Strona 2 z 5

: pn lip 23, 2007 09:03
autor: barteKKK03
juby pisze:grat praktycznie nie do kupienia
:smoke:

: wt lip 24, 2007 18:21
autor: Krzyś 16v
ja troszke nie rozumie po co kupowac jak mozna za 90% mniejsza cene zrobic cos samemu.... glupi kolektor wystarczy odciac co nie potrzebne z starego wspawac kawalek rury srednice 100mm zaspawac z jednej strony a z drugiej dorobic podstawe pod mocowanie przepustnicy... i niech nikt nie pisze ze wycinanie laserowo bla bla bla bo jak sie powtaraszi nie chcesz wszystkiego polerowac itp to zrobisz taki kolektor za nei wiarygodnie niskie pieniadze....

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: sob wrz 01, 2007 18:53
autor: Cosar 33GT
Bilaj84 pisze:mysle nad zalozeniu turbiny. Tu pojawia sie moje pytanie skad takowa wytrzasnac czy jest sens montowac to do niego
zastanów sie nad kompresorem G60 - te co w corrado są ... cena kompresora 1000-2000zł ... potem zabawa z orurowaniem pod IC ...potem zabawa z kołami pasowymi, montażem G60 i alternatora, chłodnicą oleju, smarowaniem kompresora(tutaj góra powinna pasować z PG a dół to jeszcze nierozmyślałem gdzie montować :helm: ). w sumie G60 trzeba raz na 30 000km regenerować ale chyba wyjdzie ciutke taniej niż TURBO :P . Seria 1.8 16v jak już pisano na tym forum powinna wytrzymać wstawienie kompresora (0.5 do 0.8 bara). ale niech ktoś sie jeszcze wypowie na ten temat G60 w 16v bo ja to zielony jestem i mogłem coś pominąć.

[ Dodano: 01 Wrz 2007 18:55 ]
...i digifnta też by pasowało założyć

: ndz gru 30, 2007 19:25
autor: simens
wszyscy pisza ze turbina z tdi sie nie nadaje do 16v czy innej benzyny :chytry: to jaka turbinke powinno sie tam wstawic? :food: prosze o konkretne informacje.

: ndz gru 30, 2007 20:50
autor: wojti
konkretnie to turbawki się nadają od nowych tdi do benzyny sprawdzone przetestowane , a jeżeli mowa o turbinie do 16v to najlepszym rozwiązaniem jest kkk24 lub 26 z audi można również zastosować kolektor wydechowy z wg tylko trzeba obciąć jeden gar i zaspawać pasuje idealnie ,
taka turbina przy doładowaniu 1 bar osiąga 280 ps i nawet ciut wiecej jak dobrze wszystkjo zrobione
instalacja digi z g60 jak najbardziej wskazana
i do tego mnóstwo innych pierdół
ale to za dużo abym się rozpisywał
najlepiej jak już się np. uparłeś zrobić sobie liste potrzebnych części
potem zrobić wstępny kosztorys co po ile i jak to zrobić
i się zastanowić czy stać cię na to czy nie

: ndz gru 30, 2007 23:04
autor: evolution
simens pisze:wszyscy pisza ze turbina z tdi sie nie nadaje do 16v czy innej benzyny :chytry: to jaka turbinke powinno sie tam wstawic? :food: prosze o konkretne informacje.
duza.... taka jest odpowiedz.. wszystkie z tdi naleza do malych...

: pn gru 31, 2007 06:20
autor: simens
wojti pisze:konkretnie to turbawki się nadają od nowych tdi do benzyny sprawdzone przetestowane , a jeżeli mowa o turbinie do 16v to najlepszym rozwiązaniem jest kkk24 lub 26 z audi można również zastosować kolektor wydechowy z wg tylko trzeba obciąć jeden gar i zaspawać pasuje idealnie ,
taka turbina przy doładowaniu 1 bar osiąga 280 ps i nawet ciut wiecej jak dobrze wszystkjo zrobione
instalacja digi z g60 jak najbardziej wskazana
i do tego mnóstwo innych pierdół
ale to za dużo abym się rozpisywał
najlepiej jak już się np. uparłeś zrobić sobie liste potrzebnych części
potem zrobić wstępny kosztorys co po ile i jak to zrobić
i się zastanowić czy stać cię na to czy nie
a turbina z 1,6td z silnika sb chlodzona woda przerobiona na odp srednice wirnika? moze ktos mi powiedziec wiecej danych o niej? podobno ta z TT wyzej wymieniona nie pasuje na kolektor z 1,6 czy 1,9TDI

jak mozesz to rozpisz sie z tym mnóstwem pierdul tak z grubsza bo przeczytalem duzo na tym forum i zdazylem zauwazyc 2 fakty:
1 evolution udziela zbywajacych i malokonstruktywnych odpowiedzi
2 wiele osob wie o co chodzi i odpowiadaja tylko tak czastkowo jakby im sie pisac nie chcialo

ale to tak ku woli uzyskania wiekszej wiedzy na ten temat

posiadam wtrysk digi2 przy silniku pb myslalem wrzucic pod to silnik 9a(dowiedzialem sie ze z tym albo z kr mozna cos pokombinowac bo z pb to nic ciekawego nie wymodze) przerobic wtrysk na digi1 i w tym momencie kolektor z turbina IC i wezami i jak odpali mozna myslec o strojeniu ale do tego dl droga

tak ze prosze o konstruktywna wypowiedz kazdego kto ma o tym pojecie i chce mu sie popisac :okej:

: pn gru 31, 2007 09:26
autor: Cosar 33GT
simens pisze:1 evolution udziela zbywajacych i malokonstruktywnych odpowiedzi
chce żeby wszyscy szli do niego żeby mogł sobie nabić kase... bo pzrecież porada na forum to wiesz juz 3 klientów mniej :bigok: lub druga opcja: sam zadużo niewie :helm:
simens pisze:posiadam wtrysk digi2 przy silniku pb myslalem wrzucic pod to silnik 9a(dowiedzialem sie ze z tym albo z kr mozna cos pokombinowac bo z pb to nic ciekawego nie wymodze) przerobic wtrysk na digi1 i w tym momencie kolektor z turbina IC i wezami i jak odpali mozna myslec o strojeniu ale do tego dl droga
Jak już mi wcześniej gdzieś napisali żeby dmychać trzeba odprężyć :D ...więc tłoki odprężające na 100% muszą być (koszt nowych tłoków szkoda gadać ale dobre używki też można znaleźć)

: pn gru 31, 2007 12:40
autor: GTO
evolution pisze:
simens pisze:wszyscy pisza ze turbina z tdi sie nie nadaje do 16v czy innej benzyny :chytry: to jaka turbinke powinno sie tam wstawic? :food: prosze o konkretne informacje.
duza.... taka jest odpowiedz.. wszystkie z tdi naleza do malych...
EVO chyba ze tak jak zrobil wojti , jedna turbinka z TDI na 2 cylindry ;)

co to pierwszej wyceny jaką pisal YGD to jest ona bardzo optymistyczna,
na uzywanych gratach uturbienie wychodzi w okolicacv 10tyś zł

[ Dodano: Pon Gru 31, 2007 11:41 am ]
Cosar 33GT pisze:
simens pisze:1 evolution udziela zbywajacych i malokonstruktywnych odpowiedzi
chce żeby wszyscy szli do niego żeby mogł sobie nabić kase... bo pzrecież porada na forum to wiesz juz 3 klientów mniej :bigok: lub druga opcja: sam zadużo niewie :helm:
simens pisze:posiadam wtrysk digi2 przy silniku pb myslalem wrzucic pod to silnik 9a(dowiedzialem sie ze z tym albo z kr mozna cos pokombinowac bo z pb to nic ciekawego nie wymodze) przerobic wtrysk na digi1 i w tym momencie kolektor z turbina IC i wezami i jak odpali mozna myslec o strojeniu ale do tego dl droga
Jak już mi wcześniej gdzieś napisali żeby dmychać trzeba odprężyć :D ...więc tłoki odprężające na 100% muszą być (koszt nowych tłoków szkoda gadać ale dobre używki też można znaleźć)
można też odpręzyc inaczej, nie koniecznie tłokami.

: pn gru 31, 2007 14:25
autor: Cosar 33GT
GTO pisze:można też odpręzyc inaczej, nie koniecznie tłokami.
no to pisz nam jak a nie :food:

: pn gru 31, 2007 15:36
autor: evolution
Cosar 33GT pisze:
GTO pisze:można też odpręzyc inaczej, nie koniecznie tłokami.
no to pisz nam jak a nie :food:
a ja powiem zeby nie piosal...MOJE SZCZATKOWE ODPOWIEDZI SA PO TO by masa ludzikow z forum ruszala odpowiednim kawalkiem miesa w glowie... myslisz ze mi czy gto czy paru innym ktos mowil jak zrobic??? wyobraz sobie ze nie... wiec.. tyczy sie wszystkich zainteresowanych... jak chcecie sami uturbiac to robcie to sami od poczatku... a co do klientow.. nie boj sie i tak po uturbieniu wiekszosc z was trafi do nas... w sensie tych co potrafia wystroic..

: pn gru 31, 2007 17:59
autor: simens
Evolution zastanawiam sie jak dobrac turbine pod taki silnik zeby to jak kiedys okresliles nie splyneło...mozesz podac jakas stronke z mapami turbin, ich wydajnoscia itp. ??

: pn gru 31, 2007 19:08
autor: evolution
mapy sa na roznych stronach dystrybutorow producentow.. tak ze nie ma problemu... akurat sie szykuje do wyjscia takze szperac w google nie bede moze w nowym roku...

: wt sty 01, 2008 10:58
autor: simens
caly evo...do wyjscia chyba do garazu :jezor: :jezor: :jezor: jak zwykle tyle to sam wiem wiec nie wiem po co ten Twoj post :chytry: