![Obrazek](https://images89.fotosik.pl/439/61d4c38c67d8f128.png)
Dlatego właśnie robiłem honowanie wiertarką, bo nie mozna demontowac wału. I również dlatego w etce nie ma numeru wału ani panewek głównych dla 1.4, bo producent nie przewiduje wymiany. 1.6 żeliwny normalnie można składać od zera.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
tam również inaczej nie miało by to sensu.Kanały poszerzałeś tylko przy wylocie do kolektora czy również tam gdzie rozchodzą sie na dwa dla każdego zaworu wydechowego?
no właśnie że kolektor ma sporo zapasu dlatego więc to ma sens, oczywiście materiału jest sporo w głowicy i mozna to bardziej powiększyć, ale to jak mówisz trzeba by budować inny kolektor,Co z tego jak powiększysz otwory w głowicy jak zapewnie kolektor też ma mniejsze otwory. Trzeba by też pewnie przerobić i wydech...
Kolektor i uszczelka robione są pod AFH gdzie te kanały są fabrycznie większe.
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 19 gości