Strona 9 z 12

: ndz sie 10, 2008 12:13
autor: Klikux
pablo16v pisze:powiem ci moze jestem amatorem ale graty dobiore dobrze a jak cos sie sypnie to moja wina wie ile konkretnie i co z kolektorem?????????????????
tłkoi wkładaj z s2 a kolektorr sa rózne wersje mozna wygooglować :hmm:

: pn sie 11, 2008 18:22
autor: pablo16v
powiedzciemi bo widzialem dolot przerobiony z flansza na 2 przepustnice od kra a drugi na 1 duza z 1.8TY ktora lepsza czy nie ma to znaczenia ??????

: wt sie 12, 2008 18:32
autor: gino_gti
pablo16v,


moge sie mylić ale słyszalem że łatwiej sie bawić na przepustnicy z 1.8T

: wt sie 12, 2008 19:03
autor: Klikux
pablo16v pisze:powiedzciemi bo widzialem dolot przerobiony z flansza na 2 przepustnice od kra a drugi na 1 duza z 1.8TY ktora lepsza czy nie ma to znaczenia ??????
mozesz zrobic to jak chcesz
zalezy co łatwiej ci skombinowac :hmm: chociaz wydaje mi sie ze na na 1 klapie to lepsze rozwiazanie ,mozna tez na przepustnicy z pg i na powrocie załozyc BOV-a :bigok:

: wt sie 12, 2008 19:11
autor: pablo16v
postaram sie zlozyc na 1 wiekszej

: sob paź 11, 2008 15:48
autor: Klikux
jakie turbo proponujecie pod 300KM+(KR)
garrett hybryda T3/T4
CZY coś innego
mowa oczywiecie o nowych?
wtryski bosha 440-tki dobrze sie sprawuja ktos ma jakieś doswiadczenia?
WESETEGATE zintegrowany czy zewnetrzny???
i jaki icek najlepszy z t5 wystarczy?

: sob paź 11, 2008 16:16
autor: evolution
300 ps bez wiekszego problemu osiagniesz z turbo t3 z lanci delty evo integrale

: pt paź 24, 2008 13:34
autor: daRRecki
podpinajac sie do tematu, mam mozliwosc kupic silnik audi 2.2 bez turba (taki juz przyjechal z niemcowni) odpala, siedzi w audi 100, i teraz pytanie czy jest to taki sam silnik jak w audi S2? (tloki, kolektory) nie znalazlem nic na ten temat w szukajce

: pt paź 24, 2008 14:19
autor: Borys
daRRecki pisze:podpinajac sie do tematu, mam mozliwosc kupic silnik audi 2.2 bez turba (taki juz przyjechal z niemcowni) odpala, siedzi w audi 100, i teraz pytanie czy jest to taki sam silnik jak w audi S2? (tloki, kolektory) nie znalazlem nic na ten temat w szukajce
nie jest

: pt paź 24, 2008 14:19
autor: bugalon
daRRecki pisze:podpinajac sie do tematu, mam mozliwosc kupic silnik audi 2.2 bez turba (taki juz przyjechal z niemcowni) odpala, siedzi w audi 100, i teraz pytanie czy jest to taki sam silnik jak w audi S2? (tloki, kolektory) nie znalazlem nic na ten temat w szukajce
Nie jest taki sam, kolektory i tłoki są inne. W ogole to co to za silnik 2,2 ? 2,3 to wiem ze sa bez turba, ale 2,2 może to jakis staroć :)

: pt paź 24, 2008 15:05
autor: daRRecki
bugalon pisze: Nie jest taki sam, kolektory i tłoki są inne. W ogole to co to za silnik 2,2 ? 2,3 to wiem ze sa bez turba, ale 2,2 może to jakis staroć :)

2,2T przyjechal juz z wykrecona turbina a orginalnie ja mial
Borys pisze: nie jest
jak nie jest tzn.ze musza byc tloki TYLKO od S2 zeby odprezyc 16-ke? od 2.2T nie beda te same i kute? niema jak ich pomierzyc bo gosc chce sprzedac silnik tylko w calosci

: pt paź 24, 2008 17:42
autor: bugalon
daRRecki pisze:
bugalon pisze: Nie jest taki sam, kolektory i tłoki są inne. W ogole to co to za silnik 2,2 ? 2,3 to wiem ze sa bez turba, ale 2,2 może to jakis staroć :)

2,2T przyjechal juz z wykrecona turbina a orginalnie ja mial
Borys pisze: nie jest
jak nie jest tzn.ze musza byc tloki TYLKO od S2 zeby odprezyc 16-ke? od 2.2T nie beda te same i kute? niema jak ich pomierzyc bo gosc chce sprzedac silnik tylko w calosci
Sprawdz kod silnika. Jesli jest 3B lub AAN to tłoki z niego będą pasować. Jeśli chcesz same tłoki z kompletem korbowodów kupić, to będę miał prawdopodobnie takie na sprzedanie (będę wiedział do końca przyszłego tygodnia).

Acha te silniki występowały równiez w audi s4, s6 i starszych audi 100. Jest w czym wybierać. Pamiętaj kod silnika jest ważny.

: pt paź 24, 2008 18:54
autor: daRRecki
Dzieki, jutro sie dowiem jaki to jest nr.silnika, jaka kasa za tloki i w jakim stanie? chyba wole wziasc caly silnik bo kolektory i pompa paliwa z 2.2 tez by mi sie pewnie przydala.. dobrze by bylo gdyby te tloki byly troche nadwymiarowe bo pewnie kupie 16-ke z progiem, o lepsze juz ciezko.Ktory silnik jest lepszy do takiej przerobki PL czy 9A? czy to bez roznicy? ABF jak dla mnie szkoda psuc.

Pozdrawiam
daRRecki

: pt paź 24, 2008 20:07
autor: bugalon
daRRecki pisze:Dzieki, jutro sie dowiem jaki to jest nr.silnika, jaka kasa za tloki i w jakim stanie? chyba wole wziasc caly silnik bo kolektory i pompa paliwa z 2.2 tez by mi sie pewnie przydala.. dobrze by bylo gdyby te tloki byly troche nadwymiarowe bo pewnie kupie 16-ke z progiem, o lepsze juz ciezko.Ktory silnik jest lepszy do takiej przerobki PL czy 9A? czy to bez roznicy? ABF jak dla mnie szkoda psuc.

Pozdrawiam
daRRecki
Nadwymiarowe tloki to tylko w serwisie. Ceny jeszcze nie znam, bo musze odczyścić je żeby stan obejrzeć. Wyglądają teraz na średni ale korby musze jeszcze obadac, bo na razie sa z panewkami a ich nie zdejmowalem.

Silniki 2 litrowe sie nie nadaja, bo średnica cylindra nie ta. Tylko 1.8.