Strona 2 z 2
: czw lis 29, 2007 15:27
autor: bugalon
Rapcio pisze:
Mam takie pytanko a jak nie jest podlaczony wogole ten czujnik przy przepustnicy to co wtedy ? U mnie tak jest nie mam tego czujnika i kostka sobie wisi nie podlaczona a auto odpala dobrze i jezdzi.
Na pewno by jezdzilo lepiej gdybys to mial podpiete. Czy tam przypadkiem czujnik polozenia przepustnicy nie jest polaczony z krancowka zamkniecia ? Mialem tylko 2 razy w lapach taka przepustnice i teraz nie pamietam.
Jesli potencjometr jest polaczony z krancowka zamkniecia to silniczek krokowy pewnie w ogole nie dziala, a ktos rozkrecil zderzak przepustnicy rozwalajac wszystko co sie tylko da, zeby utrzymac wolne obroty (niestabilne zapewne).
: czw lis 29, 2007 18:52
autor: Szymon mk4
wiesz silnik chodzi tylko na gazie i zapierdal
nie mam jeszcze obudowy filtra
wszystki wtyczki podłaczałem bez waszego schematu
ale zobaczymy jak to bedzie chodzic na benzynie
: czw lis 29, 2007 20:11
autor: Rapcio
Zapomnialem dodac ze mam KR i czy aby napewno ten czujnik przy przepustnicy dopiero sobie odpowiednia dawke paliwa ? przeciez ten wtrysk to sama mechanika
: pt lis 30, 2007 00:01
autor: bugalon
Rapcio pisze:Zapomnialem dodac ze mam KR i czy aby napewno ten czujnik przy przepustnicy dopiero sobie odpowiednia dawke paliwa ? przeciez ten wtrysk to sama mechanika
KR nie ma potencjometru przepustnicy, ma tylko krancowki (starsze modele to maja w ogole tylko 1 krancowke). Jesli nie masz podlaczonej wtyczki to nie masz sterowania biegiem jalowym i pewnie problemy z wolnymi obrotami. Wolne obroty sa inaczej sterowane niz praca silnika po otwarciu przepustnicy.
: pt lis 30, 2007 23:21
autor: Szymon mk4
do czego jaka wtyczka z jakimi kolorami gdzie ja wpiac
chodzi mi o te dwie wtyczki zaznaczone X
![Obrazek](http://images28.fotosik.pl/120/be664aab739b8413m.jpg)
: sob gru 01, 2007 10:40
autor: bugalon
Szymon mk4 pisze:do czego jaka wtyczka z jakimi kolorami gdzie ja wpiac
chodzi mi o te dwie wtyczki zaznaczone X
Te wtyczki podpinasz do skrzynki bezpiecznikow, tylko jak wstawiles silnik do mk1 to nie beda pasowac, bo mk1 w skrzynce ma inne wejscia. Trzeba uciac kable i odpowiednio je polutowac z instalacja elektryczna ktora masz w aucie. Do tego potrzebny jest Ci schemat ktory zalaczyli koledzy wczesniej. Inaczej tego NIE ZRIOBISZ. Chyba ze wstawisz do calego auta oryginalna instalacje elektryczna ze skrzynka bezpiecznikow z golfa mk2 po roku 89
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: sob sty 12, 2008 22:08
autor: mcyplik
Tak jak bugalon, napisał też wstawiam całą instalacje z golfa 2 gti ze skrzynka i przekaźnikami.
Nie ma sensu żeby potem coś się spaliło jak robić to dokładnie,
pozdro.