Strona 2 z 2

: wt gru 22, 2009 10:00
autor: Benson
dawid018 pisze:to i ja sie pod temat podepnę.robie swapa z 1,6 na gaźniku na 1,8 na pełnym wtrysku.trzeba zmieniać przewody od baku do komory??jak tak to na jakie??tzn jaka średnica??
nie musisz wymieniac

: śr gru 23, 2009 13:01
autor: ozi
może i nie trzeba wymieniać ale przeowody z wtryku są sporo większe ( średnica)

: śr gru 23, 2009 13:07
autor: dawid018
ozi pisze:przeowody z wtryku są sporo większe ( średnica)
może nie sporo ale większe.z tego co pamiętam to gaźnik ma chyba 6mm średnicy a wtrysk miął 8mm. gaźnik na przewodach 8mm chodził.silnik na pewno odpali na tych 6mm tylko pytanie czy przy butowaniu i wysokich obrotach nie będzie za mało paliwa z tych 6tek

: śr gru 23, 2009 14:11
autor: ozi
dawid018 pisze:
ozi pisze:przeowody z wtryku są sporo większe ( średnica)
może nie sporo ale większe.z tego co pamiętam to gaźnik ma chyba 6mm średnicy a wtrysk miął 8mm. gaźnik na przewodach 8mm chodził.silnik na pewno odpali na tych 6mm tylko pytanie czy przy butowaniu i wysokich obrotach nie będzie za mało paliwa z tych 6tek
tyle, ze te przewody 8mm mają grubszą scianke bo cisnienie wieksze :bajer: