Strona 2 z 2

: pn lip 07, 2008 18:07
autor: toffic
evolution pisze:on napisal ze przelozy walek i naped pompy z 1.8 ... nie da sie :green_fuck:
a ja tak mam... napęd pompy z wałkiem KRa (chyba wiadomo po co), w bloku z KRa i bebechami 2.0 :helm: owszem jest mały zonk ale da się rozkminić

: pn lip 07, 2008 20:05
autor: evolution
trzeba cos dotaczac jak pisalem bez tokarki sie nie obejdzie

: pn lip 07, 2008 21:31
autor: t-tas
widzę, że się ożywiło nawet i chwała za to, ale decyzja już zapadła w związku ze stwierdzeniem organoleptycznym przez otwór świecy w 8v, że tłok nie jest płaski- tak więc skąd ja to sobie ubzdurałem nadal nie wiem
w związku z tym, że tłoki nie pasują będę weryfikował stan 1.8 i oceniał możliwość jego rozruchu, dół 2.0 8v do passata, a dół z passata do oceny możliwości budowy 2.0 16v(z uwzględnieniem skrawania) i jeśli ocenię, ze się da to generalka rozciągnięta w czasie
2.0 8v też miało nie latać na gaźniku, a jakoś się udało
Reasumując - bez tłoków z 16v się nie obejdzie. Dodatkowo zastanów się na odpowietrzeniem. W 16V masz odmę w bloku, w 8V go nie masz - będziesz wiercił pokrywę zaworów, żeby odpowietrzenie górą zrobić w 16v ?
oczywiście ewentualny remont na odpowiednich tłokach, jednak co do odmy w 8v to z całym szacunkiem proponuję zajrzeć pod maskę gdzie siedzi 2 litrowy 8v na wielopunkcie- odma taka jest- wiem bo walczyłem kiedyś z jej istnieniem montując pompkę paliwa dla gaźnika, a potem ją przywróciłem rezygnując z benzyny

: wt lip 08, 2008 08:22
autor: bugalon
Toffic ale to co innego, Ty robiłeś rozwiert a napęd pompy oleju został cały stary z 1.8 i do tego w bloku 1,8. To sie nie liczy :)

: wt lip 08, 2008 19:36
autor: toffic
Toffic ale to co innego, Ty robiłeś rozwiert a napęd pompy oleju został cały stary z 1.8 i do tego w bloku 1,8. To sie nie liczy :)
ale wał jest z 2.0 a to się chyba bardziej liczy :chytry:

: śr lip 09, 2008 00:58
autor: evolution
nie... liczy sie blok... do bloku nie pasuje.. a jaki wal to juz nikogo nie obchodzi

: śr lip 09, 2008 08:33
autor: toffic
Ale jak włożysz wał z 2.0 do bloku 1.8 to tez zbytnio nie chce pasować P&P :bigok: m.in. napęd pompy wadzi

[ Dodano: 09 Lip 2008 22:18 ]
małe OT: ktoś wie jakie jest ciśnienie otwarcia zaworu nadmiarowego na pompie???

: czw lip 10, 2008 09:24
autor: evolution
zawor jest otwarty caly czas zasadniczo, zmienia sie tylko uchylenie zaworka, ktore defacto nie jest stale nigdy, zawsze delikatnie pulsuje., przy bardzo goracym silniku na niskich obrotach zdarza sie ze jest zamkniety