Strona 2 z 2

: ndz wrz 27, 2009 19:48
autor: Duber
ok wszystko pasuje,nic nietrzeba przerabiac

: ndz wrz 27, 2009 20:03
autor: djtom
czy mi sie wydaje czy ktos sie czepia nickow..
:rotfl: jak asterix i obelix ;)
Sorka djtom myslalem ze cena dotyczy 1.8t ;) ... Mysle ze jesli chodzi o 2.0 16V (ABF) to jak najbardziej w 3k da sie zamknąć
:bigok:

: ndz wrz 27, 2009 21:28
autor: imperfectCell
z samym ABFem nie masz co liczyc ze zamkniesz sie w 3 tysiach:D bo nawet calego auta ze zdrowym ABFem za taka kase nie kupisz a tym bardziej kompletu na swapa gdzie zawsze wyjdzie jakis feler i trzeba cos dokupic ja wlasnie jestem w trakcie przekladki z seata toledo do golfa (1.8 ABS siedzial tam wszesniej) jest sporo roznic jak do tej pory a nie jeszczem nawet w polowie prac takze dla laika latwe to zadanie nie jest

: ndz wrz 27, 2009 21:58
autor: emilson
imperfectCell, dasz rade :bigok: nie ma tak zle , jak cos pisz :) na poczatku tez tak mowilem

: ndz wrz 27, 2009 22:11
autor: imperfectCell
tzn napewno co moge stwierdzic teraz uklad zasilania wyglada w toledo troche inaczej bo tam sa zastosowane 2 pompy, napewno chlodnica jest inna jak i same weze, zawieszenie jest inne (Wahacze itp) niektore kostki w komorze sa inne no i troche jest roznic w elektryce mimo ze skrzynka bezpiecznikow wyglada tak samo. to moge dodac od siebie a jak cos jeszcze wyjdzie to napisze emilson, dzieki wielkie:) licze na to ze operacja sie zakonczy powodzeniem

: pn paź 05, 2009 23:36
autor: pepikson
to koszt swapu na ABFa tak mniej wiecej 3-5 tys??

: pn paź 05, 2009 23:39
autor: imperfectCell
za sam silnik z gruchotami (wezami itp.) licz min 3-4 tysiace plus robota kolo tysiaka napewno

: wt paź 06, 2009 18:44
autor: pancur0
mam pytanie.
czy któryś z tych silników będzie współgrał ze skrzynią automatyczna ?
Badź czy w ogóle wychodziła opcja auta z jednym z tych dwóch + automat ?