16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: RasPL » śr lut 15, 2017 17:12

Koronka na wale potrafi sie rozlecieć i narobić bałaganu :)


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Re: 16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » śr lut 15, 2017 21:09

hubos21 pisze:jak ktoś składa silnik od podstaw to może rozważyć taką opcję
To wez znajdz ladny wal od ABF. ADY nie byl np kuty a 2E nie mial trigera wiec zostaje ABF ktorych malo na rynku


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Re: 16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: hubos21 » śr lut 15, 2017 21:42

Marszall pisze:
hubos21 pisze:jak ktoś składa silnik od podstaw to może rozważyć taką opcję
To wez znajdz ladny wal od ABF. ADY nie byl np kuty a 2E nie mial trigera wiec zostaje ABF ktorych malo na rynku
bo do 1.8T na strokery szły :D



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » czw lut 16, 2017 21:53

no i ogólnie tego za dużo w łądnym stanie nie ma. Strokery ale tylko do bloku 058


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » sob kwie 01, 2017 07:36

I się pochwalę, już prawie auto gotowe do strojenia, ori czujnik HALL na wale plus cewka z poldka. Z problemami było ale chodzi.

" onclick="window.open(this.href);return false;


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » ndz kwie 02, 2017 12:57

Ciekawe ile Ci wyjdzie na tej turbunie. Ja tak szukam i szukam co by tu wsadzic i tez mysle o sprawdzonej z s2 bo to najtansza opcja.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » wt kwie 04, 2017 23:10

Ras masz moze info w swoich zbiorach jakie numery ma czujnik walu i uszczelniacz ale pod czujnik indukcyjny? Ja bede zakladal u siebie indukcyjny jednak ze wzgledu na chec zalozenia me7.5 moze w przyszlosci


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » śr kwie 05, 2017 12:50

Marszall, jak będzie finał to dam znać...


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » czw kwie 06, 2017 11:52

Kuzwa bo juz sam nie wiem co wybrac do projektu a moze stare dobre rozwiazanie. Tylko ten w *#cenzura#* wydtajacy WG mnie wkur.....


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » ndz kwie 09, 2017 19:00

Jestem po strojeniu, spodziewałem się, że będzie jechać, lecz to co się teraz dzieje przeszło moje oczekiwania. Niestety tylko na drodze strojone więc cyferek nie znam. Turbo bardzo ładnie wstaje i do 7 tys mamy 1bar cały czas. Wtryski 430 się skończyły i trzeba było ratować się regulatorem 4bar. Jest na prawdę mega jak dla mnie. Egt nie przekracza 800c, afr 11 z kawałkiem.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » pn kwie 10, 2017 10:41

Dawaj wykres panie!!!

Od ilu wstaje?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » pn kwie 10, 2017 11:39

praktycznie od 2tys przy 2500 0,5bar. Trochę trzeba było zapłonem ja schamować, żeby nie było za szybko co by krzywdy silnikowi nie zrobić.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » pn kwie 10, 2017 20:41

No ciekaw jestem tej turbawki w 2.0 R4. Btw mozna przeciez zrobic z niej hybryde nie dajac du.py z k26 tylko wlasnie zostawiajac k24 i ladny potencjal sie robi


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » wt kwie 11, 2017 19:37

Nie wszystko na raz, póki co jest fajnie to tylko oska mk2, także nie ma co przesadzać. i tak już na 4bar jadę bo 430ccm się nam skończyły.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości