Strona 2 z 3

: ndz paź 28, 2007 23:09
autor: melon
Ale widzisz ze mna jak z małym dzieckiem to ze tak jest zrobione to wiem tylko interesi mnie czemu i dlaczego seryjnie w przepustnicy jest powrot a tu go niema:)

: ndz paź 28, 2007 23:27
autor: andrew19_86
melon pisze:Ale widzisz ze mna jak z małym dzieckiem to ze tak jest zrobione to wiem tylko interesi mnie czemu i dlaczego seryjnie w przepustnicy jest powrot a tu go niema:)
]

jeśli to 16V G60 było kombinowane z KR'a to dołożenie kompresora nie wymagało w tym przypadku bypassu i wystarczał pewnie zwykły bov :bigok:

: śr paź 31, 2007 19:52
autor: TOMEKKK
Z tego co wiem, to ori G60 16v.
Widziałem roboty na żywo i muszę przyznać będzie ogień. Planowane doładowanie mówi samo za siebie hehe, a ten kolektor ssący to już klasyka - jest rewelacyjny !

Grats Krzychu !

: śr paź 31, 2007 21:29
autor: evolution
wiesz mam takie wrazenie ze kolo ori 16v g60 to nawet nie stalo.. jeden z wielu zbudowanych silnikow na wzor limiteda... a propo cisnienia... Gdy suszarken dmuchen machen, korben na asfalten spaden mussen. ( wolne tlumaczenie tego tekstu wam pozostawiam :) ) w sensie ze mysle ze nie bedzie az takie duze... przynajmniej nie az takie jak juz w 1,8 turbo widzialem :) 51 psi i po tym wymyslilem mniej wiecej rok temu ten tekst... zeby nie bylo silnik chodzil... z tym ze sie pogiely korby...

: czw lis 01, 2007 10:32
autor: GTO
Tomku to nie był ORI 16v G60,
co do doładowania to będzie takie, że nie pognie korb - będzie niewielkie ale wystarczające.

: czw lis 01, 2007 12:41
autor: kaczor4011
wspaniala robota!! w jaka moc celujesz??

: czw lis 01, 2007 12:58
autor: evolution
kaczor4011 pisze:wspaniala robota!! w jaka moc celujesz??
mozna domniewywac w jaka moc celuje :) 3xx

: czw lis 01, 2007 21:28
autor: GTO
evolution pisze:
kaczor4011 pisze:wspaniala robota!! w jaka moc celujesz??
mozna domniewywac w jaka moc celuje :) 3xx
dokładnie

: czw lis 01, 2007 22:11
autor: Mata
320ps moim zdaniem do 350ps

: pt lis 02, 2007 09:37
autor: evolution
Mata pisze:320ps moim zdaniem do 350ps
ja mam inne zdanie ale to moje... 350 juz jest w polsce na oficjalu wiec sam rozumiesz :)

: pt lis 02, 2007 09:58
autor: andrew19_86
evolution pisze:350 juz jest w polsce na oficjalu wiec sam rozumiesz :)
czyli będzie więcej :bigok:

: pt lis 02, 2007 12:34
autor: GTO
evolution pisze:
Mata pisze:320ps moim zdaniem do 350ps
ja mam inne zdanie ale to moje... 350 juz jest w polsce na oficjalu wiec sam rozumiesz :)
tyle ze ty masz większą pojemność

: sob lis 03, 2007 01:49
autor: evolution
nie gto ja mam 1,8 litra w golfie.. pisalem ze wpadlem na genialny pomysl i musialem porownac co da na czyms co juz jezdzilo... wiec 2.2 moze w przyszlym sezonie... bo poki co ten 1,8 daje rade.... wiec sie nie tlumacz ze ja mam wiecej bo nie mam a dzialaj.. bo ja nie spie:)

[ Dodano: Sob Lis 03, 2007 00:51 ]
OFICJALNIE PO RAZ KOLEJNY PODAJE 354 PS 440 Nm Z POJEMNOSCI 1.781 dm3

: sob lis 03, 2007 09:47
autor: GTO
evolution pisze:nie gto ja mam 1,8 litra w golfie.. pisalem ze wpadlem na genialny pomysl i musialem porownac co da na czyms co juz jezdzilo... wiec 2.2 moze w przyszlym sezonie... bo poki co ten 1,8 daje rade.... wiec sie nie tlumacz ze ja mam wiecej bo nie mam a dzialaj.. bo ja nie spie:)

[ Dodano: Sob Lis 03, 2007 00:51 ]
OFICJALNIE PO RAZ KOLEJNY PODAJE 354 PS 440 Nm Z POJEMNOSCI 1.781 dm3
ojcze dyrektorze ja sie nie tłumacze, zawsze pisałeś i sie chwaliłeś ,że masz hybrydę :chytry:
ja wole spać, a działać nie muszę bo od tego mam ludzi ;)
jak tak spać nie będziesz to sie wykończysz ;)