16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Koronka na wale potrafi sie rozlecieć i narobić bałaganu
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
To wez znajdz ladny wal od ABF. ADY nie byl np kuty a 2E nie mial trigera wiec zostaje ABF ktorych malo na rynkuhubos21 pisze:jak ktoś składa silnik od podstaw to może rozważyć taką opcję
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Re: 16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
bo do 1.8T na strokery szłyMarszall pisze:To wez znajdz ladny wal od ABF. ADY nie byl np kuty a 2E nie mial trigera wiec zostaje ABF ktorych malo na rynkuhubos21 pisze:jak ktoś składa silnik od podstaw to może rozważyć taką opcję
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
no i ogólnie tego za dużo w łądnym stanie nie ma. Strokery ale tylko do bloku 058
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
I się pochwalę, już prawie auto gotowe do strojenia, ori czujnik HALL na wale plus cewka z poldka. Z problemami było ale chodzi.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Ciekawe ile Ci wyjdzie na tej turbunie. Ja tak szukam i szukam co by tu wsadzic i tez mysle o sprawdzonej z s2 bo to najtansza opcja.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Ras masz moze info w swoich zbiorach jakie numery ma czujnik walu i uszczelniacz ale pod czujnik indukcyjny? Ja bede zakladal u siebie indukcyjny jednak ze wzgledu na chec zalozenia me7.5 moze w przyszlosci
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Marszall, jak będzie finał to dam znać...
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Kuzwa bo juz sam nie wiem co wybrac do projektu a moze stare dobre rozwiazanie. Tylko ten w *#cenzura#* wydtajacy WG mnie wkur.....
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Jestem po strojeniu, spodziewałem się, że będzie jechać, lecz to co się teraz dzieje przeszło moje oczekiwania. Niestety tylko na drodze strojone więc cyferek nie znam. Turbo bardzo ładnie wstaje i do 7 tys mamy 1bar cały czas. Wtryski 430 się skończyły i trzeba było ratować się regulatorem 4bar. Jest na prawdę mega jak dla mnie. Egt nie przekracza 800c, afr 11 z kawałkiem.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Dawaj wykres panie!!!
Od ilu wstaje?
Od ilu wstaje?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
praktycznie od 2tys przy 2500 0,5bar. Trochę trzeba było zapłonem ja schamować, żeby nie było za szybko co by krzywdy silnikowi nie zrobić.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
No ciekaw jestem tej turbawki w 2.0 R4. Btw mozna przeciez zrobic z niej hybryde nie dajac du.py z k26 tylko wlasnie zostawiajac k24 i ladny potencjal sie robi
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Nie wszystko na raz, póki co jest fajnie to tylko oska mk2, także nie ma co przesadzać. i tak już na 4bar jadę bo 430ccm się nam skończyły.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości