Strona 2 z 2

: śr sie 08, 2007 13:53
autor: FosGate
Mi odcina przy 6800 ale tak maxymalnie ciagne go do 6600 bo wtedy ma maxymalna moc:)

: śr sie 08, 2007 15:35
autor: kkk13
Adrian1980 pisze:
DroopS pisze:kkk13, czym sie rozni skrzynia typu 020 od zwyklej bo nie kumam:(

wedlug mnie to skrzynia 020 jest na wodziki a 02A to skrzynia na linki...
Kolega dobrze mówi, skrzynka 020 jest na wodziki - a powód dla którego chcę zmienić na taką skrzynke jest prosty - ponieważ mam taką profi skrzynke którą potrzebuję do auta i jego przeznaczenia, wolałbym oczywiście 02A o takich przełożeniach jakie są mi potrzebne i niewykluczone że będę takie zamawiał, ale na dzień dzisiejszy mam tylko 020.. Poza tym 020 ma kilka zalet - jest lżejsza o jakieś 10kg albo ciut lepiej, wymaga mniejszego sprzęgła i lżejszego zamachu (o jakieś 50% w serii), w związku z tym motor ma łatwiej i lepiej się kręci w związku z tym, a poza tym zmiana biegów jest łatwiesza i precyzyjniejsza bo na stalowe wodziki a nie linki jak w 02A.. Nie wiem tylko czy będę to zakłdał do ABFa w mk3, bo troche rzeźby z tym jest, drugi waraint jest taki że zamówię odpowiednie zębatki do skrzynki 02A i kupię jakiś lekki zamach.. Przy okazji pytanie do zorientowanych - czy zamach od VR6 podejdzie do ABFa, niby średnica sprzęgła ta sama (228mm), ale czy mocowanie to samo??

: śr sie 08, 2007 16:16
autor: toffic
Koło raczej nie, wiecej srub jest

: śr sie 08, 2007 16:28
autor: zaprzal
kkk13 pisze:czy zamach od VR6 podejdzie do ABFa, niby średnica sprzęgła ta sama (228mm), ale czy mocowanie to samo?
po co? pod zamach abf podejdzie tarcza i docisk vr6

: wt sie 14, 2007 09:16
autor: Kenaj
pradwa, ja do swojego poprostu wpakowałem zestaw sprzęgła od vr6, normalnie wszystko pasuje.
GTO mam pytanko do Ciebie. Wszyscy piszą o odcinkach, już kiedy coś o tym rozmawialiśmy, ale i tak mnie to nurtuje. Chciałbym abyś mi na coś odpowiedział. Kumpel kupił MKIII z 93 roku z ABF'em, ja mam z 94 roku z marca. We wrześniu była zmiana modelu. Wydaje mi się, że do września 94 abf'y miały odcinke przy 7,2 tys obr/min i liczniki wyskalowane do 260km/h. Prawda to? Zarówno u kolegi jak i u mnie tak jest.

: wt sie 14, 2007 18:40
autor: [QT]Devil
Kenaj ja mam motor podobno z 96-97 a wiazke z 93r i mam odcinke 7200 moze cos w tym jest albo porostu trafilismy na grzebniete ecu :)

: pn sie 20, 2007 18:00
autor: ericSSon
a silnik i ecu masz z seata czy z vw? ja w cuprze seryjnie mialem 6900, gto przesunal na 7200. rocznik auta to 97, ecu chyba 95 (nie pamietam dokladnie)

: pn sie 20, 2007 19:07
autor: [QT]Devil
silnik, seat 97r a ecu vw 93 i limiter mam na 7200.

: czw paź 25, 2007 19:33
autor: gino_gti
:bajer: ja mam ABF rocznik 93 i liczniki wyskalowane do 260km/h a obroty do 7,5 odcinka przy 7 200

: czw paź 25, 2007 21:20
autor: evolution
djtom pisze:kwestia tego jak zaprogramowane jest blokowanie podawania paliwa w ECU.

BTW: po co kręcić do odcięcia skoro moc kończy się wcześniej? :-k
chocby z powodu przelozen i wiekszego momentu na kolach na pierwszych dwoch biegach niz po wczesniejszej zmianie biegu i ciagniecie teoretycznie maxymalnym momentem silnika... kiedys juz bylo dlugie wyjasnianie tematu co i jak przezemnie... ( praiw sie na foum z pewnym gosciem pozarlem...

[ Dodano: Czw Paź 25, 2007 21:31 ]
djtom pisze:będę nudny i zapytam jakie znaczenie ma to jak zaprogramowane jest w ecu przerwanie podawania paliwa przy maksymalnych (z punktu widzenia konstruktorów) obrotach? :| :-k
nie tyle wazne jest jak jest przerwane podanie paliwa a jak jest zpowrotem podane jesli masz szczekanie w jakikolwiek sposob to odciete jest ostro. jak szczeka tuuuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuuuuuuu to mieszanka podana jest wolno, jak szczeka tytytytytyty to szybko.. tak wytlumaczone na "chlopski" rozum:) mozna tez pobawic sie i odciac zaplonem wtedy silnik dochodzi do pewnych obrotow i staje a odczuwasz to jako walniecie w przedni zderzak i odrzuca cie od fotela, ale silnik dalej pracuje, jak odcina go na poslizgu kół to masz wrazenie w obrotach odcinki jakby chodzil silnik na 2 gora 3 cylindry... po prostu przerywa prace jak na uszkodzonych swiecach takie wrrrrrrrrrrr :hehe: :hehe: :hehe: :okej: :okej:

[ Dodano: Czw Paź 25, 2007 21:42 ]
ode mnie przy identycznych zadanych parametrach odcinki full grupa szczeka wolniej niz full sekwencja z prostego powodu... w sekwencji paliwo wtrysniete jest podczas jednego cyklu pracy przy suwie ssania. wiec od wtrysniecia paliwa do spalenia uplywa niecaly obrot silnika... w full grupie wtryskiwanie jest podzielone na 4 cykle ktore sa rownoznaczne z 2 obrotami walu wiec od momentu podania paliwa do pierwszego cyklu pracy mija ponad 2 obroty walu pomijajac fakt ze idzie w wydech niepalone paliwo z 3 cykli na odcieciu i z 3 na podaniu w ilosciach 1/4 1/2 3/4 prawidlowej ilosci paliwa na zaplonczyli 3 dawki jednego cyklu pracy na jedno szcekniecie... taki bonus informacji