Strona 10 z 42
: czw sie 14, 2008 21:42
autor: melon
Wiesz co tam za skrzynia siedzi ?
: czw sie 14, 2008 22:03
autor: evolution
dluga :green_fuck: onaczenie 4s zczy t nie poamietam... rok auta na oczy nie widzialem... w kazdym razie dluzszej juz nie ma na ciegnach ... limiter ponad 7500
: czw sie 14, 2008 23:57
autor: CSR_GTI
i sam sie zareklamował
[ Dodano: 14 Sie 2008 23:58 ]
byś napisał dla chetnych chociaz orintacyjny koszt takich modów... albo ciut podobnych chociaz
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: czw sie 14, 2008 23:59
autor: toffic
jak najdłuższa to 4T
: pt sie 15, 2008 12:37
autor: mlodyvrr
evo a ile tam ps w tej II jest??
: pt sie 15, 2008 12:46
autor: evolution
nie hamowalismy jej w tedy, a teraz jezdzi nia ojciec wlasciciela od czasu do czasu, bo wlasciciel w UK i nie ma jak jej hamowac wiec nie wiadomo... a troche ma bo pluje 5.2 5.3 do 100
: sob sie 16, 2008 17:44
autor: CSR_GTI
Ty lepiej powiedz ile takie mody by kosztowały :green_fuck:
: sob sie 16, 2008 20:47
autor: evolution
z filmu mniej bo byl bez wydechu i digi. duzo w wersji ostatecznej... z digifantem , komplenym wydechem z kwasiaka pod 8 kola
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: sob sie 16, 2008 21:00
autor: kkk13
evolution pisze:z filmu mniej bo byl bez wydechu i digi. duzo w wersji ostatecznej... z digifantem , komplenym wydechem z kwasiaka pod 8 kola
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Nie to że bym się czepiał, ale troche OT robicie - bo temat brzmi ' jak podkręcic 16v MAŁYM NAKŁADEM finansowym' - przypominam
A tak przy okazji jak odchodzimy już od budżetowego tematu do - EVO - ile kosztowało by u Ciebie przygotowanie ABFa - zakładajmy że daje Ci zdrowy motor i odbieram kilka tygodni później gotowy dopieszczony do włożenia - praca obejmować miałaby to co mieści się w ramach mocnej eN-ki, czyli bez kucia, ale chciałbym by została wykonana obróbka głowicy, wyważony układ korbowo-tłokowy, słowem dobrze poskładana eN-ka. Wałki i komputer mam swoje.. Ile taka przyjemność u Ciebie i czy podjąłbyś się??
: sob sie 16, 2008 23:37
autor: skwaros
Klikux pisze:ja mam ciut wiecej modów od ciebie w 9a (corrado) i z golfem mk4 130KM tdi łep w łep
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
moja seryjna KR'ka idzie łeb w łeb z taką 4
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: sob sie 16, 2008 23:49
autor: evolution
masz racje ze temat jest jak podkrecic 16 v malym kosztem... malym kosztem to zrobisz 140 ps ze 136 teoretycznie bo po czasie pewnie wyjdzie ze bylo tego wiecej.. 8 kola w tym przypadku jest niskim budzetem biorac pod uwage ze ludzie coraz czesciej laduja pod 20... co do twojego pytania o n-ke jesli mialbym robic wszystko w specyfikacji n gruppe to licz sie z tym ze koszta przekrocza sporo 10... wycisniecie ostatnich sokow trzymajac sie n grupy jest ciezkie...
: ndz sie 17, 2008 12:30
autor: Klikux
skwaros pisze:Klikux pisze:ja mam ciut wiecej modów od ciebie w 9a (corrado) i z golfem mk4 130KM tdi łep w łep
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
moja seryjna KR'ka idzie łeb w łeb z taką 4
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
tak ale waga Cora 1175 vs mk2 928kg
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
: ndz sie 17, 2008 13:01
autor: evolution
Klikux pisze:skwaros pisze:Klikux pisze:ja mam ciut wiecej modów od ciebie w 9a (corrado) i z golfem mk4 130KM tdi łep w łep
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
moja seryjna KR'ka idzie łeb w łeb z taką 4
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
tak ale waga Cora 1175 vs mk2 928kg
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
hehe dobra wage zes se wybral mk2... tamten z filmu jak go wybebeszylismy do zera wazyl 940....
: śr sie 20, 2008 17:00
autor: tomi_li