: pt lut 27, 2009 14:57
A co mozecie powiedziec na temat tloków od 9a w bloku kr. Ile one odpreza silnik. Podobno do 8 z kawalkiem. Czy to prawda. Czy cos jeszcze sie przeklada zeby tak silnik odprezyc
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
jakies konkrety ?olozwirski pisze:Ja sie przygladalem blizej tematowi i wychodzi na to ze sie nie da seryjnymi tlokami z ca18det odprezyc 9A pod turbo.
Poszukaj w archiwum, dokladnie opisywałem co trzeba zrobic zeby miec 8:1. Wszystko tam jest policzone.Paweł18 pisze:A co mozecie powiedziec na temat tloków od 9a w bloku kr. Ile one odpreza silnik. Podobno do 8 z kawalkiem. Czy to prawda. Czy cos jeszcze sie przeklada zeby tak silnik odprezyc
Poprostu sie nie da, budowa tloka z ca18det jest taka ze seryjny tlok nie odprezy nam 9A, co tu mozna jeszcze dopisac?bugalon pisze:jakies konkrety ?
No tak uzasadnienie typu "budowa tłoka" wiele wyjaśnia. Jeśli wysokość denka tłoka jest taka sama jak w 9A, wymiar sworznia jest taki sam jak w 9A i dodatkowo tłok jest podebrany na środku denka to dla mnie jest to budowa umozliwiająca odprężenie a nie na odwrót.olozwirski pisze:Poprostu sie nie da, budowa tloka z ca18det jest taka ze seryjny tlok nie odprezy nam 9A, co tu mozna jeszcze dopisac?bugalon pisze:jakies konkrety ?
bugalon pisze:No tak uzasadnienie typu "budowa tłoka" wiele wyjaśnia. Jeśli wysokość denka tłoka jest taka sama jak w 9A, wymiar sworznia jest taki sam jak w 9A i dodatkowo tłok jest podebrany na środku denka to dla mnie jest to budowa umozliwiająca odprężenie a nie na odwrót.olozwirski pisze:Poprostu sie nie da, budowa tloka z ca18det jest taka ze seryjny tlok nie odprezy nam 9A, co tu mozna jeszcze dopisac?bugalon pisze:jakies konkrety ?
Dla mnie konkretem jest liczba a nie ogolnikowe stwierdzenie. Możesz podać wymiar tłoka, który jest problematyczny? Sprawa będzie jasna i nie będzie wątpliwości.
No offence Olo ale do mnie nie trafiają tłumaczenia typu "nie da sie" bez konkretnego logicznego uzasadnienia.
No i to jest konkret Dzieki.olozwirski pisze:Wyjasnie o co chodzi. Tlok z ca18det ma wysokosc 30mm a tlok 9A 30.2mm, mierzone od srodka swoznia do denka. Oba swoznie sa takie same. denko w tloku nissana jest identyczne jak w 9A czyli plaskie a nie podebrane jak na twoim zdjeciu. mowie o seryjnych tlokach.