: wt gru 22, 2009 10:00
nie musisz wymieniacdawid018 pisze:to i ja sie pod temat podepnę.robie swapa z 1,6 na gaźniku na 1,8 na pełnym wtrysku.trzeba zmieniać przewody od baku do komory??jak tak to na jakie??tzn jaka średnica??
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
nie musisz wymieniacdawid018 pisze:to i ja sie pod temat podepnę.robie swapa z 1,6 na gaźniku na 1,8 na pełnym wtrysku.trzeba zmieniać przewody od baku do komory??jak tak to na jakie??tzn jaka średnica??
może nie sporo ale większe.z tego co pamiętam to gaźnik ma chyba 6mm średnicy a wtrysk miął 8mm. gaźnik na przewodach 8mm chodził.silnik na pewno odpali na tych 6mm tylko pytanie czy przy butowaniu i wysokich obrotach nie będzie za mało paliwa z tych 6tekozi pisze:przeowody z wtryku są sporo większe ( średnica)
tyle, ze te przewody 8mm mają grubszą scianke bo cisnienie wiekszedawid018 pisze:może nie sporo ale większe.z tego co pamiętam to gaźnik ma chyba 6mm średnicy a wtrysk miął 8mm. gaźnik na przewodach 8mm chodził.silnik na pewno odpali na tych 6mm tylko pytanie czy przy butowaniu i wysokich obrotach nie będzie za mało paliwa z tych 6tekozi pisze:przeowody z wtryku są sporo większe ( średnica)