Strona 2 z 2
: śr wrz 24, 2008 23:25
autor: GTO
pat_stamet pisze:a obrotów ile wytrzymają korby z abfa??
wsumie to chyba predzej wał pójdzie
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
niewiadomo, kilka juz szczeliło , swego czasu Staszek jak mial mk2 a w nim ABFa na krótkiej skrzynce w drodze do wrocka na KJS - a śpieszyli sie bardzo... , rozwalil silnik, pierdła korba , wywaliła dziure w bloku wielkosci pięści , chłopaki wrocili do zakopca na 3 cylindrach , nie wiem jak to mozliwe ale wrócili
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: czw wrz 25, 2008 11:19
autor: evolution
GTO pisze:pat_stamet pisze:a obrotów ile wytrzymają korby z abfa??
wsumie to chyba predzej wał pójdzie
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
niewiadomo, kilka juz szczeliło , swego czasu Staszek jak mial mk2 a w nim ABFa na krótkiej skrzynce w drodze do wrocka na KJS - a śpieszyli sie bardzo... , rozwalil silnik, pierdła korba , wywaliła dziure w bloku wielkosci pięści , chłopaki wrocili do zakopca na 3 cylindrach , nie wiem jak to mozliwe ale wrócili
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mozliwe zeby chodzil na 3 cyl.. juz nie jeden taki widzialem tyle ze olejem moze chlapac... a propo korbowodow jak pisalem zalezy od szczescia jedne urywaja sie moment inne krecisz wysoko i do tego przeciazone i nic.....
: ndz paź 05, 2008 16:55
autor: Klikux
wiec i ja cos dodam od siebie mam wszystkie 3 rodzaje z wymienionych korb w 1 poscie i z kr-a sa najslabsze potem 9a mocniejsze i z s2 najlepsze i kazde sie róznią od siebie widac to golym okiem
te ostatnie mam do sprzedania
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
: ndz paź 05, 2008 18:09
autor: toffic
Klikux pisze:wiec i ja cos dodam od siebie mam wszystkie 3 rodzaje z wymienionych korb w 1 poscie i z kr-a sa najslabsze potem 9a mocniejsze i z s2 najlepsze
też mi się tak wydawało
: pn mar 29, 2010 12:02
autor: Badyl
a wsadzł już ktoś głowice 20v do 9a?
![Obrazek](http://img260.imageshack.us/img260/9792/czydasi.jpg)
: pn mar 29, 2010 19:35
autor: wojti
A po co bys chciał założyc tą głowicę do 9A, widziałeś jakie tam są cieniutkie zaworki i kręcenie tylko do około 7 tys. obr. (chyba że zawory i tależyki , sprężyniki -najwyższa półka pójdzie) moim zdaniem to głowica 16v jest lepsza ale to tylko moje zdanie
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: pn mar 29, 2010 21:20
autor: toffic
wojti pisze:moim zdaniem to głowica 16v jest lepsza ale to tylko moje zdanie
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
+1
: pn mar 29, 2010 22:47
autor: Badyl
chyba że chce się dmuchnąć w tą głowice
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
znalazłem temat na
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1674618&page=1
Ogólnie duża rzeźba i stosunkowo małe efekty. Chyba że ktoś robi dla samej chęci posiadania takiej hybrydy
na tych głowicach idzie 225 koni w serii, więc nie martwił bym się o delikatne zaworki z plasteliny
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
poza tym wszystko jest obliczane do dwukrotnie większych obciążeń w przyrodzie, więc i 450 koni podniesie
Takie moje zdanie
![ass :ass:](./images/smilies/ass.gif)
pompa paliwa
: ndz wrz 05, 2010 19:35
autor: mily7
evolution, Witam czy pompa paliwa ta pod podloga z mk2 silnik pl bedzie pasowala do golfika z silnikiem kr?? pozdro...