: śr sie 08, 2007 13:53
Mi odcina przy 6800 ale tak maxymalnie ciagne go do 6600 bo wtedy ma maxymalna moc:)
Kolega dobrze mówi, skrzynka 020 jest na wodziki - a powód dla którego chcę zmienić na taką skrzynke jest prosty - ponieważ mam taką profi skrzynke którą potrzebuję do auta i jego przeznaczenia, wolałbym oczywiście 02A o takich przełożeniach jakie są mi potrzebne i niewykluczone że będę takie zamawiał, ale na dzień dzisiejszy mam tylko 020.. Poza tym 020 ma kilka zalet - jest lżejsza o jakieś 10kg albo ciut lepiej, wymaga mniejszego sprzęgła i lżejszego zamachu (o jakieś 50% w serii), w związku z tym motor ma łatwiej i lepiej się kręci w związku z tym, a poza tym zmiana biegów jest łatwiesza i precyzyjniejsza bo na stalowe wodziki a nie linki jak w 02A.. Nie wiem tylko czy będę to zakłdał do ABFa w mk3, bo troche rzeźby z tym jest, drugi waraint jest taki że zamówię odpowiednie zębatki do skrzynki 02A i kupię jakiś lekki zamach.. Przy okazji pytanie do zorientowanych - czy zamach od VR6 podejdzie do ABFa, niby średnica sprzęgła ta sama (228mm), ale czy mocowanie to samo??Adrian1980 pisze:DroopS pisze:kkk13, czym sie rozni skrzynia typu 020 od zwyklej bo nie kumam:(
wedlug mnie to skrzynia 020 jest na wodziki a 02A to skrzynia na linki...
po co? pod zamach abf podejdzie tarcza i docisk vr6kkk13 pisze:czy zamach od VR6 podejdzie do ABFa, niby średnica sprzęgła ta sama (228mm), ale czy mocowanie to samo?
chocby z powodu przelozen i wiekszego momentu na kolach na pierwszych dwoch biegach niz po wczesniejszej zmianie biegu i ciagniecie teoretycznie maxymalnym momentem silnika... kiedys juz bylo dlugie wyjasnianie tematu co i jak przezemnie... ( praiw sie na foum z pewnym gosciem pozarlem...djtom pisze:kwestia tego jak zaprogramowane jest blokowanie podawania paliwa w ECU.
BTW: po co kręcić do odcięcia skoro moc kończy się wcześniej?
nie tyle wazne jest jak jest przerwane podanie paliwa a jak jest zpowrotem podane jesli masz szczekanie w jakikolwiek sposob to odciete jest ostro. jak szczeka tuuuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuuuuuuu to mieszanka podana jest wolno, jak szczeka tytytytytyty to szybko.. tak wytlumaczone na "chlopski" rozum:) mozna tez pobawic sie i odciac zaplonem wtedy silnik dochodzi do pewnych obrotow i staje a odczuwasz to jako walniecie w przedni zderzak i odrzuca cie od fotela, ale silnik dalej pracuje, jak odcina go na poslizgu kół to masz wrazenie w obrotach odcinki jakby chodzil silnik na 2 gora 3 cylindry... po prostu przerywa prace jak na uszkodzonych swiecach takie wrrrrrrrrrrrdjtom pisze:będę nudny i zapytam jakie znaczenie ma to jak zaprogramowane jest w ecu przerwanie podawania paliwa przy maksymalnych (z punktu widzenia konstruktorów) obrotach?![]()