Strona 2 z 2
: śr paź 22, 2008 21:15
autor: evolution
sprawdz tps i okablowanie bo powinien pilowac przy tych obrotach przy sprawnym tps...
: śr paź 22, 2008 22:26
autor: LCQ
możliwe że coś nie tak z kablami, postaram to sprawdzić, dzięki Evo
: sob lis 08, 2008 14:55
autor: krzycho102
Chłopaki mam podobny problem w swoje III 1.6 z 93r na biegu jałowm wchodzi na wysokie obroty, zdarza się to od czasu do czasu ale już zaczeło mnie to wk........ać.Od czego powinienem zacząć żeby usunąć problem, słyczałem że to wina silnika krokowego- gdzie to badziewie się znajduje może wystarczy to przeczyścić, jak i gdzie mam znależć oznaczenia o których się wyrażacie j/w.Pozdrawiam i czekam na jakąś sensowną podpowiedź
: pn lis 17, 2008 15:52
autor: Mateusz74
Sugeruję aby w pierwszej kolejności sprawdzić czy nie łapie "lewego powietrza" przez uszkodzone wężyki lub nieszczelności w układzie dolotowym (przerwane podkładki lub niedokręcone elementy tegoż układu).Oczywiście mowa o wszystkim co znajduje się za przepustnicą
.Także przepustnica, gdy nie jest dokręcona, może powodować wysokie obroty na wolnych.Jeżeli to jest OK to dopiero brać się za elektrykę.
: śr sty 14, 2009 15:42
autor: jawa
No i jest problem z obrotami w moim ABFie.. Nic z napisanych tutaj rzeczy nie wchodzi w gre, wszystko sprawdzone.
-TPS dziala jak nalezy (napiecie na kostce przy TPSie >12V i zalacza kiedy trzeba),
-nieszczelnosci brak (kiedy zatykam doplyw do silnika od wolnych obrotow, to motor gasnie, nic nie syczy),
-czujnik temperatury raczej dziala (opor 1,4 kOhma przy 20-30'C, 250-300 Ohmow przy nagrzanym),
-na VAGu bledow brak, silnik krokowy rozebrany, wyczyszczony, dziala jak nalezy,
-jedna sprawa mnie nie pokoi - napiecie na wtyczce przy silniku krokowym stoi na 0,62-0,69V. Raczej to nie ruszy tego elektromagnesu wewnatrz ( dziala na 12V). Zaworek wewnatrz tego silniczka po prostu stoi w miejscu, tak jak zostanie ustawiony mechanicznie sruba do regulacji.
Efekt jest taki, ze odpala normalnie, a w miare nagrzewania lapie coraz wyzsze obroty (az do 2000 i wtedy zaczyna falowac), czasami schodzi na 1400. Panowie co to moze byc?? Juz mi nic do glowy nie przychodzi...
: wt cze 09, 2009 12:07
autor: zodiak
Zawór stabolizacji wolnych obrotów sterowany jest impulasami. Zawór powinien "brzęczeć" jak pracuje
: śr cze 10, 2009 16:18
autor: marol_10
Też mam problem z obotami mam podwyższone o ok 200obr/min, zrobiło sie tak jak wyjąłem przepustnice i ja rozwierciłem, czy mógły ten TPS mógł od razu sie uszkodzic od wstrząsów??. Przepustnice rozwierciłem z głowa i nie bierze lewego powietrza nie ma przeswitów. i powiedcie który to jest na dwa czy trzy piny bo tam sa dwa bo juz sie pogubiłem???
: śr cze 10, 2009 20:14
autor: djtom
Też mam problem z obotami mam podwyższone o ok 200obr/min, zrobiło sie tak jak wyjąłem przepustnice i ja rozwierciłem
na 100% za duzo rozwierciles. zaloz na chwile inna i porownaj
Trzyma mi wysokie obroty na biegu jałowym
: ndz sie 08, 2010 16:06
autor: cici86
witam ja mam problem ze swoim golf IV 1,9TDI 110KM problem polega na tym ze podczas jazdy na biegu nr 3 gdy puszczam gaz auto przez jakiś czas utrzymuje obroty na wysokości 2000 przy biegu 4 i5 auto samo przyśpiesza i po 5-7 sek spada z obrotów. na komputerze wszystko pokazuje ok. proszę o pomoc i z góry dziękuję
Re: Trzyma mi wysokie obroty na biegu jałowym
: ndz kwie 03, 2011 16:24
autor: piterVR6
odkopie troche temat
a wiec po swapie mam cały czas 1200-1400 obr na jałowym na ciepłym silniku na zimnych kolo 1500-1600 , czysciłem juz krokowca kilknascie razy nie wiele to dało , a i zauwazyłem ze ten mikrostyk przy przepustnicy ma obtarta obudowe , odłaczyłem go i silnik dalej pracuje tak samo jak wczesniej , moze to byc wina tego stycznika ?
Trzyma mi wysokie obroty na biegu jałowym
: pt kwie 13, 2012 14:43
autor: Pawel2019K2
A ja mam pytanie czy moge jezdzic na wyciągnietej kostce,tej co podpina sie pod przepustnice.Ponieważ mam ten sam problem z za wysokimi obrotami a po odłączeniu wszystko jest ok.