Strona 2 z 2

: czw lis 29, 2007 15:27
autor: bugalon
Rapcio pisze: Mam takie pytanko a jak nie jest podlaczony wogole ten czujnik przy przepustnicy to co wtedy ? U mnie tak jest nie mam tego czujnika i kostka sobie wisi nie podlaczona a auto odpala dobrze i jezdzi.
Na pewno by jezdzilo lepiej gdybys to mial podpiete. Czy tam przypadkiem czujnik polozenia przepustnicy nie jest polaczony z krancowka zamkniecia ? Mialem tylko 2 razy w lapach taka przepustnice i teraz nie pamietam.

Jesli potencjometr jest polaczony z krancowka zamkniecia to silniczek krokowy pewnie w ogole nie dziala, a ktos rozkrecil zderzak przepustnicy rozwalajac wszystko co sie tylko da, zeby utrzymac wolne obroty (niestabilne zapewne).

: czw lis 29, 2007 18:52
autor: Szymon mk4
wiesz silnik chodzi tylko na gazie i zapierdal :jezor:
nie mam jeszcze obudowy filtra :crazy:
wszystki wtyczki podłaczałem bez waszego schematu
ale zobaczymy jak to bedzie chodzic na benzynie

: czw lis 29, 2007 20:11
autor: Rapcio
Zapomnialem dodac ze mam KR i czy aby napewno ten czujnik przy przepustnicy dopiero sobie odpowiednia dawke paliwa ? przeciez ten wtrysk to sama mechanika

: pt lis 30, 2007 00:01
autor: bugalon
Rapcio pisze:Zapomnialem dodac ze mam KR i czy aby napewno ten czujnik przy przepustnicy dopiero sobie odpowiednia dawke paliwa ? przeciez ten wtrysk to sama mechanika
KR nie ma potencjometru przepustnicy, ma tylko krancowki (starsze modele to maja w ogole tylko 1 krancowke). Jesli nie masz podlaczonej wtyczki to nie masz sterowania biegiem jalowym i pewnie problemy z wolnymi obrotami. Wolne obroty sa inaczej sterowane niz praca silnika po otwarciu przepustnicy.

: pt lis 30, 2007 23:21
autor: Szymon mk4
do czego jaka wtyczka z jakimi kolorami gdzie ja wpiac
chodzi mi o te dwie wtyczki zaznaczone X

Obrazek

: sob gru 01, 2007 10:40
autor: bugalon
Szymon mk4 pisze:do czego jaka wtyczka z jakimi kolorami gdzie ja wpiac
chodzi mi o te dwie wtyczki zaznaczone X
Te wtyczki podpinasz do skrzynki bezpiecznikow, tylko jak wstawiles silnik do mk1 to nie beda pasowac, bo mk1 w skrzynce ma inne wejscia. Trzeba uciac kable i odpowiednio je polutowac z instalacja elektryczna ktora masz w aucie. Do tego potrzebny jest Ci schemat ktory zalaczyli koledzy wczesniej. Inaczej tego NIE ZRIOBISZ. Chyba ze wstawisz do calego auta oryginalna instalacje elektryczna ze skrzynka bezpiecznikow z golfa mk2 po roku 89 :)

: sob sty 12, 2008 22:08
autor: mcyplik
Tak jak bugalon, napisał też wstawiam całą instalacje z golfa 2 gti ze skrzynka i przekaźnikami.

Nie ma sensu żeby potem coś się spaliło jak robić to dokładnie,

pozdro.