, ale nie katuję auta. Lubie wiedzieć, że gdy zajdzie konieczność, to mam te parę koni do dyspozycji. Jakiś czas temu robiłem małe testy i przyspieszenie do 100km/h wyszło 11,4 s. Mierzyłem czas stoperem prowadząc auto, więc jakaś granica błędu jest. Poza tym nie wciskałem mu do odcięcia
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Prędkość maksymalną, jaką do tej pory osiągnąłem to licznikowe równiutkie 200km/h, ale to myślałem, że się od ziemi oderwę
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Tak więc ja 2E 8V bym tak od razu nie przekreślał.
Chcę przeszczepić motor ABF do swojego golfa,bo uważam, że nie ma nic lepszego niż sześć legendarnych liter w budzie Editiona : GTI ABF.
Pozdrawiam!