Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr lut 13, 2008 07:49

faktycznie odczułem poprawę dynamiki co prawda bardziej na niższych obrotach niż na wyższych (mniej muli na niższych obrotach)
:bigok:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Post autor: qbejs » pt lut 15, 2008 22:27

Czyli podsumowując nawet bez zmiany klapki jest i tak sporo materiału do zebrania ?


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » sob lut 16, 2008 01:01

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:bigok:
czas realizacji jakas godzinka maxymalnie, do tego kolektor musiał zostać rozwiercony bo zasłaniał przepustnice na wejściu
Ostatnio zmieniony sob lut 16, 2008 20:14 przez Klikux, łącznie zmieniany 4 razy.



Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » śr lip 30, 2008 18:38

Uszczelki muszą być nowe ? czy można wykorzystać stare ? przy takim wyjęciu przepustnicy ?
Można jakoś zminimalizować to że je wypruje po ponownym założeniu tych samych ?

a kto jeszcze robił dziure w puszce przy 9A ?

robiłęm taką dziure przy 1.8 8V - to pamietam że dźwięk się zrobił taki bardziej buczący ... ale efektów raczej brak ;P

Przy 16v - coś tam czuć ?



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr lip 30, 2008 20:35

Marcin SoYa pisze:Uszczelki muszą być nowe ? czy można wykorzystać stare ? przy takim wyjęciu przepustnicy ?
Można jakoś zminimalizować to że je wypruje po ponownym założeniu tych samych ?
te uszczelki to grosze... warto nowe zapodać a nie bawić sie ze starymi... poza tym może tak być ze stara uszczelka sie rozerwie przy zdejmowaniu. Tej uszczelki raczej niewypruje... chyba ze masz gaz i pierdzielnie w dolot strzała :helm:


18K4F inside... RWD car :)

Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » czw lip 31, 2008 01:40

CSR_GTI, gazu nie mam, a przy zdejmowaniu nic nie popękało - i są ogóle w ładnym stanie ! :) tak z grubsza ja oblukając :D no ale ... chyba : ok przekonałeś mnie na nowe :jezor:

ogólnie zabrałem się za tą przepustnice, narazie wstępnie ją pomęczyłem:
Obrazek

rozebrałem też cały dolot :bigok: :
Obrazek Obrazek

I będę polerował kanały, czyścił i polerował :helm: :
przed:
Obrazek
po:
Obrazek

oczywiście wszystko wstępnie, bo za późno już dziś na coś konkretnego . . .

I monster Machine :prayer:
Obrazek


Wytnę też tą dziure w puszce ;) Myślę że po tylu drobnych zabiegach jak złoże do kupy auto - coś się poczuje . . .



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw lip 31, 2008 13:09

Marcin SoYa,

chyba sam też zrobię takie mody u siebie .... :)


Mój golf

Miłość ożyła....

Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » czw lip 31, 2008 16:36

tirsone, hehe - dam znać co i jak - jak poskładam wszystko, ale może to trochę potrwać :P bo przy okazji zpoleruje sobie cały kolektor . . . no i aktualnie nie mam akumulatora, felgi też poleruję - wiele rzeczy na raz :P

A i chciałbym do tego wszystkiego kupić wkładkę K&N . . . i może będzie się ciut lepiej odpychał ;) chociaż przy 4x9 zoll troszkę stracił na przyśpieszeniu na pewno :( na 185 oponach miałem 8sec. do paki
Ostatnio zmieniony czw lip 31, 2008 16:37 przez Marcin SoYa, łącznie zmieniany 1 raz.



Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » pn sie 04, 2008 01:19

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5965316

zna ktos moze tego KRa ??

wiadomo cos o nim ?

skad taka moc? cos robili przy nim?


pytam bo cos bym pozmienial u siebie na + z moca :bigok:


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

Awatar użytkownika
tomi_li
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 14:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: tomi_li » śr sie 13, 2008 22:27

Witam. Obecnie u siebie w 9a mam zrobione:
-walek ssacy od kr-a
-barany 4-2-1 ( caly uklad wydechowy nowy)
-wyciety kat i 1-wszy tlumik
- odelzone kolo zamachowe
-wyciety otwor w puszce filtra powietrza, wklad K&N, odgrodzona puszka powietrza od silnika
i powiem wam ze roznica jest duza, a dowodem jest to ze na 400m dalem rade ibizie cuprze 140km w dieslu o 2 dlugosci samochodu, jak dam rade i nie bede mial klopotow z netem wrzuce filmik.

P.S dzwiek jest naprawde miodny po wycieciu otoru, tylko musi byc dosc duzy.

Pozdro



Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » czw sie 14, 2008 16:13

tomi_li pisze:Witam. Obecnie u siebie w 9a mam zrobione:
-walek ssacy od kr-a
-barany 4-2-1 ( caly uklad wydechowy nowy)
-wyciety kat i 1-wszy tlumik
- odelzone kolo zamachowe
-wyciety otwor w puszce filtra powietrza, wklad K&N, odgrodzona puszka powietrza od silnika
i powiem wam ze roznica jest duza, a dowodem jest to ze na 400m dalem rade ibizie cuprze 140km w dieslu o 2 dlugosci samochodu, jak dam rade i nie bede mial klopotow z netem wrzuce filmik.

P.S dzwiek jest naprawde miodny po wycieciu otoru, tylko musi byc dosc duzy.

Pozdro
cos słaba ta ibiza albo kierownik z nij do bani
ja mam ciut wiecej modów od ciebie w 9a (corrado) i z golfem mk4 130KM tdi łep w łep :kac:



Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » czw sie 14, 2008 16:47

tomi_li pisze:Witam. Obecnie u siebie w 9a mam zrobione:
-walek ssacy od kr-a
-barany 4-2-1 ( caly uklad wydechowy nowy)
-wyciety kat i 1-wszy tlumik
- odelzone kolo zamachowe
-wyciety otwor w puszce filtra powietrza, wklad K&N, odgrodzona puszka powietrza od silnika
i powiem wam ze roznica jest duza, a dowodem jest to ze na 400m dalem rade ibizie cuprze 140km w dieslu o 2 dlugosci samochodu, jak dam rade i nie bede mial klopotow z netem wrzuce filmik.

P.S dzwiek jest naprawde miodny po wycieciu otoru, tylko musi byc dosc duzy.

Pozdro
chętnie bym podjechał i oblukał twoje 9a i pogadał na temat motora :bajer: :chytry:


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
tomi_li
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 14:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: tomi_li » czw sie 14, 2008 19:39

Siemka. Jesli chodzi o ibize to widzialem wydruk z hamowni i kolega ma 140 kucy. Wrzucilbym filmik, ale obecnie ejstem w Danii i nie mam legalnego neta ,a ten co mam jest strasznie wolny. Jak tylko bede w Polsce wrzuce i sami ocenicie :P.

Pozdro



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw sie 14, 2008 19:58

co do 9a to jest gdzies inny filmik... z golfem robionym przez osobe z tego forum ale nie bede go reklamował

oto co potrafi 9a (tak jak napisał w komentarzu: poskładane na samych rzeczach z VW) macie i cieszcie oczy :helm:
Ostatnio zmieniony czw sie 14, 2008 20:02 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości