Strona 2 z 3

: pt lut 27, 2009 14:57
autor: Paweł18
A co mozecie powiedziec na temat tloków od 9a w bloku kr. Ile one odpreza silnik. Podobno do 8 z kawalkiem. Czy to prawda. Czy cos jeszcze sie przeklada zeby tak silnik odprezyc

: pt lut 27, 2009 16:36
autor: SmokE88
ja mam mozliwosc kupna takich tloków za 85zl za sztuke w necie znalazlem cos takiego...
Tłoki 9A
Tłoki z CA18DET jest podany opis wymiatów tłoka itp. itd. mowicie zeby z VAG'a podajcie z jakiego co i jak jezeli chodzi wam o tłoki z 2e i zeby wyfrezowac otwory pod zawory to nie kreci mnie cos takiego...

[ Dodano: 27 Lut 2009 15:38 ]
wiec wychodzi mi na to ze tloki z nissana jest tylko o 0.2 niższy wiec i tak nieodpręże silnika :-/

: pt lut 27, 2009 18:45
autor: kefirsky
Nie widać fotek bo przeciążony jest serwer. Tłoki nie mają być niższe do odprężania. Mają być bardziej podebrane środkiem.

: pt lut 27, 2009 23:40
autor: olozwirski
Ja sie przygladalem blizej tematowi i wychodzi na to ze sie nie da seryjnymi tlokami z ca18det odprezyc 9A pod turbo.

: sob lut 28, 2009 08:47
autor: bugalon
olozwirski pisze:Ja sie przygladalem blizej tematowi i wychodzi na to ze sie nie da seryjnymi tlokami z ca18det odprezyc 9A pod turbo.
jakies konkrety ?

[ Dodano: Sob Lut 28, 2009 7:48 am ]
Paweł18 pisze:A co mozecie powiedziec na temat tloków od 9a w bloku kr. Ile one odpreza silnik. Podobno do 8 z kawalkiem. Czy to prawda. Czy cos jeszcze sie przeklada zeby tak silnik odprezyc
Poszukaj w archiwum, dokladnie opisywałem co trzeba zrobic zeby miec 8:1. Wszystko tam jest policzone.

: sob lut 28, 2009 14:40
autor: olozwirski
bugalon pisze:jakies konkrety ?
Poprostu sie nie da, budowa tloka z ca18det jest taka ze seryjny tlok nie odprezy nam 9A, co tu mozna jeszcze dopisac?

: sob lut 28, 2009 16:53
autor: SmokE88
olozwirski, zgadzam sie w 100% a wiec mam pytanie jak odprezyc silnik ??

: sob lut 28, 2009 18:57
autor: goly0
SmokE88 temat wałkowany "100 razy".... :green_fuck:

: sob lut 28, 2009 22:07
autor: SmokE88
goly0, a widziales cos konkretnego w tych tematach ?? albo zeby podkladke albo zeby frezowac tłoki... :butthead:

: ndz mar 01, 2009 07:36
autor: goly0
kup kute graty i problem rozwiążesz.... :bigok:

: ndz mar 01, 2009 08:51
autor: kefirsky
To żeś pojechał...na jakieś 4tyś... :grin: Nie ma to jak wujek dobra rada. :helm:

: ndz mar 01, 2009 10:35
autor: bugalon
olozwirski pisze:
bugalon pisze:jakies konkrety ?
Poprostu sie nie da, budowa tloka z ca18det jest taka ze seryjny tlok nie odprezy nam 9A, co tu mozna jeszcze dopisac?
No tak uzasadnienie typu "budowa tłoka" wiele wyjaśnia. Jeśli wysokość denka tłoka jest taka sama jak w 9A, wymiar sworznia jest taki sam jak w 9A i dodatkowo tłok jest podebrany na środku denka to dla mnie jest to budowa umozliwiająca odprężenie a nie na odwrót.

Dla mnie konkretem jest liczba a nie ogolnikowe stwierdzenie. Możesz podać wymiar tłoka, który jest problematyczny? Sprawa będzie jasna i nie będzie wątpliwości.

No offence Olo ale do mnie nie trafiają tłumaczenia typu "nie da sie" bez konkretnego logicznego uzasadnienia.

: ndz mar 01, 2009 11:27
autor: olozwirski
Wyjasnie o co chodzi. Tlok z ca18det ma wysokosc 30mm a tlok 9A 30.2mm, mierzone od srodka swoznia do denka. Oba swoznie sa takie same. denko w tloku nissana jest identyczne jak w 9A czyli plaskie a nie podebrane jak na twoim zdjeciu. mowie o seryjnych tlokach.
bugalon pisze:
olozwirski pisze:
bugalon pisze:jakies konkrety ?
Poprostu sie nie da, budowa tloka z ca18det jest taka ze seryjny tlok nie odprezy nam 9A, co tu mozna jeszcze dopisac?
No tak uzasadnienie typu "budowa tłoka" wiele wyjaśnia. Jeśli wysokość denka tłoka jest taka sama jak w 9A, wymiar sworznia jest taki sam jak w 9A i dodatkowo tłok jest podebrany na środku denka to dla mnie jest to budowa umozliwiająca odprężenie a nie na odwrót.

Dla mnie konkretem jest liczba a nie ogolnikowe stwierdzenie. Możesz podać wymiar tłoka, który jest problematyczny? Sprawa będzie jasna i nie będzie wątpliwości.

No offence Olo ale do mnie nie trafiają tłumaczenia typu "nie da sie" bez konkretnego logicznego uzasadnienia.

: ndz mar 01, 2009 11:56
autor: bugalon
olozwirski pisze:Wyjasnie o co chodzi. Tlok z ca18det ma wysokosc 30mm a tlok 9A 30.2mm, mierzone od srodka swoznia do denka. Oba swoznie sa takie same. denko w tloku nissana jest identyczne jak w 9A czyli plaskie a nie podebrane jak na twoim zdjeciu. mowie o seryjnych tlokach.
No i to jest konkret :) Dzieki.