Strona 2 z 3
: ndz paź 28, 2007 23:09
autor: melon
Ale widzisz ze mna jak z małym dzieckiem to ze tak jest zrobione to wiem tylko interesi mnie czemu i dlaczego seryjnie w przepustnicy jest powrot a tu go niema:)
: ndz paź 28, 2007 23:27
autor: andrew19_86
melon pisze:Ale widzisz ze mna jak z małym dzieckiem to ze tak jest zrobione to wiem tylko interesi mnie czemu i dlaczego seryjnie w przepustnicy jest powrot a tu go niema:)
]
jeśli to 16V G60 było kombinowane z KR'a to dołożenie kompresora nie wymagało w tym przypadku bypassu i wystarczał pewnie zwykły bov
: śr paź 31, 2007 19:52
autor: TOMEKKK
Z tego co wiem, to ori G60 16v.
Widziałem roboty na żywo i muszę przyznać będzie ogień. Planowane doładowanie mówi samo za siebie hehe, a ten kolektor ssący to już klasyka - jest rewelacyjny !
Grats Krzychu !
: śr paź 31, 2007 21:29
autor: evolution
wiesz mam takie wrazenie ze kolo ori 16v g60 to nawet nie stalo.. jeden z wielu zbudowanych silnikow na wzor limiteda... a propo cisnienia... Gdy suszarken dmuchen machen, korben na asfalten spaden mussen. ( wolne tlumaczenie tego tekstu wam pozostawiam
) w sensie ze mysle ze nie bedzie az takie duze... przynajmniej nie az takie jak juz w 1,8 turbo widzialem
51 psi i po tym wymyslilem mniej wiecej rok temu ten tekst... zeby nie bylo silnik chodzil... z tym ze sie pogiely korby...
: czw lis 01, 2007 10:32
autor: GTO
Tomku to nie był ORI 16v G60,
co do doładowania to będzie takie, że nie pognie korb - będzie niewielkie ale wystarczające.
: czw lis 01, 2007 12:41
autor: kaczor4011
wspaniala robota!! w jaka moc celujesz??
: czw lis 01, 2007 12:58
autor: evolution
kaczor4011 pisze:wspaniala robota!! w jaka moc celujesz??
mozna domniewywac w jaka moc celuje
3xx
: czw lis 01, 2007 21:28
autor: GTO
evolution pisze:kaczor4011 pisze:wspaniala robota!! w jaka moc celujesz??
mozna domniewywac w jaka moc celuje
3xx
dokładnie
: czw lis 01, 2007 22:11
autor: Mata
320ps moim zdaniem do 350ps
: pt lis 02, 2007 09:37
autor: evolution
Mata pisze:320ps moim zdaniem do 350ps
ja mam inne zdanie ale to moje... 350 juz jest w polsce na oficjalu wiec sam rozumiesz
: pt lis 02, 2007 09:58
autor: andrew19_86
evolution pisze:350 juz jest w polsce na oficjalu wiec sam rozumiesz
czyli będzie więcej
: pt lis 02, 2007 12:34
autor: GTO
evolution pisze:Mata pisze:320ps moim zdaniem do 350ps
ja mam inne zdanie ale to moje... 350 juz jest w polsce na oficjalu wiec sam rozumiesz
tyle ze ty masz większą pojemność
: sob lis 03, 2007 01:49
autor: evolution
nie gto ja mam 1,8 litra w golfie.. pisalem ze wpadlem na genialny pomysl i musialem porownac co da na czyms co juz jezdzilo... wiec 2.2 moze w przyszlym sezonie... bo poki co ten 1,8 daje rade.... wiec sie nie tlumacz ze ja mam wiecej bo nie mam a dzialaj.. bo ja nie spie:)
[ Dodano: Sob Lis 03, 2007 00:51 ]
OFICJALNIE PO RAZ KOLEJNY PODAJE 354 PS 440 Nm Z POJEMNOSCI 1.781 dm3
: sob lis 03, 2007 09:47
autor: GTO
evolution pisze:nie gto ja mam 1,8 litra w golfie.. pisalem ze wpadlem na genialny pomysl i musialem porownac co da na czyms co juz jezdzilo... wiec 2.2 moze w przyszlym sezonie... bo poki co ten 1,8 daje rade.... wiec sie nie tlumacz ze ja mam wiecej bo nie mam a dzialaj.. bo ja nie spie:)
[ Dodano: Sob Lis 03, 2007 00:51 ]
OFICJALNIE PO RAZ KOLEJNY PODAJE 354 PS 440 Nm Z POJEMNOSCI 1.781 dm3
ojcze dyrektorze ja sie nie tłumacze, zawsze pisałeś i sie chwaliłeś ,że masz hybrydę
ja wole spać, a działać nie muszę bo od tego mam ludzi
jak tak spać nie będziesz to sie wykończysz