Tłoki Wossner

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn paź 19, 2009 18:45

yahoo_p pisze: [ Dodano: 19 Paź 2009 09:03 ]
bugalon, to uważasz, że tłoki z 9a zakładać do abf???
Nieee :) Nawet nie wiem czy będą pasować. To są dwa mechanicznie rozne silniki. Tłok ma inną konstrukcję to raz a dwa inna jest długość korbowodu. Nawet nie wiem czy jedno do drugiego pasuje (trzeba by pomierzyć). Chodziło mi o stopień sprężania. Nie więcej jak 11:1 a jakim tłokiem, to już inna para gaci. Najlepiej jakimś kutym lekkim co by mozna bylo motor wysoko zakrecic.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » pn paź 19, 2009 18:55

bugalon, dzięki za info, 9a rozebranego w życiu nie widziałem, więc z tego silnika zielony jestem...



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn paź 19, 2009 20:22

Nie pasują P&P



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr gru 02, 2009 01:53

bugalon pisze:Ja powiem tak - na nasze codzienne warunki te tłoki za mocno doprężają. Moim zdaniem będzie problem ze spalanie stukowym jeśli nie będzie paliwa 100+ tak jak EVO napisal. Jest to na pewno dobry wynalazek ale na silniki wyczynowe, nie do codziennego użytku.
Jeśli chcesz zrobić remont i poruszać się po drogach normalnie (tankując na normalnych stacjach) to polecam szukania tłoków najwyzej na 11:1 (prawie tyle miala seria w 9A). Koni bym szukał podobnie jak Evo napisal - w głowicy, po głowicy poszedłbym w ITB. Jeśli dół w tej chwili jest ok (nie dymi, nie bierze oleju i jest kompresja dobra) to bym go nie ruszał.
I to było podsumowanie tematu!


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Mateusz74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw paź 30, 2008 18:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Mateusz74 » śr gru 02, 2009 18:23

Zgłębiłem temat.Więc na tych tłokach - 12,4:1 Wossner,98 oktan daje radę.I dopiero to jest podsumowanie tematu.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw gru 03, 2009 10:54

Może i daje ale przy 7000RPM spadek mocy będzie dość duży, ale silnik po kilku miesiącach do remontu bo coś się zesra od stukowego. :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości