Strona 10 z 42

: czw sie 14, 2008 21:42
autor: melon
Wiesz co tam za skrzynia siedzi ?

: czw sie 14, 2008 22:03
autor: evolution
dluga :green_fuck: onaczenie 4s zczy t nie poamietam... rok auta na oczy nie widzialem... w kazdym razie dluzszej juz nie ma na ciegnach ... limiter ponad 7500

: czw sie 14, 2008 23:57
autor: CSR_GTI
i sam sie zareklamował :jezor:

[ Dodano: 14 Sie 2008 23:58 ]
byś napisał dla chetnych chociaz orintacyjny koszt takich modów... albo ciut podobnych chociaz :P

: czw sie 14, 2008 23:59
autor: toffic
jak najdłuższa to 4T

: pt sie 15, 2008 12:37
autor: mlodyvrr
evo a ile tam ps w tej II jest??

: pt sie 15, 2008 12:46
autor: evolution
nie hamowalismy jej w tedy, a teraz jezdzi nia ojciec wlasciciela od czasu do czasu, bo wlasciciel w UK i nie ma jak jej hamowac wiec nie wiadomo... a troche ma bo pluje 5.2 5.3 do 100

: sob sie 16, 2008 17:44
autor: CSR_GTI
Ty lepiej powiedz ile takie mody by kosztowały :green_fuck:

: sob sie 16, 2008 20:47
autor: evolution
z filmu mniej bo byl bez wydechu i digi. duzo w wersji ostatecznej... z digifantem , komplenym wydechem z kwasiaka pod 8 kola :bajer:

: sob sie 16, 2008 21:00
autor: kkk13
evolution pisze:z filmu mniej bo byl bez wydechu i digi. duzo w wersji ostatecznej... z digifantem , komplenym wydechem z kwasiaka pod 8 kola :bajer:
Nie to że bym się czepiał, ale troche OT robicie - bo temat brzmi ' jak podkręcic 16v MAŁYM NAKŁADEM finansowym' - przypominam ;)
A tak przy okazji jak odchodzimy już od budżetowego tematu do - EVO - ile kosztowało by u Ciebie przygotowanie ABFa - zakładajmy że daje Ci zdrowy motor i odbieram kilka tygodni później gotowy dopieszczony do włożenia - praca obejmować miałaby to co mieści się w ramach mocnej eN-ki, czyli bez kucia, ale chciałbym by została wykonana obróbka głowicy, wyważony układ korbowo-tłokowy, słowem dobrze poskładana eN-ka. Wałki i komputer mam swoje.. Ile taka przyjemność u Ciebie i czy podjąłbyś się??

: sob sie 16, 2008 23:37
autor: skwaros
Klikux pisze:ja mam ciut wiecej modów od ciebie w 9a (corrado) i z golfem mk4 130KM tdi łep w łep :kac:
moja seryjna KR'ka idzie łeb w łeb z taką 4 :bajer:

: sob sie 16, 2008 23:49
autor: evolution
masz racje ze temat jest jak podkrecic 16 v malym kosztem... malym kosztem to zrobisz 140 ps ze 136 teoretycznie bo po czasie pewnie wyjdzie ze bylo tego wiecej.. 8 kola w tym przypadku jest niskim budzetem biorac pod uwage ze ludzie coraz czesciej laduja pod 20... co do twojego pytania o n-ke jesli mialbym robic wszystko w specyfikacji n gruppe to licz sie z tym ze koszta przekrocza sporo 10... wycisniecie ostatnich sokow trzymajac sie n grupy jest ciezkie...

: ndz sie 17, 2008 12:30
autor: Klikux
skwaros pisze:
Klikux pisze:ja mam ciut wiecej modów od ciebie w 9a (corrado) i z golfem mk4 130KM tdi łep w łep :kac:
moja seryjna KR'ka idzie łeb w łeb z taką 4 :bajer:
tak ale waga Cora 1175 vs mk2 928kg :hmm:

: ndz sie 17, 2008 13:01
autor: evolution
Klikux pisze:
skwaros pisze:
Klikux pisze:ja mam ciut wiecej modów od ciebie w 9a (corrado) i z golfem mk4 130KM tdi łep w łep :kac:
moja seryjna KR'ka idzie łeb w łeb z taką 4 :bajer:
tak ale waga Cora 1175 vs mk2 928kg :hmm:
hehe dobra wage zes se wybral mk2... tamten z filmu jak go wybebeszylismy do zera wazyl 940....

: śr sie 20, 2008 17:00
autor: tomi_li
Jak obiecalem wrzucam filmik http://editi0n0ne.wrzuta.pl/film/3D1K6PYxqp/

Pozradvwiam