Strona 2 z 2

: sob sie 09, 2008 16:15
autor: Alec
1.a pompa paliwa ??
moze juz nie ma dobrego cisnienia;

glosno chodzi ??



2. wtryski jak? dobrze rozpylaja?



3. zawor cisnieniowy sprawyny? (ten na prawej sciance bloku, ida do niego 2 przewody paliwowe)




co do kolektora to jak CSR pisze; az tak wiele to nie zmienia;

: sob sie 09, 2008 16:57
autor: CSR_GTI
filtr paliwa moze :P

nadal obstawiam śrube na przepustnicy - być moze zabardzo wykrecona :helm:

: sob sie 09, 2008 18:00
autor: Alec
no filtr tez mozliwe,


a jezeli srobka by sie wykrecila to by mial syk taki konkretny nawet
(jak mi wypadla to auto gaslo na wolnych obr. teraz na klej do gwintow i git jest :hmm: )


poczekajmy niech posprawdza i bedziemy kombinowac :okej:

: sob sie 09, 2008 19:48
autor: evolution
mysle ze albo jest zle poskladany na gorze po wymianie uszczelniaczy, albo siedzi w nim glowica...

: sob sie 09, 2008 23:11
autor: gumiś
wałki rozrządu dobrze ustawione??znaki do siebie mają być równo

: ndz sie 10, 2008 13:53
autor: swap
jako ze jest niedziela i mam dzisiaj trosze wolnego czasu to to wymienie tem *#cenzura#* od wzbogacenia dawki paliwa ( sroba jest na miejscu filtr paliwa jest wymieniony cisnienie paliwa dokladnie nie wiem jak jest wysokie )

[ Dodano: 15 Sie 2008 15:00 ]
przelozylem pompe i jest tak samo (z chodzacego kr) i podlozylen wzbogaczac dawki i niema roznicy jesze ma ktos jakis pomysl

: czw gru 11, 2008 20:58
autor: czarek1982
[quote=przelozylem pompe i jest tak samo (z chodzacego kr) i podlozylen wzbogaczac dawki i niema roznicy jesze ma ktos jakis pomysl[/quote]
a co z pompą w zbiorniku paliwa (nie jestem pewny czy masz ją u siebie?