Strona 2 z 2

: czw lis 01, 2007 21:20
autor: evolution
pomysl dobry.. ale czy trafiony??
jak juz opla to leta a jak n/a to jednak 9a motor

: pt lis 02, 2007 20:08
autor: robson_wrc
No nie wiem miałem tego 9A w mkII i powiem że to nie jest żadna rewelacja... A kolega miał w corsie a 2.0 8v 115 km która jest cięższa od mk1 i jak w to wsiadłem to normalnie szok. A teraz składam mk1 wydartego do zera typowo na nocne kreski... Więc musi to dobrze jezdzić a z tym 9A to mi sie to nie widzi... Dlatego wpadliśmy na pomysł żeby opla wsadzić... I tak mam juz 2.0 8v 115km do tego wałek i kompa z gsi oznaczenie silnika seh co da 136 km a ten silnik jest sporo lżejszy od 9A. I dlatego też wybrałem opla i to w dodatku 8v że w niedalekiej przyszłości ma być turbo...

: sob lis 03, 2007 00:19
autor: Cosar 33GT
robson_wrc pisze:typowo na nocne kreski
no widze coraz wiecej ludzi skłąda drugą furke na killerstwo :bigok: tez zaczynam myśleć o takiej zabawce (sciro z PG)

: sob sty 03, 2009 02:42
autor: Han3s
Robson troszke pozno.
PowiemCi ze C20NE (2.0 8v) Oploskie jest bardzo zwawe, a jak wrzucisz wałek od 20seh lub jeszcze lepiej od 18e i do tego komp od 20seh i kolektor 4x2x1 od C20XE to powinienes uzyskac od 140 do 150 km i bedzie to zamiatało masakrycznie i żaden abf nie da rady :D

: sob sty 03, 2009 13:13
autor: evolution
Han3s pisze:Robson troszke pozno.
PowiemCi ze C20NE (2.0 8v) Oploskie jest bardzo zwawe, a jak wrzucisz wałek od 20seh lub jeszcze lepiej od 18e i do tego komp od 20seh i kolektor 4x2x1 od C20XE to powinienes uzyskac od 140 do 150 km i bedzie to zamiatało masakrycznie i żaden abf nie da rady :D
co ty gadasz???? chłopie.... kolektor od xe nie pasi do ne
zestaw komp plus walek od 1,8 (e??) jak napisales nie pozwoli na 140 ps a co dopiero 150... nawet jakbys tam nie wiadomo co wsadzil bez wirusa jest awykonalne

: sob sty 03, 2009 17:38
autor: slonek69
Jak zrobisz flanszę i pospawasz to będzie pasował, ot taka standardowa przeróbka w oplu.
Ale odkop.

: sob sty 03, 2009 23:10
autor: Han3s
A i owszem. Dorabiasz flansze do 4-2-1 od xe i bangla. Wałek od 18e + tłoki od seha + kom seh i lekko dłubnięta głowica i to 140 to jest bezproblemu :) Wiem bo to samo przerabiałem u siebie. Miałem kiedyś Astre GSi C20NE wydmuszke i wiem co mówie :)

: ndz sty 04, 2009 12:55
autor: evolution
widzisz to jest duzo wiecej zmian niz piszesz w pierwszym poscie, a co do twojej astry masz jakis wykres tego zestawu co piszesz czy jest to mic przypuszczalna??

: ndz sty 04, 2009 16:13
autor: Han3s
No w tej chwili już nie mam :/ Bo było to już dosyc dawno temu :)
Orginalny SEH ma 129 km. Wkładając wałek od 18e moc idzie troszke od góry nieznacznie ale idzie. A zmieniając wałek można dłubnąc głowice, bo ten silnik jest tak prosty jak budowa cepa :) Jak znajde to wrzuce mam gdzieś fotki z dłubania głowicy :)

: ndz sty 04, 2009 17:33
autor: evolution
wiesz pytam bo poki co widzialem jeden c20 ne na takim zestawie co piszesz z lexmaulem na dolocie i wydechu, zrobioną profi glowa i innymi wynalazkami i nie zgadniesz ile wyplul bez strojenia... 122 ps, tylko dla tego ze dawki paliwa byly w polu ( do seh sa mniejsze czasy wtrysku niz potrzeba ne juz po zalozeniu samego walka) po strojeniu 149 ps

: ndz sty 04, 2009 23:52
autor: Han3s
No widzisz samo C20NE dubnie się kręci ale jak powkładasz duperele z 20SEH i zestroisz to, to naprawdę wychodzi dosyć żwawy silniczek i to nie dużym kosztem. Pomijając LEXMAULE :D Bo takiego do C20XE puściłem za 1800 zł :D

: wt lip 20, 2010 22:16
autor: sieski
wole abf-a :D dziekuje dowidzenia .. :hmm: